Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-06-2016, 20:52   #1
schnaal
Medlem

schnaal sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Sted: Sørlandet
Meldinger: 228
Blogginnlegg: 17
schnaal er på vei til noe stort.
Juni

Hallo, er vi noen igjen her? nå nærmer det seg veldig for min del formen er litt vekslende heldigvis. Hadde akkurat en uke med mer soving enn normalt men var konstant trøtt. Går bedre de siste dagene
Gammel 04-06-2016, 21:51   #2
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Sted: Rogaland
Meldinger: 576
Blogginnlegg: 5
Trolljenta vil raskt nok bli berømt.
Sv: Juni

Sitat:
Opprinnelig postet av schnaal Vis post
Hallo, er vi noen igjen her? nå nærmer det seg veldig for min del formen er litt vekslende heldigvis. Hadde akkurat en uke med mer soving enn normalt men var konstant trøtt. Går bedre de siste dagene
Har blitt så stille at jeg glemmer vist hele forumet
Holder meg på et med liv i steden pluss FB-gruppe
Gammel 05-06-2016, 14:03   #3
spent123
Medlem

spent123 sin avatar

Medlem siden: Jun 2013
Meldinger: 310
spent123 vil raskt nok bli berømt.spent123 vil raskt nok bli berømt.

Jeg er her.. alt for stille.. i uke 30 nå, nærmer seg veldig😊 bruker dagene på å komme gjennom jobb med skrallt bekken og hetetokter i varmen 😂😂
Gammel 10-06-2016, 11:53   #4
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

rørt Sv: Juni

Har våre på Svangerskapskontroll i dag blodprosent på 8,6
Er 30+4 i dag
På mandag hadde jeg med meg 3 barn på en flott vekst estimering kontroll på sykehuset. Jeg fikk 3D UL og hun som utførte denne UL var skikkelig flink, og jeg ble kjempegodt ivaretatt. Skal på en siste i juli og det føles betryggende med tanke på hvor galt det kunne gått på slutten i 2014 med Prinsessa vår. Føles godt å bli skikkelig fult opp

Vår Lille skatt på mandag 30+0

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (43.9 KB, 32 visninger)
Gammel 11-06-2016, 21:26   #5
spent123
Medlem

spent123 sin avatar

Nydelige bilder ❤ var på 3d for en uke siden, godt å se lille prinsesse.. skal også på vekstestimering i juli.. 😊 kan jeg spørre om hva dom skjedee sist trolljenta??

Jeg ligger på sofaen å se skam, prøver å finne ut hva alt dette pratet om serien er for noe. Men blir ikke fasinert 😂😂

Fikk sendt mannen ut med gutta i dag og da begynte selvfølgelig lillesnupp og spy og jeg ligger med masse kynnere 😂
Gammel 14-06-2016, 13:25   #6
schnaal
Medlem

schnaal sin avatar

Åå Trolljenta.. Har så lyst til å ha med snuppa på fire på ul. Da jeg skulle i går og fortalte det så sa hun "men du får vel med bilder som vi kan se på" men gjør jo ikke det. Også har jeg vært på tre etter oul, nå fire, den i går tok legen seg tid til å se litt på babyen og vise ansiktet osv<3 hadde jo vært så koselig å ha ho med. Menmen

Spennende å se når "det" skjer. Blir 37 uker denne uka.
Gammel 23-06-2016, 18:41   #7
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av spent123 Vis post
Nydelige bilder ❤ var på 3d for en uke siden, godt å se lille prinsesse.. skal også på vekstestimering i juli.. 😊 kan jeg spørre om hva dom skjedee sist trolljenta??

