Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-08-2016, 21:47   #101
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Medlem siden: Sep 2015
Meldinger: 205
Symre er en kommende stjerne på ryktebørsen.
Sv: Endelig August 2016

Sitat:
Opprinnelig postet av Trolljenta Vis post
Tusentakk Du har ikke langt igjen til målet du heller nå ser jeg
Hvordan er formen din?
Har du alt klart til lille kommer?
Her er formen ganske fin. Alt er i hus, men ikke klart enda. Gjenstår en del vasking og montering, men soveplass og bilstol er klart, så det er ikke krise om hun kommer før. Tror mer på at jeg gjør som deg pg går over.

Da håper jeg du får litt drahjelp i morgen dersom det ikke skjer noe i natt. 24. August er en super fødselsdag, og det blir fine unger den dagen Jeg prøver å manne meg opp til å bake muffins til frokost på senga til bursdagsjenta mi
Gammel 23-08-2016, 22:26   #102
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Sted: Rogaland
Meldinger: 576
Blogginnlegg: 5
Trolljenta vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av Symre Vis post
Her er formen ganske fin. Alt er i hus, men ikke klart enda. Gjenstår en del vasking og montering, men soveplass og bilstol er klart, så det er ikke krise om hun kommer før. Tror mer på at jeg gjør som deg og går over.

Da håper jeg du får litt drahjelp i morgen dersom det ikke skjer noe i natt. 24. August er en super fødselsdag, og det blir fine unger den dagen Jeg prøver å manne meg opp til å bake muffins til frokost på senga til bursdagsjenta mi
Så bra at formen er god Det er lurt å forberede seg på overtid fra start, og heller bli positivt overrasket ja Jeg har selv godt over med vært barn, og hadde det derfor i bakhodet som vanlig. Men håpet om og føde nært opp til termin var jo der likevell

Her har vi ikke gjort klart i min bil enda, men i mannens. Og vi har ikke
satt opp soveplassen. Ligger trygt i esken Har vasket sleepyhead, og sengetøy som kan brukes. Har ikke lyst at snart 2 åringen skal begynne og legge seg oppi next2me vuggen til Lille når den er gjort klar. Og vil støvsuge bilen min og bytte om på bilstolen til snart 2 åringen med Lille i magens Får se når det skjer
Haster ikke så lenge mannens bil er klar om det er drittvær når vi skal hjem. Hopper på bussen om været er ok

Har holdt på med maserier, eller modningsrier i hele dag, og de kommer enda.
Men blir ikke vondere så de blir vell sjeldnere eller forsvinner når jeg legger meg for å vende tilbake når jeg våkner eller inni mellom
Gammel 23-08-2016, 22:48   #103
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Så utrolig slitsomt... Hadde nok gjort som du, kontaktet føden imorgen - om enn for å få en liten peiling på det gjør noe for noe! Du er jo mange dager over terminen, så det burde ikke være vanskelig å be om en sjekk av baby, og ståa.. Håper selvfølgelig det flesker til i natt da, så du slipper!
Gammel 24-08-2016, 08:00   #104
spent123
Medlem

spent123 sin avatar

Medlem siden: Jun 2013
Meldinger: 310
spent123 vil raskt nok bli berømt.spent123 vil raskt nok bli berømt.

Håper det tok seg opp i natt hvis ikke lykketil med kontroll idag. Håper de hjelper deg litt igang..

Her har det vært lite søvn. Rebekka sov mesteparten av dagen i går. Men var urolig fra 1800 til 0300. Ville bare sove med puppen i munnen. Da var jeg så trøtt at jeg la henne over på bryster til pappa og der sov hun til syv, og sover ennå i senga.. 😍 skulle bare ønske jeg hadde så godt sovehjerte at jeg klarer å sovne med henne oppå meg..

