Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i september og oktober
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-08-2016, 19:25   #1
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 1,129
Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.
Uke 34

En uke nærmere bebiser

Og nå er du vel i permisjon du Symre?

Jeg ble overrasket med babyshower på lørdag - absolutt ikke noe jeg hadde forventet så ble veldig overrasket. Det var deilig mat og kake og noen hyggelige timer med min nærmeste venninner heldigvis ikke så mye mer ståhei rundt det
Vært hos jm i dag og magen vokser veldig nå. Det er ei rolig lita frøken, i går var det nesten så jeg ringte føden pga lite liv, men i dag har hun heldigvis vært mye mer aktiv igjen. Men jm sa jeg måtte ha veldig lav terskel for å ringe.
Gammel 22-08-2016, 21:10   #2
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Medlem siden: Sep 2015
Meldinger: 205
Symre er en kommende stjerne på ryktebørsen.
Sv: Uke 34

Sitat:
Opprinnelig postet av Madikken Vis post
En uke nærmere bebiser

Og nå er du vel i permisjon du Symre?
Nå er jeg gått ut i permisjon - iallfall er jeg ferdig med å være på jobben. Har noen småting som må ordnes, men det kan jeg gjøre hjemmefra i mitt eget tempo.

Håper lillejenta holder seg aktiv nok til at du ikke bekymrer deg. Her er det mye mer bevegelse enn det som jeg har opplevd før, så jeg har ikke begynt med telling av spark.

Så hyggelig med babyshower Madikken! Koselig med litt oppmerksomhet og tid med gode venner. Vi har aldri hatt noen tradisjon for det hos oss, har vel noe med alderen å gjøre

Nå gleder jeg meg til roligere dager. Kanskje jeg skal greie å få huset sånn nogenlunde i orden til babyen kommer, her er vi ikke helt klare enda. Snart er september her

Sist endret av Symre; 22-08-2016 kl 21:20.
Symre er logget av   Svar med sitat
Gammel 23-08-2016, 12:44   #3
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.

Ikke vært noe tradisjon her heller, men har et par venninner som er litt yngre enn meg som er mer vant med det Så jeg nyter godene...

Har malt lister på rommet til lillesøster nå, men fikk så vondt i hodet at jeg tror jeg overlater resten til mannen.

2.klassingen i huset gikk for første gang alene til skolen i dag (sammen med kompiser), vi har fått en veldig trygg skolevei etter et år med bygging, og han var stolt som en hane Veldig stas. Og mor syns det er rart at han har blitt så stor.

Hun har vært mye mer aktiv i går kveld og i dag heldigvis så forhåpentligvis fortsetter hun med det fremover
Gammel 23-08-2016, 22:21   #4
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Det er stort å slippe de løs på egenhånd! Og ganske skummelt. Det hjelper nok litt på i hverdagen når den lille kommer og storebror kan gå selv
Her har jentene gått selv lenge og lillesøster var vel halvannet år yngre enn storesøster når hun gikk selv. De er veldig forskjellige disse barna, og jeg er så spent på om den lille blir lik en av dem eller om hun blir helt seg selv.

Bekkenet mitt slo seg plutselig helt vrang, og nå orker jeg ikke stå oppreist. Det har jeg aldri opplevd før. Var på handletur og bar litt for tungt, kanskje det skjedde noe da. Gir opp planen om å bake og henge opp ballonger til bursdagsjenta mi, og stiller klokken på grytidlig istedenfor Håper det har gitt seg til i morgen, må jo sørge for at det blir skikkelig bursdag!
Gammel 27-08-2016, 20:21   #5
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Hvordan går det med bekkenet Symre? Gikk bursdagen greit?

Her har jeg vært helt slått ut hele uka med mye maserier. Håper ikke jeg må gå slik i opptil 7 uker til

Kan ikke huske at jeg har vært så sliten de to andre gangene.

Eldstemann har gått til skolen hver dag, og det har gått kjempebra Etterhvert kan han vel begynne å gå hjem og, men vi får vel ta en ting om gangen
Gammel 27-08-2016, 21:18   #6
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Så slitsomt med maserier Madikken! Det høres tidlig ut. Lenge til du har neste kontroll? Håper det roer seg. Litt tidlig med baby fortsatt.

Bekkenet var heldigvis bare skikkelig ille den ene kvelden. Både familiebursdagen og dagens barnebursdag har gått fint. Jeg er helt ferdig, måtte ha halve bursdagen alene da mannen ble utkalt på jobb. Men ungen er strålende fornøyd og vi rakk å gjennomføre før babyen kom. Litt risikabelt å invitere så sent...

Nå gleder jeg meg til en søndag helt uten planer Her er det ingenting som tyder på at fødselen nærmer seg. Unntatt størrelsen da. Ooii, du kan vel ikke ha lenge igjen, hører jeg flere ganger daglig nå
Gammel 27-08-2016, 23:25   #7
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Ja, syns det er litt tidlig enda, kan fint vente til etter uke 37, men da kan hun komme når hun vil har ikke kontroll igjen før 8.sept, men om de blir like sterke som de var ene kvelden så ringer jeg nok føden.

Så bra at alt gikk bra med bursdag og at bekkenet samarbeider du kan jo i realiteten føde når som helst nå - kanskje det er stille før stormen? de sier jo at tredjemann er en luring

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:40.