Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i mai og juni
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-09-2016, 09:04   #71
FrkSvime
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2016
Meldinger: 31
FrkSvime er på vei til noe stort.
Sv: Åpningstråd for termin mai og juni skravlere 2017

Sitat:
Opprinnelig postet av Upsidaysi Vis post
Uff vekt ja... det står i hodet mitt og... jeg starter 6 kilo tyngre enn ved forrige svangerskap som jeg avsluttet for mindre enn 10 mnd siden.

Jeg la ikke på meg stort mens jeg gikk gravid.. men disse ti mnd derimot..

Og nå har allerede vekta krypi en kilo opp siden positiv test
Jeg NEKTER å gå opp så mye nå.. så hei hurra for bevegelse, men det er enda viktigere med kosthold Det er DER forskjellen ligger.

Man må løpe ganske langt for en snickers ass

Haha kos deg med Snickers du, fire andre unger krever mye energi
Jeg har allerede gått opp 0,8 kg og midjen er liksom ikke den samme, er sulten hele tiden
Men det er viktig med kost og jeg gruer meg litt til å se vekta gå opp
FrkSvime er logget av   Svar med sitat
Gammel 17-09-2016, 09:40   #72
FrkSvime
Juniormedlem

Men damer, hva synes dere om Karoline Berg Eriksen og "4 dager etter fødsel" bilde hun la ut? jeg har aldri vært undervektig, er 171 cm høy og 69-71 kg til vanlig, har aldri slanka meg før i mitt liv, men om jeg skal se ut som henne etter fødsel ligger jeg dårlig an Synes ikke hu er et spesielt godt forbilde for gravide tross i at hun skriver at alle skal fornøyd og bla bla hva synes dere?
Gammel 17-09-2016, 10:52   #73
Skylar
Medlem

Skylar sin avatar

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 249
Skylar er på vei til noe stort.

Når det kommer til fotballfrue så har det ikke så mye med vekt å gjøre. Har du sett bilder av henne som høygravid? Hun er av typen som bærer barnet "inn mot ryggen". Jeg hadde ei venninne som var på samme måten, hun fikk aldri det man vanligvis seg på som en gravidmage. Og da er det heller ikke så rart at hun ser sånn ut 4 dager etter. For uansett vekt så vil livmoren fortsatt være ganske stor etter 4 dager, det er fotballfrue sin også men anatomien hennes gjør at den plasserer seg annerledes enn hos de fleste andre. Og så hjelper det selvfølgelig at hun var godt trent i utgangspunktet. Men den flate magen etter 4 dager er helt urealistisk for de fleste av oss uansett hvor godt trent vi er.

Ang vekt så legger jeg "alltid" på meg ca 20 kg og regner med at denne gangen ikke blir et unntak. Så langt har jeg gått ned en kg Men det skyldes totalt fraværende matlyst. Jeg er normalvektig men slettes ikke så trent som jeg ønsker å være så jeg vet at min post-graviditetskropp kommer til å se ut som en gjærdeig. Men jeg orker ikke stresse med det nå, jeg spiser sunt og er aktiv, mer får jeg ikke gjort. Men etter fødsel, DA skal det trenes! Jeg kom liksom aldri i gang etter fødsel i 2014 og det angrer jeg på nå for da blir det bare mer jobb høsten 2017

Sistemann kommer mai 2017
Skylar er logget av   Svar med sitat
Gammel 17-09-2016, 12:15   #74
FrkSvime
Juniormedlem

Tror ikke Berg Eriksen har ett gram for mye på kroppen og jeg kjenner at det provoserer meg at hun legger ut disse bildene. Ja kanskje noe av det har med anatomi å gjøre, men ikke ene og alene..hun postet bilde av seg selv høygravid og #hval og man kan knapt se at hun har mage, hva slags forbilde er det mot andre som legger normalt på seg og har mage?!?!? Hun fisker etter kompliment og bekreftelse men får i stede andre i samme situasjon til å ikke føle seg vel......
Jaja, jeg blir engasjert av slikt men vi trenger ikke diskutere det her til vi blir helt tullerusk
Blir litt spennende for min del, siden det er første gang, å se hvordan kroppen forandrer seg på disse resterende 7 mnd
Gammel 17-09-2016, 22:46   #75
Toni86
Supermedlem

Toni86 sin avatar

Medlem siden: Jan 2014
Meldinger: 536
Blogginnlegg: 4
Toni86 vil raskt nok bli berømt.Toni86 vil raskt nok bli berømt.