Føler meg mer bevegelig og mindre mørbanka i underlivet i dag. Utrolig deilig. Bare skikkelig stiv i ryggen etter fødselen og vonde sykehunsenger.. blir godt å komme seg hjem i dag 😊
Gammel 24-08-2016, 08:31   #105
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Lita Vis post
Så utrolig slitsomt... Hadde nok gjort som du, kontaktet føden imorgen - om enn for å få en liten peiling på det gjør noe for noe! Du er jo mange dager over terminen, så det burde ikke være vanskelig å be om en sjekk av baby, og ståa.. Håper selvfølgelig det flesker til i natt da, så du slipper!
Litt sånn snurt nå får en si
Klarte ikke å snakke meg inn på kontroll i dag, men skal inn i morgen, for kontroll. Da blir det tatt en vurdering om hva som skal skje når de har kontrollert baby, navlesnor, fostervann, morgen urin, og modning. Kan hende jeg får beskjed om at jeg blir satt i gang om kvelden. Jeg sa jeg ville inn i dag på kontroll, og få hinne løsning, og at jeg hadde gått i dagevis med maserier så kansje litt røsk å riv ville dytte det i gang. Men ble ikke hørt. Jeg er nok ikke flink nok til å tale min sak. Jeg fortsetter med maserier, og håper jeg kommer inn av meg selv nå som jeg har noe, og forholde meg til. At jeg slapper mere av, og bare plutselig kommer i gang pga det.
Gammel 24-08-2016, 08:40   #106
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av spent123 Vis post
Håper det tok seg opp i natt hvis ikke lykketil med kontroll idag. Håper de hjelper deg litt igang..

Her har det vært lite søvn. Rebekka sov mesteparten av dagen i går. Men var urolig fra 1800 til 0300. Ville bare sove med puppen i munnen. Da var jeg så trøtt at jeg la henne over på bryster til pappa og der sov hun til syv, og sover ennå i senga.. 😍 skulle bare ønske jeg hadde så godt sovehjerte at jeg klarer å sovne med henne oppå meg..

Føler meg mer bevegelig og mindre mørbanka i underlivet i dag. Utrolig deilig. Bare skikkelig stiv i ryggen etter fødselen og vonde sykehunsenger.. blir godt å komme seg hjem i dag 😊
Vell hjem i dag
Så herlig at mannen din kan sove sånn med lille
Håper sengen hjemme fikser ryggen sjapt

La meg med maserier i går, og har dem fortsatt nå. De stoppet en stund i natt pga snart 2 åringen ble dårlig i går, og måtte komme oppi senga mi. Tett, og forkjølet med feber stakars Typisk ikke sant at det måtte skje nå sånn på tampen av svangerskapets slutt
Har avtalt med foreldrene mine om at de tar henne når vi er på sykehuset i morgen. Også finner vi ut hva vi gjør videre når jeg vet jeg blir satt i gang
Gammel 25-08-2016, 06:39   #107
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

Teller timer til trivselskontroll i dag

Håper første natt hjemme gikk flott?
Gammel 25-08-2016, 08:11   #108
spent123
Medlem

spent123 sin avatar

Håper storesøster er bedre. Ikke noe gøy å være syk når baby kommer. Og masse lykketil på kontroll. Du får prøve å få igjennom å bli satt igang. Må være frustrerende å gå sånn å vente. Jeg er utrolig heldig som fikk 4dager før sist og bsre rn dag over denne gsng 😍

Første natta har gått veldig bra. La oss i ti tiden og sovet ca 3 timer mellom hver mating ig hun sover ennå.. så jeg og storesøster gar fått litt kosetud flr hun nå blir kjørt i bhg. Kjempesinna når hun måtte kle på seg da og måtte bæres ut... så jeg lovet at jeg skulle hente i dag 😊
Gammel 25-08-2016, 08:35   #109
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Uff, kjenner jeg gruer meg litt til det der med søsken hehe. Har vært velsignet med tre barn som ikke har blitt sjalu - mulig fordi de er gutter og ikke har hatt masse behov for å ligge i senga og kose og sitte på fanget osv. Har de for travelt. Men minstemor er skikkelig mammadalt, og avhengig av at jeg koser og tar på henne veldig mye, så det gjør vi masse.. Og i forgårs hadde hun blir skikkelig sjalu pga ny baby som begynte i bhg! Den var søt og spennende helt til hun trengte trøst av en voksen, DET fant hun seg ikke i de hadde aldri sett henne så sint før..

Masse lykke til i dag,Trolljenta! Håper de satser på litt røsking i dag, må være bedre for dem om du føder før helga med lavere bamanning?
Gammel 25-08-2016, 10:34   #110
spent123
Medlem

spent123 sin avatar

Ja er bare å krysse fingrene for at ikke det blir gor mye sjalusi.. lurer veldig på hvordan det utvikler seg her.. vært litt mer sutrete enn vanlig. Men også opptatt av at baby skal få trøst.. får bare være bevisste på å gi MASSE oppmerksomhet 😊

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:28.