Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i september og oktober
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-06-2016, 16:46   #1
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 1,129
Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.
Uke 25 septoberdamene

Hei

Håper dere har hatt en fin helg! Vi har virkelig kost oss, det var en sårt tiltrengt helg vi har bryllupsdag om en uke og, så ble litt feiring av den og.
Så flink du er som trener så bra enda Symre jeg er ikke flink i det hele tatt, men håper det går seg til nå når jernlageret stiger og overskuddet kommer.
Gammel 20-06-2016, 21:28   #2
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Medlem siden: Sep 2015
Meldinger: 205
Symre er en kommende stjerne på ryktebørsen.
Sv: Uke 25 septoberdamene

Veldig deilig helg ja! Dette blir en krevende arbeidsuke, og nå ser jeg virkelig frem til ferie. Jernlageret mitt har visst bare sunket enda mer, til tross for daglig høydose jern og restriksjon på melk og kaffe sammen med mat. Håper det snur snart!

Jeg hadde besøk av en venninne som jobber med ernæring i helgen, og hun tipset meg om nyere forskning på jod og gravide, se link
Jeg har ikke tatt multivitaminer, og tror nok jeg har hatt et lavt inntak til nå. Spiser mye fisk, men veldig lite melkeprodukter
Gammel 24-06-2016, 13:41   #3
kamelen
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2016
Meldinger: 46
kamelen er på vei til noe stort.

Heisann!
Titter innom, det er lenge siden sist. Jeg er 29 + 0 i dag, og kjenner jeg er glad for at jeg er kommet så langt i svangerskapet.
Har hatt en strabasiøs måned bak meg, med blindtarmbetennelse, operasjon og maange dager på sykehus. Begynner heldigvis å komme til hektene igjen, men det tar sin tid.
Ellers har jeg tatt et dypdykk i kassene med babyklær. Konsentrerte meg om str. 56, og i dag har jeg prøvd å vaske noen bodyer som jeg syntes hadde stygge flekker. (Tror faktisk at flekkene kommer mer til syne med tiden). Noe gikk bort i vask og nå ligger de ute i dagslys og jeg synes faktisk at flekkene har blitt blassere.
Vurderte å kaste dem, men tenkte som så, at det samme kan skje med en helt splitter ny body også, så da tror jeg at jeg beholder dem enn så lenge. Har i alle fall funnet ut at jeg har alt jeg trenger av klær til de første ukene, så sant babyen ikke kommer altfor tidlig og trenger mindre størrelser.
Hva med dere?
Gammel 24-06-2016, 17:33   #4
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Medlem siden: Sep 2015
Meldinger: 205
Symre er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Så fint å høre fra deg Kamelen. Det høres ut som du har vært igjennom litt av en tøff periode. Håper du er helt fin igjen nå!

Jeg har nesten ingen klær eller utstyr etter jentene, men har arvet litt og kjøpt litt billig brukt og tror jeg begynner å ha alt jeg trenger. Har hentet gratispakke fra Rema i dag og bestilt fra apotek 1, så da har jeg plutselig stelleprodukter også. Det eneste jeg vet jeg må kjøpe nå er madrasse til vuggen, ellers har det meste kommet på plass. Venter litt til med å vaske og legge på plass tøy, men har sortert i størrelser, og det er så koselig å gå igjennom de bittesmå plaggene.

Jeg har gjennomført glukosebelastning i dag, men får ikke prøvesvaret før til uken. Syntes testen gikk veldig fint, mest kjedelig å bruke en hel formiddag på venting, men veldig glad for å få sjekket. Det fastende blodsukkeret var 5,2, noe som var ok.

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 03:45.