Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i september og oktober
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-09-2016, 19:43   #11
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 1,129
Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.
Sv: Uke 37 :)

Sitat:
Opprinnelig postet av Symre Vis post
Kom meg på tur i går, men fikk vondt i magen og turen ble kortvarig. Samme som skjedde tidligere når jeg måtte gi meg med løpingen, ligamentsmerter kanskje?

Jeg greide også å se en serie med mannen i går. Han har nesten gitt meg opp og ser på flere spennende ting uten meg. Han drøyer en stund og sa at jeg kanskje får lyst å se de sammen med han senere, men jeg har ikke helt tro på at det blir bedre etter at bebisen kommer

Nå skal vi ut og spise. Litt lettvint fredagskos, det blir vel siste gang på en stund at vi får sitte og spise i fred. Hadde babybesøk i forrige uke, og husker plutselig hvordan det snart vil bli med en baby på fanget under et hvert måltid Får prøve å gjøre noe fint ut av disse ventedagene. Jentene er litt gretne da jeg har sagt nei til å både dra på og få overnattingsbesøk. Jeg har sagt at babyen kan komme når som helst ganske lenge nå, og de har nok ikke helt trua på meg.

Fullmåne i natt
Jeg har masse ligamentsmerter om dagen, så du skal ikke se bort i fra at det er det.

Hehe, jeg klarte å holde meg våken en halv episode i går, hadde jo ikke sovet på dagen Hvilke serier ser dere på? Vi føler vi har runda netflix osv...

Koselig å dra ut og spise, det skal vi i morgen - feire bursdagsbarnet. Familieselskap på søndag, akkurat nå ser jeg ikke helt frem til det Men når vi er ferdig med det, DA kan lillesøster komme når hun vil

Krysser fingrene for at det blir fullmånebaby på deg Blir spennende

De to siste dagene har det roet seg med maserier, kynnere og det som er, nå er det nesten som jeg savner de - følte jo at de var med på å modne litt Helt umoden vet jeg at jeg ikke er etter jeg var innlagt på føden, men håper det har skjedd littegranne mer med alt
Gammel 17-09-2016, 23:00   #12
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Medlem siden: Sep 2015
Meldinger: 205
Symre er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Bare titter innom for å si at det fortsatt ikke er noe på gang her. 41+0 i dag. Da fikk vi med oss både dugnad og konsert, noe jeg tror var viktig for lille (snart mellom) søster

Håper dere har hatt en super bursdagsfeiring i dag Madikken, og at du kommer deg greit igjennom familiefeiringen i morgen

Her har vi ikke sett så mange serier i det siste. Etter at siste episode med GOT ble sendt har det ikke vært noe som har vært spennende nok til å holde meg våken Mannen har sett alle Vikings sesongene nå og jeg har kikket litt i ny og ne. Og så ser vi mr. Robot på NRK. Vi har ikke rundet nettflix, men jeg har ikke helt orket å gå igang med de nye sesongene i det siste. Noen tips til gode serier?

Kanskje det ikke var så galt tippet at vi kom til å føde omtrent samtidig, blir spennende for oss begge nå! Det nærmerer seg vel veldig for tidspunktet for når guttene dine kom også? Jeg har kikket litt i gamle papirer, og ser at termin ble satt tilbake med de to andre, slik at jeg antagelig gikk enda lenger over menstermin enn det jeg har husket Jeg er en elefant med langvarige svangerskap, og nå greier jeg ikke helt å se for meg noe annet enn igangsetting til uka. Noe som er helt greit, kjenner på takknemlighet over å ha kommet hit, og at hun ser ut til å være en frisk unge :
Gammel 18-09-2016, 18:24   #13
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Føler jeg har litt sånn opprop for meg selv her
Syntes vi har vært flinke til å holde liv i klubben Madikken! Håper 7 åringen din har hatt en fantastisk helg og at formen din er fin
Gammel 18-09-2016, 18:43   #14
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.

Jeg er her

Har gått i ett hele helgen med bursdag, det har vært veldig koselig, men nå er gjestene dratt hjem og jeg har inntatt sofaen Nå er jeg SÅ klar for fødsel

Du har vel uansett ikke mange dagene igjen nå Symre?

Lå i senga i morges og kjente veldig på vonde sammentrekninger, men det ble liksom med en 3-4 stk så ga det seg. Skal vel roe seg nå når hun bare kan komme

Vi har vært veldig flinke - klappe oss selv på skulderen, vi får fortsette til vi er i mål Rart så lite aktivitet det har vært akkurat på de to mnd her. I 09 og 12 var det massevis.

