Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i september og oktober
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-09-2016, 14:51   #21
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 1,129
Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.
Sv: Uke 37 :)

Koselig at du vil skravle litt med oss også Lita Er ikke lenge igjen for deg heller

Ferdig hos legen, og etter å ha hørt fra jordmor, de på føden at hun ligger laaaangt nede i bekkenet så mener legen at hun ligger himmelhøyt og ikke er i nærheten av og festes...
Hun mente likevel at det snart ble fødsel, lurer på hvilket grunnlag hun mente det
Gammel 19-09-2016, 14:52   #22
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.

Krysser alt jeg har Symre for at dere ikke kommer hjem i morgen, men heller om noen dager med lille bebisen
Gammel 20-09-2016, 07:33   #23
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Masse lykke til i dag Symre håper dere snart har lillesøster hos dere
Gammel 20-09-2016, 08:17   #24
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.
lol Sv: Uke 37 :)

Spennende å se i dag, Symre! Regner med du fikk time grisetidlig siden ungene måtte overnatte borte. Mon tro om vi får noen oppdateringer? Om ikke skal du vite at jeg har tenkt på deg!

Nei, tror nok det blir november på meg. EL og Ul termin var helt lik, og jeg bruker gå over noen dager EL termin så tenker en dag første uka i november mest sannsynlig! Om du blir ensom kan du komme inn til oss Madikken, første november dame blir nok satt i gang om to-tre uker, så bare kom til oss! flinke og skravle er vi og hehe..
Gammel 20-09-2016, 13:32   #25
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Medlem siden: Sep 2015
Meldinger: 205
Symre er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Da er vi hjemme igjen, med mage
Undersøkelsene gikk greit. Jeg har for mye fostervann men passe stor, frisk og aktiv baby.
Vannet gikk under undersøkelsen, men hodet ligger langt nede som en propp og det er ganske lite vann som har kommet ut. 2,5 cm. åpning, foreløpig ingen rier. Jeg blir satt igang med drypp i morgen tidlig dersom ikke det kommer i gang av seg selv. Kjenner jeg gruer meg hvis vi kommer dit. Jeg foretrekker å gå under riene, og er redd for å måtte ligge med fæle kjemiske rier med masse overvåkning og ledninger istenenfor å gå rundt. Håper det kommer i gang av seg selv

Men- i morgen kveld er jeg sikkert 3 barns mor
Gammel 20-09-2016, 13:45   #26
spøkelsesmamma
Supermedlem

spøkelsesmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2013
Meldinger: 1,480
spøkelsesmamma er som en uslipt juvél.spøkelsesmamma er som en uslipt juvél.spøkelsesmamma er som en uslipt juvél.

Sitat:
Opprinnelig postet av Symre Vis post
Da er vi hjemme igjen, med mage
Undersøkelsene gikk greit. Jeg har for mye fostervann men passe stor, frisk og aktiv baby.
Vannet gikk under undersøkelsen, men hodet ligger langt nede som en propp og det er ganske lite vann som har kommet ut. 2,5 cm. åpning, foreløpig ingen rier. Jeg blir satt igang med drypp i morgen tidlig dersom ikke det kommer i gang av seg selv. Kjenner jeg gruer meg hvis vi kommer dit. Jeg foretrekker å gå under riene, og er redd for å måtte ligge med fæle kjemiske rier med masse overvåkning og ledninger istenenfor å gå rundt. Håper det kommer i gang av seg selv

Men- i morgen kveld er jeg sikkert 3 barns mor
fra mars/april. Jeg ble satt i gang med min første, og ble overhodet ikke bundet til sengen. Hadde ikke vannavgang da, men var nok såpass moden at det holdt med et par stikkpiller. Var oppe og gikk masse i mellom og hadde en veldig fin fødselsopplevelse. Så selv om du blir satt i gang går det an å få en fin fødsel. Lykke til!

spøkelsesmamma er logget av   Svar med sitat
Gammel 20-09-2016, 17:25   #27
Mynona
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2015
Meldinger: 1,086
Mynona er på vei til noe stort.

fra Nov/des. Fikk satt min termin litt frem(eller sier man tilbake ?!), så faktisk hører jeg jo til denne klubben med termin 29. oktober, men kom så godt i siget i nov/des så har bare blitt der. Følger spent med på dere da, og så spennende Symre, nå er det i alle fall ikke lenge igjen!
Gammel 20-09-2016, 19:37   #28
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Medlem siden: Sep 2015
Meldinger: 205
Symre er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Så hyggelig at dere følger med Jeg sniker masse hos dere også, og blir nok her en stund for å heie frem Madikken og se at alt går bra med dere som følger på Jeg hadde også en ok igangsetting med modningspiller Spøkelsemamma. Det jeg vil unngå er drypp, noe de har bestemt seg for å gå rett på i morgen siden livmorhalsen er så moden. Tror de fortsetter med drypp gjennom hele fødselen når se først har begynt, men er ikke sikker. Håper jeg slipper å finne ut av det!

Her gikk vannet plutselig skikkelig, og jeg skjønner hva legen mente med for mye fostervann. Det tar aldri slutt, og må ha vært mye mer enn de 600ml som er vanlig på slutten. Magen er merkbart mye mindre. Nå er det større håp for at riene kommer i gang av seg selv
Gammel 20-09-2016, 20:05   #29
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Oj, så spennende Symre krysser fingrene for at du kommer i gang av deg selv i løpet av kvelden/natta tenk, nå er snart lillesøster her
Heier på deg

Lita - skal nok ikke se bort i fra at jeg henger litt inne hos dere etterhvert sniker jo på dere titt og ofte

Akkurat kommet hjem fra årets siste seriekamper til eldstemann, de vant begge kampene så nå er det god stemning i heimen

Jeg får regelmessige tak hver kveld som gir seg med en gang jeg legger meg i senga
Gammel 20-09-2016, 21:26   #30
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Gosj, så spennende, Symre!! Vannet inneholder jo stoffer som stiumlerer, så krysser armer og bein for at du slipper drypp i morgen! Må forresten le litt når jeg tenker tilbake til min siste fødsel, den satt de i gang for å få det kontrollert overstått - og prøvde da ta vannet. Noe som ikke gikk sånn veldig bra siden ungen praktisk talt var på tur ut, og dermed proppet hullet helt Men de fikk brutt hinna da, med slik STAN som de skrur på hodet til babyen, da må det bli et lite hull. Men ja, uansett, poengt blir jo at de da må sette i gang innen så-så lang tid når vannet er TATT, to timer er det hos oss. Så jeg gikk og gikk,håpet såå at det skulle starte av seg selv.. Noe det ikke gjorde. Og jeg klaget min nøøød på at de skulle i gang med det dryppet, og klaget hele veien, også når riene startet, og lurte på akkurat det samme - vil ikke kroppen fortsette selv om man slår av dryppet?! Når den først er i gang mener jeg? De slo det av til slutt (jeg maset ), men nå varte jo bare riene mine type 30 minutter da (før ungen ble født) Så jeg ville spurt om det! For jeg fikk ikke egentlig noe godt svar på det, høres jo helt tullete ut at kroppen bare skulle slutte, når ungen er sånn halvveis igjennom kanalen?

Er det det som heter masrier kankje, madikken? Aldri hatt det før med nr.4, helt sykt snålt..

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 03:49.