Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i september og oktober
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-09-2016, 09:51   #11
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Medlem siden: Sep 2015
Meldinger: 205
Symre er en kommende stjerne på ryktebørsen.
Sv: Uke 36 September oktober

Det må være frustrerende å ikke kunne være så aktiv som man ønsker og trenger for å få hverdagen til å gå rundt. Jeg har håpet på at det blir lettere å komme i form igjen når man var i form før svangerskapet. Akkurat nå er jeg totalt uinteressert i vekta, og trykker i meg det jeg måtte ønske, og jeg mistenker at fokuset mitt kommer til å være milevis unna helsekost og styrketrening når babyen endelig kommer
Gammel 08-09-2016, 19:25   #12
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 1,129
Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.

Syns du har vært kjempeflink i svangerskapet merker at jeg ikke orker å tenke så mye på det nå jeg heller - har bare lyst på bakst
Har sagt til meg selv at jeg skal få fråtse første par ukene så være flink frem ril jul, og fra nyttår er det full fokus på kosthold og trening - så får vi se da

I dag har jeg faktisk hatt litt energi og får gjort en del og fått rørt på meg. Så i morgen blir det vel rolig da
Gammel 08-09-2016, 19:27   #13
kamelen
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2016
Meldinger: 46
kamelen er på vei til noe stort.

Hei damer!
Jeg er ferdig! I vogga ligger en 9 dager gammel jente og sover så søtt. Hun har innordnet seg familien på en eksemplarisk måte, og vi har det veldig bra!
Gammel 08-09-2016, 22:07   #14
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av kamelen Vis post
Hei damer!
Jeg er ferdig! I vogga ligger en 9 dager gammel jente og sover så søtt. Hun har innordnet seg familien på en eksemplarisk måte, og vi har det veldig bra!
Gratulerer så masse Kamelen godt å høre at alt går bra kjenner jeg ble enda mer klar for å møte vår lille snuppe snart og
Gammel 09-09-2016, 07:05   #15
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Så godt å høre Kamelen! Gratulerer så mye 💐💕 Flott at alt har gått så bra, kos dere masse og nyt dagene med den lille. Jeg gleder meg sånn
Gammel 09-09-2016, 12:23   #16
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Madikken Vis post
Syns du har vært kjempeflink i svangerskapet merker at jeg ikke orker å tenke så mye på det nå jeg heller - har bare lyst på bakst
Har sagt til meg selv at jeg skal få fråtse første par ukene så være flink frem ril jul, og fra nyttår er det full fokus på kosthold og trening - så får vi se da
Så lurt å lage en liten plan. Da er det sikkert større sannsynlighet for å klare seg sånn nogenlunde.

Bakst Jeg gikk faktisk her og lurte på om jeg ikke skulle sette en bolledeig for å lage skolebrød. Har en åpnet vaniljesauspakke som fort kan forvandles til deilig vaniljekrem med noen eggeplommer Og jeg kan egentlig ikke gjærbakst, det er det bare mannen som driver med her i huset. Jeg tror jammen jeg skal gjøre et lite unntak!
Gammel 09-09-2016, 19:28   #17
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Der gikk slimproppen
Det var plutselig litt spennende, har aldri sett noe til den de andre gangene. Vet det fortsatt kan gå laaang tid, men det kan også bety at noe er på gang
Gammel 09-09-2016, 21:32   #18
Knubbis
Supermedlem

Knubbis sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Meldinger: 692
Knubbis har mye å være stolt av.Knubbis har mye å være stolt av.Knubbis har mye å være stolt av.Knubbis har mye å være stolt av.Knubbis har mye å være stolt av.Knubbis har mye å være stolt av.Knubbis har mye å være stolt av.Knubbis har mye å være stolt av.Knubbis har mye å være stolt av.

Så spennende, Symre! Håper det betyr at hun kommer snart.

Jeg har ikke vært her inne på leeenge. Å gå gravid med nr 4 har vært mye travlere enn med de andre. Knapt hatt tid til å være på nett.
37 uker på mandag, kjenner jeg er klar for å bli ferdig snart her og. Var på UL i dag for å estimere vekt, og han er 3kg nå. Ligger med hodet ned heldigvis, men ikke festet.
Alt er bra inni der.
Hele familien begynner å bli veldig klar for å møte han nå.
Knubbis er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-09-2016, 10:07   #19
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Så spennende Symre den har jeg aldri sett noe til heller, da kan det jo hende noe skjer - kanskje noe er på gang allerede?

Hyggelig å se deg her Knubbis Vi har jo termin ca samtidig og

Nå er jeg offisielt i permisjon, har "kastet" meg på mannen for nå kan hun bare komme, men tror ikke det hjalp noe

Og egentlig vil jeg at hun skal vente til neste søndag så vi får hjem barnevaktene og ferdig med bursdag.
Gammel 10-09-2016, 18:35   #20
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Så godt å se at alt står bra til hos deg Knubbis! Betryggende med riktig leie og fin størrelse

Her er det ikke så mye mer spennende å melde. Så lite spennende at vi tok sjangsen på en svensketur i dag. Fikk prøvd ut bilen med to barneseter og storesøster i skvis i midten, og det funket ganske så fint Da blir det ikke ny bil med det første. Har fortsatt ikke sjekket om vogna går inn, men det er ikke like kritisk.

40 + 0 i dag, og jeg ville ha vært til termin et i hvilket som helst annet land.

Gratulerer med nådde 37 uker Madikken Blir spennende å se om dere rekker bursdag. Det er godt å ha noe positivt knyttet til det at det trekker ut i tid også. Nå håper jeg at jeg rekker å få med meg babybruktmarked i morgen, og vinner et døgn til uten å vente så alt for mye. Men etter det har jeg få holdepunkter, unntatt ny kontroll på termindatoen, og ser for meg at alt etter termindatoen blir litt utflytende

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:42.