Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i september og oktober
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-09-2016, 07:08   #31
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 1,129
Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.
Sv: Uke 37 :)

Sitat:
Opprinnelig postet av Lita Vis post

Er det det som heter masrier kankje, madikken? Aldri hatt det før med nr.4, helt sykt snålt..
Ja, det er maserier, hatt det nesten hver kveld i 4 uker nå, men det blir aldri noe mer var på føden en natt pga det og.
De par tre siste dagene har de blitt sterkere og mer regelmessige, men ebber ut i ingenting når jeg legger meg. Så får smøre meg med tålmodighet. Er første svangerskap jeg også har mye av det.
Lengste jeg har gått gravid er 38+6, så føler jeg snart er på overtid ufint å klage på det egentlig.

Spent på deg Symre - kanskje du allerede er ferdig
Gammel 21-09-2016, 09:30   #32
shinobi
Supermedlem

shinobi sin avatar

Medlem siden: Nov 2015
Meldinger: 1,370
shinobi er på vei til noe stort.

Altså, tror vi er mange som sniker Jeg heier på dere! Og det er en kjempepåminnelse om at det snart er vår tur!
Gammel 21-09-2016, 11:10   #33
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja, jeg hadde det også sist, begynte på kvelden, men ga seg ikke før morgenen igjen For min del var det trigget av stress.. Godt det hjelper når du legger deg da! Da får du slappet av. Og det er ikke sikkert det ikke gjør NOE da Jeg er sånn superglad for alt som skjer utenfor fødestua, gitt

Symre er vel i full gang nå, enten av seg selv eller ved igangsettelse - håper på det første!!
Gammel 21-09-2016, 18:28   #34
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lita Vis post
Ja, jeg hadde det også sist, begynte på kvelden, men ga seg ikke før morgenen igjen For min del var det trigget av stress.. Godt det hjelper når du legger deg da! Da får du slappet av. Og det er ikke sikkert det ikke gjør NOE da Jeg er sånn superglad for alt som skjer utenfor fødestua, gitt

Symre er vel i full gang nå, enten av seg selv eller ved igangsettelse - håper på det første!!
Ja, nå er det bare å vente i spenning på oppdatering fra Symre

Det er så rart med de maseriene, ligger jeg på sofaen så er det massevis, hele dagen i dag f.eks, men med en gang jeg går så slutter de, og når jeg legger meg i senga for natta. Merkelige greier, håper de bidrar til skikkelig modning
Gammel 21-09-2016, 21:10   #35
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Medlem siden: Sep 2015
Meldinger: 205
Symre er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Nå sitter jeg på barsel med en perfekt liten jente som sover på magen og jeg er verdens gladeste

Fødselen begynte av seg selv etter vannavgang, men ble lang og tøff da lillejenta lå i stjernekikkerposisjon og fødselen stagnerte ved full åpning. Men nå er hun endelig her.
Gammel 21-09-2016, 21:20   #36
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Symre Vis post
Nå sitter jeg på barsel med en perfekt liten jente som sover på magen og jeg er verdens gladeste

Fødselen begynte av seg selv etter vannavgang, men ble lang og tøff da lillejenta lå i stjernekikkerposisjon og fødselen stagnerte ved full åpning. Men nå er hun endelig her.
Gratulerer så masse med lillesøster kjære Symre

Godt å høre at det startet av seg selv, og at alt gikk bra selv om det tok tid

Nyt dagene fremover med den lille og resten av familien
Gammel 21-09-2016, 22:12   #37
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Hurra for naturlig fremgang Og gratulerer så mye med en perfekt lillesøster! Selv om veien ble lang og tung.. måtte de ta henne med vakuum eller tang til slutt da? Uansett, godt det er over, kos deg masse med verdens vakreste!
Gammel 21-09-2016, 23:35   #38
shinobi
Supermedlem

shinobi sin avatar

Medlem siden: Nov 2015
Meldinger: 1,370
shinobi er på vei til noe stort.

Gratulerer så mye med jenta, Symre!!
Gammel 22-09-2016, 06:51   #39
Venter
Supermedlem

Venter sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
Meldinger: 706
Venter vil raskt nok bli berømt.

Gratulerer med jenta Symre
Venter er logget av   Svar med sitat
Gammel 22-09-2016, 08:39   #40
Mynona
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2015
Meldinger: 1,086
Mynona er på vei til noe stort.

Gratulerer så mye med lillesøster!

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:38.