Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-08-2016, 22:51   #121
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Sted: Rogaland
Meldinger: 576
Blogginnlegg: 5
Trolljenta vil raskt nok bli berømt.
hm Sv: Endelig August 2016

Sitat:
Opprinnelig postet av Lita Vis post
Hurra for at ballen er i gang! Godt de gjør så mye greier allerede, selv om det blir litt tull med fremgangsmåten.. Om det blir modent nok så velger de kanskje å ta vannet i morgen, time will show! Vet ikek om jeg skal ønske deg en god natt, eller ei Hvilke tabletter får du via munnen som kan hjelpe for fødsel..? For du mente..oralt, altså spise-munnen?
Noen som skal svelges ja, og kan tas vær 2.time men, også kan gis vaginalt men da vær 6.time
Følger bare den vegen vinden blåser nå

Tatt sovetabletten og to Paracet nå klar for litt god søvn/hvile

Skal til pers igjen kl.07.30
Gammel 25-08-2016, 23:15   #122
spent123
Medlem

spent123 sin avatar

Medlem siden: Jun 2013
Meldinger: 310
spent123 vil raskt nok bli berømt.spent123 vil raskt nok bli berømt.
Sv: Endelig August 2016

Lykketil, snart er premien her ❤
Gammel 26-08-2016, 00:07   #123
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Deilig med noe å sove på etter dager med urolige netter! Spent på om avslapping er et stikkord, det kombinert med modningspiller!
Gammel 26-08-2016, 04:01   #124
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

rørt Sv: Endelig August 2016

Sitat:
Opprinnelig postet av spent123 Vis post
Lykketil, snart er premien her ❤
Tusentakk
Ja premie på veg
Gammel 26-08-2016, 04:24   #125
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

kidoki Sv: Endelig August 2016

Sitat:
Opprinnelig postet av Lita Vis post
Deilig med noe å sove på etter dager med urolige netter! Spent på om avslapping er et stikkord, det kombinert med modningspiller!
Jammen sluknet jeg fort når jeg hadde tatt natta pillen, og var så sliten fra før Har våknet litt til, og fra pga lyd utenfor, og tak i magen. Nå har jeg våre våken siden kl. 02.30,men prøver å sløve mellom takene liggende i sengen. Fin start på ting dette, ikke for hardt etter lite søvn. Kunne tenkt meg, og sovet mye mere så jeg får bare prøve. Ble rykk, og napp soving som det har våre de siste ukene selv med sove tabl: himle:
Er ved godt mot da, for jeg føler så langt at jeg blir godt i varetatt. Og det er utrolig godt og ha mannen min her. Vi har sammen med jordmødrene fått pratet ut om hvordan ting ble traumatisk for to år siden. Det har våre godt, og utrolig viktig, for mannen min også. Vi har godt med en frykt som dem har tatt alvorlig, og passer på at vi skal slippe, og oppleve igjen.

Nå er kl.04.17 og jeg føler takene blir litt vondere. Må prøve og hvile litt mens jeg kan Mannen sover Føler meg så utrolig heldig som venter hans 2.baby Selv om han har våre fjern som er normalt når jeg er gravid så er han 100% tilstede nå Bang våken med en gang han hører jeg går ut av senga Må passe på at jeg har det bra
Gammel 26-08-2016, 08:20   #126
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Det blir liksom ikke helt klart for mennene før man er i gang i fødsel, og ikke minst når babyen kommer! DA begynner liksom deres tid.. Så han er godt i ruta om ikke annet!

Hehe, ja, er vel ikke noen drøm å sløve seg ned med sovetablett, for at så føselen går skikkelig i gang Men virkningen forsvinner vel hehe.. Og forhåpentligvis får du sove litt når babyen er ute!!
Gammel 26-08-2016, 17:41   #127
spent123
Medlem

spent123 sin avatar

Medlem siden: Jun 2013
Meldinger: 310
spent123 vil raskt nok bli berømt.spent123 vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av Trolljenta Vis post
Jammen sluknet jeg fort når jeg hadde tatt natta pillen, og var så sliten fra før Har våknet litt til, og fra pga lyd utenfor, og tak i magen. Nå har jeg våre våken siden kl. 02.30,men prøver å sløve mellom takene liggende i sengen. Fin start på ting dette, ikke for hardt etter lite søvn. Kunne tenkt meg, og sovet mye mere så jeg får bare prøve. Ble rykk, og napp soving som det har våre de siste ukene selv med sove tabl: himle:
Er ved godt mot da, for jeg føler så langt at jeg blir godt i varetatt. Og det er utrolig godt og ha mannen min her. Vi har sammen med jordmødrene fått pratet ut om hvordan ting ble traumatisk for to år siden. Det har våre godt, og utrolig viktig, for mannen min også. Vi har godt med en frykt som dem har tatt alvorlig, og passer på at vi skal slippe, og oppleve igjen.

