Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i september og oktober
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-09-2016, 15:03   #1
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 1,129
Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.
Uke 37 :)

Nå er jeg spent på om det er noe på gang Symre?

Her er det ikke noe spennende som skjer, bare de vanlige maseriene på kveldene som ikke blir noe mer håper det fører til masse modning om ikke annet
Gammel 12-09-2016, 15:29   #2
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Medlem siden: Sep 2015
Meldinger: 205
Symre er en kommende stjerne på ryktebørsen.
Sv: Uke 37 :)

Nei, her skjer det fint lite! Men jeg har termin i morgen, og prøver å trøste meg med at det uansett ikke er lenge igjen

Lufta har gått litt ut av ballongen, og jeg syntes formen blir dårligere for hver dag som går. Ser litt mørkt på å gå i fødsel med null i energi. Har vondt i hodet og anklene mine forsvant på merkelig vis i går - og jeg håper ikke det er en begynnende svangerskapsforgiftning. Aller siste kontroll hos jordmor i morgen.

Tror jeg må finne på noen prosjekter disse siste dagene slik at jeg ikke går på veggen... Kom gjerne med tips

Fant masse fint og alt jeg lette etter på bruktmarked i går da, voksipose, vinterdress og masse fint ulltøy, blant annet fra nøstebarn
Gammel 12-09-2016, 20:33   #3
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.

Jeg som var så sikker på at du var i gang nå, men som du sier - det er uansett ikke lenge igjen for deg

Håper du ikke har begynnende SF, bra du skal til jm i morgen så du får sjekket.
Du har veldig lov til å være sliten og lei nå, du er tross alt over 40 uker på vei nå.

Håper du har lillesøster hos deg innen et par dager, på fredag er det fullmåne - kanskje det setter fart på sakene om det ikke har skjedd noe før

Sender det en god klem
Gammel 13-09-2016, 19:26   #4
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Da har jeg vært til kontroll og alt ser greit ut. Greide å glemme urinprøven. Blodtrykket har steget en del, men ikke faretruende mye, så JM mente det var greit og at jeg skulle ta kontakt hvis jeg følte meg dårlig. Hodet er bedre og jeg er lettere til sinns og skal greie å vente litt til

Her er det verdens varmeste og vakreste september, og i morgen planlegger jeg å ligge i sola med beina høyt og få litt farge på den digre magen min Vi går for fullmåne på fredag.

Noen fremdrift hos deg Madikken? Må være slitsomt med lurerier, tipper du går og teller og lurer på om de tar seg opp
Gammel 14-09-2016, 09:58   #5
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Fullmåne fredag høres perfekt ut Men er egentlig et døgn for tidlig :P Vil gjerne feire 7-åringen på lørdag Men heier på deg

Her er det maserier store deler av dagen, i går var det ille, men de tar seg ikke opp, så må bare gjennom det

Håper blodtrykket ditt ikke stiger noe mer, har du fått time til overtidskontroll?

Ja, denne høsten er sålangt helt fantastisk, men jeg takler ikke varmen
Så jeg holder meg inne Sitter og ser på Fødeavdelingen og jeg sipper mer for hver uke, sikkert fordi det nærmer seg mer og mer.
Gammel 14-09-2016, 17:48   #6
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Madikken Vis post
Fullmåne fredag høres perfekt ut Men er egentlig et døgn for tidlig :P Vil gjerne feire 7-åringen på lørdag Men heier på deg

Her er det maserier store deler av dagen, i går var det ille, men de tar seg ikke opp, så må bare gjennom det

Håper blodtrykket ditt ikke stiger noe mer, har du fått time til overtidskontroll?

Ja, denne høsten er sålangt helt fantastisk, men jeg takler ikke varmen
Så jeg holder meg inne Sitter og ser på Fødeavdelingen og jeg sipper mer for hver uke, sikkert fordi det nærmer seg mer og mer.
Jeg har ikke fått sett på fødeavdelingen, men har sett på noen gamle episoder av jordmødrene på NRK. Jeg ble litt stresset av det og har egentlig lovt mannen å la være

Her har jo lillejenta konsert på lørdag, og med fødsel fredag går jo ikke det. Får trøste meg med at vi får med oss den hvis dette trekker ut i neste uke

Jeg skal få time på tirsdag hvis ikke noe har skjedd før det. Formen i dag er ganske god, har tatt det helt med ro og hevelsene er bedre.
Gammel 15-09-2016, 07:07   #7
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Symre Vis post
Jeg har ikke fått sett på fødeavdelingen, men har sett på noen gamle episoder av jordmødrene på NRK. Jeg ble litt stresset av det og har egentlig lovt mannen å la være

Her har jo lillejenta konsert på lørdag, og med fødsel fredag går jo ikke det. Får trøste meg med at vi får med oss den hvis dette trekker ut i neste uke

Jeg skal få time på tirsdag hvis ikke noe har skjedd før det. Formen i dag er ganske god, har tatt det helt med ro og hevelsene er bedre.
Husker jeg så alle episodene av jordmødrene når jeg var gravid sist.

Neste uke er en fin uke og føde syns jeg, la oss gå for det. Kan gjerne tjuvstarte med søndag både jeg og mannen har tippet den 25.

