Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-08-2016, 13:13   #141
spent123
Medlem

spent123 sin avatar

Medlem siden: Jun 2013
Meldinger: 310
spent123 vil raskt nok bli berømt.spent123 vil raskt nok bli berømt.
Sv: Endelig August 2016

Åh herlig der fikk jeg se bildene.. så utrolig nydelig og masse fint hår❤
Gammel 31-08-2016, 18:46   #142
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Sted: Rogaland
Meldinger: 576
Blogginnlegg: 5
Trolljenta vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av spent123 Vis post
Åh herlig der fikk jeg se bildene.. så utrolig nydelig og masse fint hår❤
Takk
Gammel 31-08-2016, 18:56   #143
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

Sitat:
Det skjønner jeg.. men nyt tiden og slappe av mens du kan på barsel flr hverdagen setter igang ��

Trodde det skulle bli slitsomt med helg og sjalu storesøster.. men det går jo helt supert. Hun er såå omsorgsfull og skal kose og trille på vogna/ vugga når baby gråter.. og sier ifra så fort det kommer en lyd.. lillesøster tror jeg sliter litt med magen i dag.. hengt i puppen store deler av dagen og fiser og bæsjer som en gud.. blir kjempe sint og sliter med å ta puppen... nå har hun sovnet i kurven sin, så håper på en grei natt..
Pga Mannen skulle på jobb mandag fikk jeg ordnet sånn at vi sjekket ut kl.12.00 søndag i stede. Også kom barna hjem når de hadde spist middag hos Foreldrene mine. Snart 2 åringen er utrolig omsorgsfull og god. Men har våre over empatisk frem til i dag hvor hun ikke lenger griner vær gang Lillesøstera griner stakars jeg fikk helt vondt av henne så det er godt hun har kommet seg. Hun viste ikke hva godt hun kunne gjøre for Lille å ble så lei seg når Lillesøstera grein. Både på dag, og på natt. Det var utrolig slitsom, for jeg måtte jo ta meg av beggeto på likt på best mulig måte Jeg har nektet alt besøk, og sagt jeg må ha full fokus på de to minste, og meg selv. Komme inn i rutiner, og gjøre snart 2 åringen trygg på alt dette nye Angrer ikke på det, for vi får kost oss mye sammen gjennom dagene alene når de andre er på jobb/skole, og Minste sover
Er godt for meg, og henne, og ha kvalitetstid sammen
Gammel 01-09-2016, 14:57   #144
spent123
Medlem

spent123 sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Trolljenta Vis post
Pga Mannen skulle på jobb mandag fikk jeg ordnet sånn at vi sjekket ut kl.12.00 søndag i stede. Også kom barna hjem når de hadde spist middag hos Foreldrene mine. Snart 2 åringen er utrolig omsorgsfull og god. Men har våre over empatisk frem til i dag hvor hun ikke lenger griner vær gang Lillesøstera griner stakars jeg fikk helt vondt av henne så det er godt hun har kommet seg. Hun viste ikke hva godt hun kunne gjøre for Lille å ble så lei seg når Lillesøstera grein. Både på dag, og på natt. Det var utrolig slitsom, for jeg måtte jo ta meg av beggeto på likt på best mulig måte Jeg har nektet alt besøk, og sagt jeg må ha full fokus på de to minste, og meg selv. Komme inn i rutiner, og gjøre snart 2 åringen trygg på alt dette nye Angrer ikke på det, for vi får kost oss mye sammen gjennom dagene alene når de andre er på jobb/skole, og Minste sover
Er godt for meg, og henne, og ha kvalitetstid sammen
Herlighet så søt da, er jo frustrerende å ikke vite hva man kan gjøre for lillesøster. Her fpr jeg streng beskjed om å ta baby når hun gråter selv om pappa har henne.. 😊

Godt å kunne fokusere 100%å barna og ikke folk som flyr ned dørene.. vi har heller ikke hatt så mye besøk veldig deilig i grunn. Har vel vært 2dager og tok en uke før noen kom. Da har heldigvis storesøster fått 100% oppmerksomhet av besøket, den ene gangen var hun i bhg.. 😊 var også godt med helgen når hun var hjemme og plandag på mandag. Hadde veldig godt av de dagene sammen. Hun er såå stolt av lillesøster. I går var baby med å hente for første gang og den gleden ig stoltheten hos storesøster. Kosa og hjalp meg med bilstolen ut 😍 ( jeg fikk heldigvis snakka med de fleste som jobber der, og vist frem før jeg fant snuppa, jeg jobber der selv så alle er jo litt opptatt av å få en titt &#128522
Gammel 01-09-2016, 14:58   #145
spent123
Medlem

spent123 sin avatar

Nå tenkte jeg å ta frem søskenvogna og gå bort og hente storesnuppa.. lenge siden jeg har gleda meg så utrolig til å gå og få beveget meg 😂
Gammel 01-09-2016, 20:27   #146
Trolljenta
Supermedlem

Trolljenta sin avatar

Sitat:
Nå tenkte jeg å ta frem søskenvogna og gå bort og hente storesnuppa.. lenge siden jeg har gleda meg så utrolig til å gå og få beveget meg 😂
Jeg var ute, og gikk en litt lengre tur i går med de to minste i vogna, og i dag var vi 3 ute i nesten 2.5time før snart 2 åringens dupp. Var på 3 lekeplasser, for og dekke hennes ønske om å disse, renne på rutsjebane, og en annen disse/rutsjebane på en lekeplass hvor jeg kan amme. Uten, og være redd for at hun stikker avgårde. Helt inngjerdet
Kom en barnehage mens vi var der, og det var jo litt stas for henne. Fikk lekt litt med noen av barna Gikk ikke før minste insisterte høylytt på ny bleie

Er så herlig når søsken viser sin stolthet over yngre/eldre søsken
Gammel 01-10-2016, 23:55   #147
schnaal
Medlem

schnaal sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Sted: Sørlandet
Meldinger: 228
Blogginnlegg: 17
schnaal er på vei til noe stort.

Haha er det seriøst kommet en så lang tråd ca rett etter jeg ga opp sm da. Er det mulig skulle bare inn og sjekke om det hadde skjedd NOE her liksom. Leste ikke gjennom alt men gratulerer med babiser<3 (ser tråden har dødd ut for en måned siden da)

gutten vår kom midt i juli som planlagt begynner å bli stor nå, men bare gått opp fra 4 til 5,5kg. Han er fornøyd med livet og elsker å sove, bank i bordet!!! Storesøster er stolt og glad i lillebror
Gammel 08-10-2016, 19:34   #148
spent123
Medlem

spent123 sin avatar

Ja her har det dødd litt ut igjen... hehe.. men gratulerer sååå mye med gutten ❤ her har vi en super stolt storesøster hun er kjempeflink med baby.. går forsåvidt greit med lillesøster, men merker jeg er fryktelig sliten, er ei skikkelig puppeje nte har stort sett kun "fri" når vi er ute med vogna eller i bilen.. Har også mye vondt i magen, og gråter en del ( heldigvis ikke kolikk da) hun er nå 7 uker, vi skal på " 6ukers" kontroll på tirsdag, spent på hvor mye hun har gått opp.. har gode kinn og en fin dobbelthake 😍

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:16.