Jeg ligger på sofaen å se skam, prøver å finne ut hva alt dette pratet om serien er for noe. Men blir ikke fasinert 😂😂

Fikk sendt mannen ut med gutta i dag og da begynte selvfølgelig lillesnupp og spy og jeg ligger med masse kynnere 😂
Lille2014 fikk problemer på slutten, og lå i dagevis i sin egen basj. Og hun var skikkelig stressa så hele magen min pulserte skikkelig på grunn av hennes alt for raske fosterlyd. Jeg dobbelsjekket med doppleren før jeg ringte sykehuset og sa at noe var ekstremt galt med Lille i magen. Forklarte at hun var skikkelig stressa men ble IKKE hørt. Fikk beskjed om å ringe fastlegen og dette var på OVERTID!
Heldigvis så hadde jeg begynnende rier og kom inn på sykehuset på natta, men det var tross alt føden sitt ansvar og ta meg inn på grundig sjekk med en gang IKKE legen min. Ikke er det mulig å ringe der på en fredag heller.
Når jeg kom inn på sykehuset hadde jeg kraftige gode rier, men fostervannet så ikke ut, babyen slet Max og jeg fikk navlestreng fremfall på toppen av det hele JM hadde hendene fulle, og siden ingen kom når mannen i et ble bett om å ringe i snora for at jeg skulle rett til KS måtte jeg presse henne ut på ren vilje uten full åpning etter bare 30 min på sykehuset mens JM utvidet åpningen med hendene som best hun kunne å holdt unna kanten som heller ikke var borte.
Hun sa rett ut at hun nå måtte være stygg med meg og be meg presse på ren vilje og at hun skulle hjelpe meg som best hun kunne for vi hadde ingen tid å miste. Hun viste jeg kunne klare det pga jeg hadde føtt 3 ganger før ellers hadde hun aldri latt meg gjøre det uten full åpning, og uten pressrier.
Det ble en traumatisk opplevelse, og få vite at jeg skulle presse henne ut NÅ rett etter å fått høre at jeg hadde 4 cm åpning... Jeg å mannen var helt i sjokk etterpå og da jeg spessielt.
Jeg kunne våre spart for alt dette OM jeg hadde blitt hørt når jeg ringte inn på føden for og be om å få komme inn på kontroll da ALT tilsa at ting ikke var som de skulle med lille i magen. JM som tok i mot meg pga jeg fikk rier å kom inn sa rett ut at jeg hadde helt rett og burde blitt tatt alvorlig når jeg ringte. Så nå følges jeg godt opp, og det står at JEG skal bli hørt om jeg ringer føden pga noe som helst for jeg har aldri våre en som roper ulv ulv i svangerskapene mine
Gammel 23-06-2016, 18:47   #8
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av schnaal Vis post
Åå Trolljenta.. Har så lyst til å ha med snuppa på fire på ul. Da jeg skulle i går og fortalte det så sa hun "men du får vel med bilder som vi kan se på" men gjør jo ikke det. Også har jeg vært på tre etter oul, nå fire, den i går tok legen seg tid til å se litt på babyen og vise ansiktet osv<3 hadde jo vært så koselig å ha ho med. Menmen

Spennende å se når "det" skjer. Blir 37 uker denne uka.
Om du får en ny UL så hadde jeg tatt henne med, men om du frykter hun skal forstyrre så har du med en person som kan ta henne med seg ut om hun går lei.
Jeg hadde med minste på 1 år og 9 mnd og de to eldste mine.
Neste gang skal sønnen min få være med han er 11
Gammel 06-07-2016, 14:29   #9
spent123
Medlem

spent123 sin avatar

Jeg er så drit lei.. syns det er noe herk å gå gravid...
Gammel 07-07-2016, 22:38   #10
schnaal
Medlem

schnaal sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av spent123 Vis post
Jeg er så drit lei.. syns det er noe herk å gå gravid...
Usj lenge igjen til termin? Jeg har faktisk blitt bare bedre form siste ukene så må si at jeg kan gå litt til. *irriterende*
Men nå kommer termin om noen dager og da kan han gjerne komme ut, da får jeg maks glede av permisjonen
Er ganske sliten også altså. Og spent på nye hverdagen med to små.

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 19:54.