Så bra at hevelser etc har gått ned, det hjelper vel å ta det med ro

Her knakk jeg helt sammen i går. Gjorde ingenting på hele dagen før jeg hentet barna og begynte på middagen. Etter det var det maserier, kynnere, ligamentsmerter osv hele kvelden. Det skal så lite til, til slutt begynte bare tårene og trille, jeg klarer virkelig ikke se for meg å gå slik i inntil 4 uker til. Så la meg før kl 21, men fikk selvfølgelig ikke sove selv om alle vondtene roet seg greit når jeg la meg
Gammel 15-09-2016, 09:33   #8
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Madikken Vis post

Her knakk jeg helt sammen i går. Gjorde ingenting på hele dagen før jeg hentet barna og begynte på middagen. Etter det var det maserier, kynnere, ligamentsmerter osv hele kvelden. Det skal så lite til, til slutt begynte bare tårene og trille, jeg klarer virkelig ikke se for meg å gå slik i inntil 4 uker til. Så la meg før kl 21, men fikk selvfølgelig ikke sove selv om alle vondtene roet seg greit når jeg la meg
Uff, stor klem til deg! Tror ikke du skal gå 4 uker til kjære deg, med de maseriene og to fødsler før termin. Tipper du har henne i armene dine om en ukes tid

Her har jeg merkelig nok sovet hele natten igjennom flere dager på rad, noe som nok kommer godt med når dagen kommer.

Jeg tippet på forhånd fødsel mellom 15. og 20. Mormor, storesøster og mannen tipper natt til lørdag, mormor på grunn av fullmånen. Mannen sier det ville vært morsomt med fødsel under måneformørkelsen fredag kveld, men jeg mistenker at han håper å slippe dugnaden ifm konserten til lillesøster på lørdag Nå har jeg uansett så kort tid igjen at jeg skal tåle fint å vente, bare formen holder seg sånn nogenlunde. Alt blir så tungt når man er sliten og har vondt!

Jeg har funnet frem et par gamle støttestrømper og skal driste meg ut på en liten tur selv om jeg ble sliten sist. Vanskelig å vurdere hva som er best for kroppen nå på slutten.
Gammel 15-09-2016, 19:03   #9
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Symre Vis post
Uff, stor klem til deg! Tror ikke du skal gå 4 uker til kjære deg, med de maseriene og to fødsler før termin. Tipper du har henne i armene dine om en ukes tid

Her har jeg merkelig nok sovet hele natten igjennom flere dager på rad, noe som nok kommer godt med når dagen kommer.

Jeg tippet på forhånd fødsel mellom 15. og 20. Mormor, storesøster og mannen tipper natt til lørdag, mormor på grunn av fullmånen. Mannen sier det ville vært morsomt med fødsel under måneformørkelsen fredag kveld, men jeg mistenker at han håper å slippe dugnaden ifm konserten til lillesøster på lørdag Nå har jeg uansett så kort tid igjen at jeg skal tåle fint å vente, bare formen holder seg sånn nogenlunde. Alt blir så tungt når man er sliten og har vondt!

Jeg har funnet frem et par gamle støttestrømper og skal driste meg ut på en liten tur selv om jeg ble sliten sist. Vanskelig å vurdere hva som er best for kroppen nå på slutten.
Takk

Kanskje du sover godt fordi kroppen lader opp til fullmåne

Haha, det er samme tankegang som mannen kunne hatt

Kom du deg ut på tur?

Her var jeg også ute av huset noen timer for en gangs skyld, vaskedama kom, og jeg orker ikke henge rundt her når hun er her. Hvertfall ikke hele tiden.

Her har både jeg og mannen tippet fødsel den 25., men håper du har rett mtp neste uke

Formen har vært bedre i dag, det har vært deilig, ligger på sofaen nå da, men sålangt ikke sååå vondt hvertfall. Kanskje jeg kan holde mannen med selskap i kveld og
Gammel 16-09-2016, 15:55   #10
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Kom meg på tur i går, men fikk vondt i magen og turen ble kortvarig. Samme som skjedde tidligere når jeg måtte gi meg med løpingen, ligamentsmerter kanskje?

Jeg greide også å se en serie med mannen i går. Han har nesten gitt meg opp og ser på flere spennende ting uten meg. Han drøyer en stund og sa at jeg kanskje får lyst å se de sammen med han senere, men jeg har ikke helt tro på at det blir bedre etter at bebisen kommer

Nå skal vi ut og spise. Litt lettvint fredagskos, det blir vel siste gang på en stund at vi får sitte og spise i fred. Hadde babybesøk i forrige uke, og husker plutselig hvordan det snart vil bli med en baby på fanget under et hvert måltid Får prøve å gjøre noe fint ut av disse ventedagene. Jentene er litt gretne da jeg har sagt nei til å både dra på og få overnattingsbesøk. Jeg har sagt at babyen kan komme når som helst ganske lenge nå, og de har nok ikke helt trua på meg.

Fullmåne i natt

Sist endret av Symre; 16-09-2016 kl 16:00.
Symre er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:42.