Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-08-2016, 12:05   #111
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Endelig August 2016

Ja, problemet blir å dele den oppmerksomheten på fire andre Det er jo ikke lange tiden man har etter bhg på å gjøre alt bra. Tidligere har den nye babyen blitt stuvet litt bort når bhg er ferdig. Ha mest mulig normal hverdag i starten. Har hengevugge der hun kan ligge trygt i fred for små bajaser. Blir ei utfordring.. Husker at to åringen sist ble veldig sint fordi vi hadde vært borte. Var iksom ikke så nøye med babyen, men å være borte tre dager tok lang tid før vi ble tilgitt for. Ikke lett!
Gammel 25-08-2016, 13:25   #112
spent123
Medlem

spent123 sin avatar

Medlem siden: Jun 2013
Meldinger: 310
spent123 vil raskt nok bli berømt.spent123 vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lita Vis post
Ja, problemet blir å dele den oppmerksomheten på fire andre Det er jo ikke lange tiden man har etter bhg på å gjøre alt bra. Tidligere har den nye babyen blitt stuvet litt bort når bhg er ferdig. Ha mest mulig normal hverdag i starten. Har hengevugge der hun kan ligge trygt i fred for små bajaser. Blir ei utfordring.. Husker at to åringen sist ble veldig sint fordi vi hadde vært borte. Var iksom ikke så nøye med babyen, men å være borte tre dager tok lang tid før vi ble tilgitt for. Ikke lett!
Ja det som er planen her. Full oppmerksomhet timene etter bhg. Men igår ble det mye pupp de timene. Men det går seg nok til ettersom produksjonen øker..
Gammel 25-08-2016, 13:28   #113
spent123
Medlem

spent123 sin avatar

Arg.. jar så ekstremt vondt øverst i ryggen mellom skulderbladene.. hadde det etter fødsel sist også. Men husker ikke hvor lenge det varte.. tror det er muskulært. Spent meg for mye under fødsel eller mange uvandte stillinger i etterkant.
Gammel 25-08-2016, 15:28   #114
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Sted: Rogaland
Meldinger: 576
Blogginnlegg: 5
Trolljenta vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av spent123 Vis post
Håper storesøster er bedre. Ikke noe gøy å være syk når baby kommer. Og masse lykketil på kontroll. Du får prøve å få igjennom å bli satt igang. Må være frustrerende å gå sånn å vente. Jeg er utrolig heldig som fikk 4dager før sist og bsre rn dag over denne gsng ��

Første natta har gått veldig bra. La oss i ti tiden og sovet ca 3 timer mellom hver mating ig hun sover ennå.. så jeg og storesøster gar fått litt kosetud flr hun nå blir kjørt i bhg. Kjempesinna når hun måtte kle på seg da og måtte bæres ut... så jeg lovet at jeg skulle hente i dag ��
Så bra
Ja viktig, og benytte sånne ledige stunder til storesøster.
Husker jeg også alltid gjorde det.
Tok minste i bakvognen, og tok med Størsta og dukkevogna på lekeplassen.
Og gikk i parken osv.
Viktig med en til en tid for storesøsken oppi alt det nye

Storesøster er bedre, men tett og fortsatt i trygg forvaring hos Mormor, og Morfar hvor hun har våre siden klokken ca 09.00 i dag. Og det har vist godt kjempefint.
Første gang hun er hos noen alene, og første gang hun er på overnatting alene også

Sist endret av Trolljenta; 25-08-2016 kl 15:32.
Trolljenta er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-08-2016, 15:48   #115
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

kidoki Sv: Endelig August 2016

Vell overstått trivselskontroll ga følgende resultat *trommevirvel*

2-3 cm åpning, men, litt tykk hinne, og hodet til lille skatt godt nede i bekkenet. Legen var imponert av det siden jeg er gravid for 5 gang
Pga risiko svangerskap, og en fantastisk lege som faktisk hadde lest papirene mine, og historikken. Legges jeg inn i kvell wohoo. Til og med Mannen min skrøt av denne legen Følte meg så trygg, og ivaretatt at det var bare helt aaaaaaah. *Jeg kjente at jeg endelig kunne senke skuldrene mine, og det var fantastisk godt Jordmoren ei dansk og ei Norsk var også helt herlige
I kvel gir de meg modningspille og i morgen tidlig tar de vannet OM det ikke har satt i gang i løpet av natta Jeg har hatt tak og mega murring i ryggen i hele dag det ble intenst etter gyn undersøkelsen selv om hun ikke røska pga den tykke hinna. Hun kjendte på hodet til lille å kunne tatt vannet, men for at jeg ikke skal få stormrier, eller bråstart ble vi enige om dette Og det passer meg perfekt Mannen, og jeg har stressa rundt som hodeløse høner, for og få alt i orden for Snart 2 åringen, de 3 store, og oss til vi skal på sykehuset. Plutselig ble alt så "brått"
Nå har jeg dusja, og spist litt og takene kommer fortsatt så jeg er spendt på om det er noen endring til kvelden når pillen skal settes
Endelig er det vår tur til, og være i gang
Gammel 25-08-2016, 16:29   #116
spent123
Medlem

spent123 sin avatar

Ojojij.. såå spennede, LYKKETIL.. håper du får en fantastisk fødselsopplevelse, gleder meg til å høre ❤
Gammel 25-08-2016, 18:55   #117
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Medlem siden: Sep 2015
Meldinger: 205
Symre er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Supert Trolljenta!
Så godt å føle at man blir tatt på alvor og at legen faktisk setter seg inn i historikken. Massevis av lykke til, tenk nå får du straks møte babyen din
Gammel 25-08-2016, 20:11   #118
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av spent123 Vis post
Ojojij.. såå spennede, LYKKETIL.. håper du får en fantastisk fødselsopplevelse, gleder meg til å høre ❤
Tusentakk

Nå var det akurat 3 cm, og første modningspille er satt i sjeden

Skal på en ny kontroll 20.45 og se hvordan det ligger an. Det er mulig de ikke vil ta vannet allikevel i morgen, men heller gi meg inntil 6 piller som jeg skal ta i munnen i steden. Alt avhenger av hvordan kroppen min reagerer på det som er gjort til nå Blir litt forvirret, og usikker når legen sa en ting skråsikkert, og de nå sier noe annet. Men det er bare, og flyte med
Gammel 25-08-2016, 20:13   #119
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Symre Vis post
Supert Trolljenta!
Så godt å føle at man blir tatt på alvor og at legen faktisk setter seg inn i historikken. Massevis av lykke til, tenk nå får du straks møte babyen din
Tusentakk Er utrolig godt å være i gang nå
Gammel 25-08-2016, 21:48   #120
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Hurra for at ballen er i gang! Godt de gjør så mye greier allerede, selv om det blir litt tull med fremgangsmåten.. Om det blir modent nok så velger de kanskje å ta vannet i morgen, time will show! Vet ikek om jeg skal ønske deg en god natt, eller ei Hvilke tabletter får du via munnen som kan hjelpe for fødsel..? For du mente..oralt, altså spise-munnen?

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:01.