Nå er kl.04.17 og jeg føler takene blir litt vondere. Må prøve og hvile litt mens jeg kan Mannen sover Føler meg så utrolig heldig som venter hans 2.baby Selv om han har våre fjern som er normalt når jeg er gravid så er han 100% tilstede nå Bang våken med en gang han hører jeg går ut av senga Må passe på at jeg har det bra
Håper du fikk slappa litt av før det braka løs og at du nå har premien din ❤
Gammel 26-08-2016, 18:18   #128
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

Jeg rakk bare 1 pille i sjeden jeg for ting tok seg opp i løpet av natten. Og vi gikk fra hotellet, og til føden når jeg følte at nå endrer de tette riene seg så pass at jeg kjenner det nede i skrittet og nå klarer jeg meg snart ikke uten lystgassmaska
Jeg hyper ventilerer nemlig under rier når jeg begynner, og få for vondt.**Da klarer jeg ikke, og fokusere på pusten.*

Kom inn på fødens rom med badekar etter en drøss med rier fra hotellet, og bort til føden. *flaut* Kom inn på føderom med en gang. Ble lagt i fødeseng for kontroll av modning også på siden for CTG registrering. JM sa du har 4 cm åpning, men tøyelig til 7-8cm, og hodet til barnet er ikke langt nok nede da jeg er borti med fingertuppen, men kan dytte det litt opp. Det blir ikke på min vakt også takket hun for seg å gikk mens CTG registreringen skulle gå sin gang....
Vi ble alene, og pratet litt mellom riene mine. Og jeg sa aaaaah den siste der var helt j****** Og før jeg fikk sukk for meg kom en ny ENDA verre med endret karakter som rev i skrittet. Jeg måtte få Mannen til å ringe i snora mitt i den rien uten jeg klarte og si det med ord. Den var lang, og nå kom det plutselig trykketrang i tillegg. Følte med hele meg at nå kommer ungen samme om jeg bare har 4cm. Så det ble med tegnspråk jeg demonstrerte trekk i snora med den ene armen mens jeg suuuuuuupte inn på lystgass å pinnholdt på lystgassmaska med den andre. I det han trakk i ringesnora *poff* der gikk vannet, og JM kom stormende inn. Og han fikk informert JM om det. Hun ble helt paff, og måtte umiddelbart sjekke meg, og joda der var ungen på veg ut gitt. Og jeg hadde DEN trykketrangen. Mannen ble bett om å ringe på +1 knappen, og en til kom umiddelbart inn på rommet. Sammen måtte de få meg på ryggen bånn gass. For hun var på veg. Og hadde navlesnoren 2 ganger rundt halsen. Jeg fikk streng beskjed om ikke å trykke, men ante jo ikke hvorfor. Jeg bare lyet, og sa snakk til meg??? For jeg følte jo noe var galt, men ante ikke hva, og ble urolig. Og det var vondt å ikke ha lov til å trykke. Jeg hadde jo hørt litt grining, og hadde følt at litt var kommet ut . Og det var ikke lett å kjenne på det videre presset uten og få gjøre noe mere. Men de fikk løsnet navlesnoren omsider som lå to ganger rundt halsen hennes via å klippe den 1-2 plasser. Og jeg fikk endelig beskjed om pust ikke press bare pust babyen rolig ut.*
Også var det hele over til ALLES store overraskelse. De på føden, og OSS to andre og sikker Lille Nyfødte Skatten vår også

💕Prinsessen ble født kl.07.16 i dag💝
Vekt 3660gr 50 cm lang, og Ho:36cm.

Masse sort hår et skikkelig Lykketroll <3 ❤️
Gammel 26-08-2016, 18:20   #129
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

rørt Sv: Endelig August 2016

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (39.0 KB, 35 visninger)
Gammel 26-08-2016, 18:22   #130
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

❤️
Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (44.8 KB, 35 visninger)

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:20.