Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i september og oktober
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-06-2016, 17:59   #1
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Medlem siden: Sep 2015
Meldinger: 205
Symre er en kommende stjerne på ryktebørsen.
Uke 26 September- oktober

Allerede midtveis i ny arbeidsuke. Halvannen uke igjen til ferie her, det skal bli veldig deilig! Ganske kald sommer her foreløpig, men det passer meg utmerket når jeg allikevel er på jobb.

Var hos legen i dag, og alt ser veldig bra ut. UVIen er endelig helt borte, jernnivået mitt var fint (selv om ferritin nivået fortsatt var alt for lavt), og glukosebelastningen viste fine verdier. Så nå slipper jeg unna med bare normale kontroller videre, føler jeg har vært hos legen hver uke de siste månedene...

Hvordan er formen damer?
Gammel 29-06-2016, 22:05   #2
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 1,129
Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.
Sv: Uke 26 September- oktober

God kveld

1,5 uke igjen til ferien her og - skal bli deilig. 1 uke i kr.sand og de to andre ukene til og fra hytta og hjemme tenker jeg.
Har dere noen planer?

Formen her er så som så om dagen - jeg kan ikke si at jeg har merket noe effekt av de jerntablettene enda, så jeg er utrolig trøtt samt at jeg har mye kynnere. Lagt på meg 12 kg - er helt skandale tok heldigvis et før-bilde et par dager etter positiv test - det skal være inspirasjon etter fødselen

Skal på 3D ul på fredag - er spent på om det fortsatt er en jente som lurer der inne hvor ofte tar de feil egentlig? JM virket ganske sikker på OUL selv om jeg ikke skulle male rommet rosa
Gammel 30-06-2016, 20:11   #3
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Medlem siden: Sep 2015
Meldinger: 205
Symre er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Lykke til på UL i morgen Madikken! Tipper det fortsatt er en jente der

Her har jeg gått passe opp i vekt, 8 kg til nå. Jeg pleier å slite mer med vekta etter fødsel enn under graviditet. Blir så sulten av å amme, og det er så lett å spise mer når jeg ikke har de daglige rutinene med jobb. Er motivert til å være flinkere denne gangen. Jeg har vært overvektig mesteparten av mitt voksne liv, men gikk ned mye for et par år siden og håper jeg greier å holde meg i form til tross for graviditet.

Her er det noen ferieplaner, men vi skal også være mye hjemme i år. Bor rett ved strand og fine turområder, og elsker sommeren her!
Gammel 01-07-2016, 18:36   #4
kamelen
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2016
Meldinger: 46
kamelen er på vei til noe stort.

Det er opp til 70% rabatt på Po.P. sin nettbutikk for tiden! Mye av det er typiske sommerklær og kanskje ikke så aktuelt for oss som skal få baby i september/ oktober, men jeg har kjøpt 2 omslagsbodyer og en bukse. Jeg har mye fint etter storesøsknene, men det er jo morsomt at den nye verdensborgeren får noe helt nytt også. Dessuten har jeg ikke så mange omslagsbodyer, og de liker jeg egentlig veldig godt.
Ellers fortsetter jeg med mine husmorskills, har vasket flere hvite bodyer og trøyer med gamle flekker og tørket dem ute, og solskinnet har tatt hver eneste flekk.
Nå håper jeg at resten av svangerskapet går som en drøm, siden det har vært nok av utfordringer så langt.
God helg!
Gammel 02-07-2016, 10:47   #5
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.

Takk for tips Kamelen

Ultralyden i går gikk kjempebra, og det er fortsatt en liten frøken
Var ikke noe tvil i flg gyn. Hadde med guttene, de syns vel det var spennende i ca 2 min , men siden vi hadde lokket med nye fotballkort satt de ganske så stille hele tiden.

Nå er vi på hytta en tur for helgen, men det er skikkelig surt og kaldt

Håper dere har en fin helg
Gammel 02-07-2016, 10:48   #6
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Symre Vis post
Lykke til på UL i morgen Madikken! Tipper det fortsatt er en jente der

Her har jeg gått passe opp i vekt, 8 kg til nå. Jeg pleier å slite mer med vekta etter fødsel enn under graviditet. Blir så sulten av å amme, og det er så lett å spise mer når jeg ikke har de daglige rutinene med jobb. Er motivert til å være flinkere denne gangen. Jeg har vært overvektig mesteparten av mitt voksne liv, men gikk ned mye for et par år siden og håper jeg greier å holde meg i form til tross for graviditet.

Her er det noen ferieplaner, men vi skal også være mye hjemme i år. Bor rett ved strand og fine turområder, og elsker sommeren her!
Jeg har heldigvis hatt veldig god effekt av ammingen, men har som deg også gått ned masse de siste par årene, og kjenner jeg blir litt stressa av vektoppgangen nå..

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:42.