Haha ja det er mye man kan si om henne. Husker at jeg måtte le av meg selv når jeg så hvordan JEG så ut 4 dager etter fødselen min Så ut som om jeg var 7mnd på vei ellerno.

På den ene siden så syntes jeg at hun ser kjempe bra ut, samtidig som jeg er bare så lei alt hysteriet og jeg skjønner ikke hvorfor hun må slenge sånne bilder i trynet på oss som ikke ser så sånn ut. Føler hun seg bedre da liksom? Hun vet jo sikkert at damer rundt føler seg dritt med seg selv.
Egentlig syntes jeg det mest irriterende er alt oppstyret og nyhetsreportasjene rundt det og alle som også da må legge ut strekkmerker, hengemager osv. Syntes at folk må slutte å bruke så mye negativ energi og bli så provosert av EN dame som tydeligvis ser perfekt ut 4 dager etter fødselen og tenke litt mer på sin egen kropp og hva man selv ønsker å oppnå. Jeg trente og spiste sunt etter fødselen og etter 4 mnd hadde jeg gått ned 22 kg og så bedre ut før jeg ble gravid. Var super fornøyd og det betydde mest for meg

Egentlig syntes jeg det er rart at hun gidder å legge ut et nytt slikt bilde, men det er vel for å tjene penger.
Gammel 20-09-2016, 18:19   #76
FrkSvime
Juniormedlem

Begynte å blø litt i går ettermiddag, stoppet av seg selv og har ikke blødd noe i dag. Ringte lege i panikk i går å fikk beskjed om å ta hcg i dag og igjen på torsdag for å se om den stiger eller ikke....huff..er skikkelig redd
Gammel 20-09-2016, 18:46   #77
Toni86
Supermedlem

Toni86 sin avatar

Medlem siden: Jan 2014
Meldinger: 536
Blogginnlegg: 4
Toni86 vil raskt nok bli berømt.Toni86 vil raskt nok bli berømt.

Ånei Frk.Svime Håper dette går bra for deg altså. Vet at d kan gå begge veier, noen blør i svangerskapet uten at det har noe å si. Krysser for at d går bra med deg
Gammel 20-09-2016, 19:13   #78
Skylar
Medlem

Skylar sin avatar

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 249
Skylar er på vei til noe stort.

Uff så kjipt FrkSvime! Vet godt hvor redd man blir. Jeg har hatt en blødning i fire av mine svangerskap. To ganger var det en liten, rød blødning som stoppet igjen med en gang. De gangene gikk det helt fint. Den to andre gangene har blødningene vedvart og blitt sterkere. Den ene gangen var det en exu, den andre en sa.
Når du sluttet å blø igjen med en gang er jeg veldig optimistisk på dine vegne. En liten blødning er veldig vanlig, du skal se det går bra.

Sistemann kommer mai 2017
Skylar er logget av   Svar med sitat
Gammel 20-09-2016, 20:55   #79
FrkSvime
Juniormedlem

Åååå takk for oppmuntring, det hjelper utrolig mye Vi krysser alt av armer og ben og hååååper det lille frøet ikke kommer ut før det er helt klart Har kjent masse murringer og nå kommer symptomer for fullt, kjøleskapet lukter vondt, blir småkvalm viss det er mer enn 4 timer siden måltid, ingen bh passer...
Gammel 21-09-2016, 23:35   #80
Prizilla
Medlem

Prizilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Sted: Ute på landet
Meldinger: 109
Prizilla er på vei til noe stort.

Heisann mai/junidamer

Håper det er greit at jeg slenger meg på i denne kjekke klubben. Ut fra min terminberegning har jeg termin 17 mai. Venter ivf baby laget i Danmark
Prizilla er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:03.