Vi får melde oss hver dag vi da

Ja, om jeg skal følge guttene så kan hun komme enten onsdag eller fredag. Føler meg slem som sier det, men jeg har aldri vært mer gravid enn 38+6 (39+0) om man tar 40+3, så er spent på hvordan det blir denne gangen. Kommer til å føle meg på overtid neste helg..:P Men skal nok holde ut det og

Magen har vokst enormt siste uka, så er litt redd for en veldig stor baby. Guttene var jo 3750 nesten to uker før termin....

Sist endret av Madikken; 18-09-2016 kl 18:46.
Madikken er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-09-2016, 19:08   #15
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Mine kom 40+0 (igangsatt etter langvarig vannavgang) og 41+2 beregnet tilbake fra OUL terminen, så hvis hun skal følge storesøster sin naturlige fødsel kan hun komme i morgen. Vi trenger vel en god natts søvn først, og så kan vi bare starte i morgen tidlig Det hadde passet meg utmerket
Gammel 18-09-2016, 20:04   #16
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Ja, tar gjerne en rolig natt og dag så kan det hele starte i morgen kveld
Helt ærlig så føler jeg på meg at jeg går over denne gangen. Men klarer ikke helt å tro det
I morgen skal jeg ikke gjøre noe som helst før jeg må hente barn. Kjenner jeg er veldig glad vi kom oss forbi denne helga uten fødsel.

Men det var serier du lurte på - vi har sett noen på HBO - blant annet Bosch - vi er veldig fan av krim. Spesielt nordisk krim egentlig - er en del av det på Netflix
Gammel 19-09-2016, 10:12   #17
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Her er jeg i dag også
I dag går jeg og innbiller meg at noe skal skje, men kroppen er nok ikke helt enig Har fått en time til akupunktur. Vet ikke om de også kan påskyndte igangsetting. Sykehuset skal ringe meg i løpet av dagen for timeavtale i morgen. Vi får trøste oss med at vi iallfall får se henne på ul i morgen.

Er det rolig hos deg i dag Madikken? Håper du har fått hvilt godt ut etter helgen.

Her har vi nettopp fått HBO og jeg skal sjekke ut Bosch. Vi ser også gjerne nordisk krim, og kjenner jeg meg rett spretter jeg tilbake til å bli B menneske så snart hun er ute av magen. Selv om det er da jeg burde legge meg tidlig!
Gammel 19-09-2016, 11:23   #18
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Er her jeg og ingenting spennende som skjer, selv om jeg også innbiller meg at deg skal skje noe i dag, men det gjør nok ikke det har legetime i dag, så er spent på hodet er festet, regner ikke med det gjør det denne gangen heller, men greit å vite - hun har ligget laaaaangt nede i bekkenet lenge.

Spennende i morgen da, kanskje kanskje det skjer noe da?

Har enda ikke stått opp, ganske sliten etter helgen, men skal snart gå i dusjen og få i meg frokost før legetimen
Gammel 19-09-2016, 12:04   #19
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Sniker på dere i kulissene jeg da! Kan jo bable litt også Det er jo sååå spennende når man nærmerer seg terminen! ..eller for Symre sin del, der leiekontrakten er utgått Hvordan var din termin/EL termin vs. den du fikk på sykehuset? Synes ofte EL terminen er mer riktig enn sykehuset sitt, men spennende dager altså!
Gammel 19-09-2016, 12:42   #20
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Så hyggelig at du er med å skravle litt her også Lita! Du har jo ikke lenge igjen nå du heller, og kan plutselig bli oktobermamma. Det er ingen av mine som har turt å ringe meg i det siste, i frykt for å mase. Så det er lite overtidsskravling på hjemmebane. OUL terminen er nesten lik min egen termin, fremskyndet med en dag. Når jeg ser tilbake på de forrige svargerskapene ble jeg satt tilbake noen dager, så det ene varte nok enda lenger enn det jeg har gått til nå. Som ivrig tempejente har jeg jo stålkontroll på syklusene mine

Lykke til på kontroll Madikken.

Fikk time så tidlig i morgen at jeg sender ungene på overnatting til besteforeldrene. Her gjøres alt klart til å ikke komme tilbake på noen dager, og det blir nok litt nedtur dersom vi blir sendt hjem igjen i morgen, selv om jeg jo egentlig vil slippe igangsetting. Håper det er åpenbart hva som er best slik at vi slipper å ta stilling til om vi vil igangsettes eller vente videre.

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 03:47.