Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i september og oktober
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-09-2016, 10:02   #71
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 1,129
Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.
Sv: Uke 37 :)

Sitat:
Opprinnelig postet av Symre Vis post
uff, det er ikke kjekt å bli så redd. Mellomsøster hadde en hjerteklaff som ikke var lukket etter fødselen, men som lukket seg etter noen få dager. Vi måtte tilbake på sykehuset for sjekk et par ganger, men alt har vært fint siden. Håper det er noe helt ufarlig og at ultralyden i morgen viser et helt friskt lite hjerte
Godt å høre positive historier måtte dere også ta ultralyd? Kjenner jeg gruer meg skikkelig i tilfelle dårlige nyheter, men som de sier her - hadde de trodd det var alvorlig så hadde vi ikke ligget på barsel, og de hadde ikke ventet med den ul. Og alt annet som kan indikere hjertefeil er helt perfekt, men likevel så er redslen der. Og nå sitter vi bare her og venter - aner ikke når vi får time..
Gammel 30-09-2016, 16:19   #72
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.

Alt gikk bra i dag det er et bittelite hull som de regner med vil gro av seg selv, skal på kontroll om en mnd. Så nå er vi hjemme igjen, og vi er så glad og lettet
Så nå feirer vi første kveld med alle fem hjemme med McDonald's mat
Gammel 30-09-2016, 16:51   #73
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Medlem siden: Sep 2015
Meldinger: 205
Symre er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Så godt å høre Madikken Det er fint å være hjemme igjen tenker jeg Kos deg masse med familien din!
Gammel 30-09-2016, 17:05   #74
Mynona
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2015
Meldinger: 1,086
Mynona er på vei til noe stort.

Godt å høre, og kan tenke meg det er godt å være hjemme igjen!
Gammel 30-09-2016, 21:26   #75
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Så godt å høre, Madikken! Klart man blir fra seg av uro, det er jo ikke slike ting man ønsker å høre! Velkommen hjem, koooose dere masse! Siden barselstårene er kommet, så er kanskje melka også kommet? Herregud, jeg gråt hele turen hjem fra sykehuset sist, det var sååå trist at dette var sistemann Kremt. Skulle være sistemann
Gammel 30-09-2016, 21:40   #76
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Nå koser vi oss ja - brødrene er stolte som haner, 4-åringen er nok litt sår, men det må vi bare regne med.
Melka har kommet for fullt, og jeg har altfor mye, jeg har så vanvittig med spreng, er redd for betennelse, men prøver å håndmelke. Hun spiser bare fra en pupp om gangen, og hun hadde ikke gått ned mer enn 65 gram når vi dro hjem u dag, så hun trenger ikke mer heller
Men det er vondt, kan ikke huske deg var så ille med de andre...håper det stabiliserer seg etterhvert?
Gammel 01-10-2016, 21:55   #77
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Medlem siden: Sep 2015
Meldinger: 205
Symre er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Her har melken kommet litt tregere enn de andre gangene, og hun spiser veldig ofte. Skikkelig melkespreng, lekkasjer og baby som er så full av melk at hun renner over har vi ikke sett noe til enda, slik jeg husker starten var med de andre. Jeg syntes å huske at det stabiliserer seg ganske raskt.

Hun hadde gått ned 300g når vi dro hjem fra sykehuset, men har gått opp igjen nå. Jeg tar det som et hint om at jeg må spise veldig masse mat slik at jeg har nok energi til å lage melk Planen var å kose seg nå de første 6 ukene, var det ikke ?
Gammel 03-10-2016, 08:42   #78
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

hihi, jo, jeg mener bestemt at barseltiden varer i 6 uker hvor man bare skal slappe av og kose seg her har melka stabilisert seg i løpet av helga og jeg har begynt å få bukt med sårheten.
Rart å tenke på at i dag er termindatoen, og snuppa er en uke allerede
At det går an å være så forelsket og brødrene er også helt oppslukt, mye mer enn jeg hadde regnet med
Gammel 06-10-2016, 09:19   #79
Mynona
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2015
Meldinger: 1,086
Mynona er på vei til noe stort.

Har det skjedd noe Knubbis, nå er det vel gått litt mer enn en uke siden du sa at det var en uke til termin?
Gammel 06-10-2016, 09:23   #80
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Så bra det går bedre med pupper og melk, Madikken! Er sånn superheftig når det først slår til, nesten litt overveldende, melk, spreng, sårhet og ikke minst barselstårer oppi alt Men så går alt seg til, heldigvis!!

Hvordan er det med søsken nå? Jeg er så urolig for sjalusi denne gangen Så har dere noen tips så tar jeg i mot! Er kanskje mest urolig for straks-2 åringen som er kjempe mammadalt.. Har også en nettopp 4 åring.. De andre tror jeg skal gå klar for irrasjonell oppførsel i alle fall hehe..

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 03:51.