Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i september og oktober
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-08-2016, 16:52   #1
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Medlem siden: Sep 2015
Meldinger: 205
Symre er en kommende stjerne på ryktebørsen.
Uke 35 september oktober

Denne uken går vi inn i september
To uker og en dag til termin !

Jeg har vært på kontroll i dag. Alt ser bra ut og babyen ligger midt på snittet i størrelsen. Det er 7 uker siden forrige måling, så jeg var litt spent. Hun ligger høyt og fritt, og det er ikke noe som tyder på at hun gjør seg klar enda.

Hvordan er formen? Det blir spennende å se hvem som blir først ut. Håper dere som kikker innom i blant kommer med en liten oppdatering når babyene kommer, koselig å vite at alt er bra. Masse lykke til alle dere som venter spent
Gammel 30-08-2016, 13:21   #2
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 1,129
Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.
Sv: Uke 35 september oktober

Nå nærmer det seg virkelig for deg Symre

Jeg ringte føden i går pga ganske kraftige maserier, ble bedt om å komme inn, lå med ctg lenge og endte opp med å måtte være der i natt. Påvist uvi som de tror har ført til så kraftige tak. Så nå går jeg på antibiotika og har heldigvis fått fra hjem igjen.
Alt bra med baby, hun ligger langt ned i bekkenet, men livmorhalsen var heldigvis ikke særlig påvirket av takene. 1 cm, og det kan man jo ha lenge. Så håper hun holder seg inne i hvertfall 10 dager til så jeg kommer meg til uke 37, men hun blir der vel til langt over termin nå da

Har fått beskjed om å ta det veldig med ro nærmeste uka siden det tydeligvis skal veldig lite til for å trigge flere sammentrekninger om dagen
Gammel 30-08-2016, 17:40   #3
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Så bra du blir fulgt opp og satt på behandling for UVI. Det er vel uansett ganske så trygt nå om noe skulle skje litt før. Ikke helt usannsynlig at du føder før meg tenker jeg Håper det går greit å ta det helt med ro.

Her har det vært første permisjonsdagen helt uten møter/planer/bursdagskaos og helt ferdig med jobb, og jeg ble rastløs en halvtime etter at jentene var gått til skolen Fikk litt panikk når jeg tenkte på å være bare hjemme et helt år, men jeg vet jeg kommer til å kose meg gløgg bare babyen kommer. Pakket sekken med vann og frukt og gikk meg en tur på 7 km langs kysten her, og tror nok jeg kan venne meg ganske så fort til dette permisjonslivet
Gammel 01-09-2016, 07:53   #4
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.

Jeg blir litt sprø av å ta det med ro, men kjenner at det er greit - med en gang jeg gjør noe mer enn å lage middag så begynner det å murre...

Skal ringe sykehuset i dag og få bekrefta at det er uvi, den måtte jo dyrkes først.

Håper du klarer å slappe av å ta livet helt med ro så deilig at du klarer å gå tur skulle jeg gjerne gjort og, men får ta det igjen etter fødsel

Og - nå er det september
Gammel 01-09-2016, 16:41   #5
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Viser seg at jeg ikke har uvi likevel, så da kom de maseriene av seg selv - håper de fører til modning
Gammel 03-09-2016, 17:30   #6
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Hvordan går det hos deg Madikken? Godt det ikke var UVI. Kanskje dere bare begynner å bli klare?

39+0 i dag og 10 dager til termin. Jeg begynner å kjenne på at det faktisk snart kan skje noe. Det må jo ikke gå over hver gang. Absurde og spennende dager vi har i vente. Jeg innbiller meg at hun har sunket litt, flyr mer på do og har ikke like vondt i ribbeina. Kanskje bare ønsketenkning... Lite kynnere og ingen tegn til slimpropp eller noe annet spennende, men det har uansett ikke vært noen signaler før start de andre gangene heller.

Jeg som har sittet misunnelig og lest de andre klubbene som teller ned,og nå er det faktisk september og vår tur
Gammel 04-09-2016, 07:05   #7
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Tenk da - det kan skje når som helst for deg Symre de sier jo at tredjemann er en luring, så kan jo fort skje at du slipper å gå over. Krysser fingrene for deg
Jeg har heller aldri sett noe til slimproppen, vet ikke om den eksisterer en gang

Her går det bra, modningsrier som kommer med en gang jeg gjør noe annet enn å ligge på sofaen var på cup i går, fikk svi for det på kvelden. Men tenker at det jo er positivt og, men så leser jeg om så mange tredjegangs som går med maserier i ukesvis og langt over termin, så er vel det som skjer her da hehe. Men hun kan godt vente en ukes tid hvertfall, og det er jeg ganske sikker på hun gjør
Magen har sunket her og, deilig å kunne puste igjen. Flyr heller på do
Gammel 04-09-2016, 18:04   #8
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Her har vi vært på skogtur i dag og jeg har kjent på noen vonde kynnere etter at vi kom hjem.
Tror ikke det er noe på gang altså, men det satte nok støkk i meg til at jeg har funnet fram støvsugeren for å ta baksetet i bilen. På tide å finne ut av hvordan barnesetet skal monteres. Nå er jeg spent på om vi får plass til alle ungene i bilen eller om vi må ha ny bil

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 03:51.