Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-08-2016, 06:04   #91
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Sted: Rogaland
Meldinger: 576
Blogginnlegg: 5
Trolljenta vil raskt nok bli berømt.
Sv: Endelig August 2016

Sitat:
Opprinnelig postet av Lita Vis post
Gosj, godt jobba Spent! Masse gratulerer medden "lille" jenta!!

Noe action hos deg, Trolljenta?
Murret intenst hele dagen i går, og hadde noen maserier.
Og det kom mere geleslim fra slimproppen når jeg la meg. (fortsatt ikke blodspor i).
Murrer godt i korsryggen enda, og har noen tak inni mellom. Men synes det er for rolig når det kommer til ting som skal føre til fødsel
Det blir noen "gode" tak jeg må puste meg gjennom også blir det stille etter noen timer igjen.
Lille var helt rabiat i magen i flere timer i går kveld. Skikkelig vonde bevegelser pga romstreringen. Får se hva denne dagen bringer.
Avtalen er å ringe føden dag 6.på OUL overtid, og det er i morgen. I sept14 kom jeg inn i full gang av meg selv termin+6 å fødte t+7 når de egentlig skulle satt meg i gang Håper det skjer før denne gang eller senest i morgen...

Sist endret av Trolljenta; 23-08-2016 kl 06:07.
Trolljenta er logget av   Svar med sitat
Gammel 23-08-2016, 06:14   #92
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av spent123 Vis post
Takker, er forelska �� nå ligger jeg her våken i natten å hører på den søte lille pusten ❤ ( og den fullt så ikke søte til hsn ved siden av) foreløpig ett lite sovetroll. Er på 5 timen her nå, bare jeg som ligger våken ❤

Hvordan er det med deg trolljenta? Jeg er med å heier ��
Gleder meg såååååånn til det er min tur
Er så klar til å møte det aktive bøllefrøet

Håper denne dagen blir dagen det setter i gang så jeg får født i mens mannen har fri til, og være litt sammen med oss. Han har ulønnet fri pga ny jobb.
Ber på mine knær om at alt klaffer
Gammel 23-08-2016, 08:15   #93
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Høres jo ut som det skjer NOE da Trolljenta! Jeg er der at jeg er glad for alt som skjer før det blir skikkelig vondt Og murringer er bra! Og slim, ikke minst, må nesten åpne seg litt for at det skal finen veien ut (her sitter jeg å spiser ostesmørsbørd mens jeg skriver som om slim og blod er det mest normale i verden ). Håper på litt blod senere i dag, av den gode sorten altså

Skjønte ikke helt det med mannen, er han hjemme NÅ - eller?
Gammel 23-08-2016, 08:17   #94
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Herlig, Spent Kose deg masse med sovedyret! Har storesøster vært å hilst på?
Gammel 23-08-2016, 10:12   #95
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Medlem siden: Sep 2015
Meldinger: 205
Symre er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Gratulerer så mye Spent Kos dere masse!
Gleder meg til min tur

Heia Trolljenta
Gammel 23-08-2016, 18:44   #96
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Lita Vis post
Høres jo ut som det skjer NOE da Trolljenta! Jeg er der at jeg er glad for alt som skjer før det blir skikkelig vondt Og murringer er bra! Og slim, ikke minst, må nesten åpne seg litt for at det skal finen veien ut (her sitter jeg å spiser ostesmørsbørd mens jeg skriver som om slim og blod er det mest normale i verden ). Håper på litt blod senere i dag, av den gode sorten altså

Skjønte ikke helt det med mannen, er han hjemme NÅ - eller?
Slim er ok MEN slim med blodspor i hadde våre bedre Der er jeg, og jeg venter på at det skal kjennes bedre, og litt vondt så jeg vet jeg er på veg mot fødsel

Mannen må på jobb igjen mandag 29/8 Og da jobber han den helgen også Så jeg må da være hjemme med straks 2 åring, og nyfødt etter det.
Hjelpes det blir en overgang
Gammel 23-08-2016, 18:46   #97
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Symre Vis post
Gratulerer så mye Spent Kos dere masse!
Gleder meg til min tur

Heia Trolljenta
Tusentakk Du har ikke langt igjen til målet du heller nå ser jeg
Hvordan er formen din?
Har du alt klart til lille kommer?
Gammel 23-08-2016, 19:36   #98
spent123
Medlem

spent123 sin avatar

Medlem siden: Jun 2013
Meldinger: 310
spent123 vil raskt nok bli berømt.spent123 vil raskt nok bli berømt.

Da satser vi på at dette er dagen/ natta og du kommer skikkelig igang. Eventuelt at de kan hjelpe deg litt på kontroll, du må jo være miden nok nå..

Vi har hatt storesøster her mesteparten av dagen. Hun syns det var veldig spennede med baby i begynnelsen. Kosa, hadde henne på fanget og ville dele maten sin. Litt utpå dagen ble hun lei(men også tull med sovinga hennes idag da) når farmor gav henne tilbake til meg så syns hun egentlig farmor kunne beholde henne. Og når mommo kom måtte jeg ta med storesøstee i kiosken så mommo kunne få babykos. Men storesøster er absolutt ikke oversett, fått masse kos, oppmerksomhet og ikke minst gaver 😊 blir bra å komme hjem i morgen og starte livet med vår komplette familie 😍
Gammel 23-08-2016, 20:15   #99
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av spent123 Vis post
Da satser vi på at dette er dagen/ natta og du kommer skikkelig igang. Eventuelt at de kan hjelpe deg litt på kontroll, du må jo være miden nok nå..

Vi har hatt storesøster her mesteparten av dagen. Hun syns det var veldig spennede med baby i begynnelsen. Kosa, hadde henne på fanget og ville dele maten sin. Litt utpå dagen ble hun lei(men også tull med sovinga hennes idag da) når farmor gav henne tilbake til meg så syns hun egentlig farmor kunne beholde henne. Og når mommo kom måtte jeg ta med storesøstee i kiosken så mommo kunne få babykos. Men storesøster er absolutt ikke oversett, fått masse kos, oppmerksomhet og ikke minst gaver 😊 blir bra å komme hjem i morgen og starte livet med vår komplette familie 😍
Det blir nok knallgodt å komme hjem og starte på det nye livet deres som familie

Håper jeg klarer, og snakke meg inn på føden i morgen med å forklare hvor trøtt og sliten jeg er av alle maserier, og dårlig søvn. Pluss at for litt ro i kjelen trenger jeg en kontroll av Lille i Magen. Og mulig da får sjekket modning, og bli strippet, eller noe OM det er klart for det.
Gammel 23-08-2016, 20:16   #100
spent123
Medlem

spent123 sin avatar

Medlem siden: Jun 2013
Meldinger: 310
spent123 vil raskt nok bli berømt.spent123 vil raskt nok bli berømt.

Lykketil ❤

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:23.