Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i mai og juni
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-09-2016, 13:38   #31
Prizilla
Medlem

Prizilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Sted: Ute på landet
Meldinger: 109
Prizilla er på vei til noe stort.
Sv: Uke 39

Hei på dere Er så spent på i morgen,da er det ul. Fikk inn to egg for første gang, og jeg har hatt mange tilbakesettinger av egg i mitt ivf kjør.Kan ikke huske at det var så mye murringer og strekk og tøy i damemagen sist jeg var gravid Kan det være at begge to har slått seg ned? Er småkvalm,svett og sulten hele tiden. Flere som skal på ul etterhvert?
Prizilla er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-09-2016, 19:28   #32
Smartie
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2016
Meldinger: 28
Smartie er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av mlundg Vis post
Lykke til Smartie. Håper hcg viser gode verdier. Har du tatt mange prøver?
Takk for det nei dette var første prøva.. skal ta neste prøve neste onsdag
Skal ringe legen i morgen og høre hva hcg er, så jeg får kanskje en liten pekepinn Tok også prøve på B12 og jernlageret.... Blir greit å høre om det er i orden...
En annen ting legen min sa i dag, var at man skal visst være litt forsiktig med for sterke D-vitaminer.... Jeg har kjørt på med 35 mikrogram d-vit, men legen min sa at til og med 20 mikrogram var for sterkt.... er det flere som har fått denne beskjeden? jeg har i hvert fall fått kjøpt meg 10 mikrogram d-vit nå

Tidligere i går snakket vi om hva som kunne hjelpe mot kvalmen... og jeg sa at jeg spiste blåbær activia ... Det jeg har fått med meg i dag, er visst at blåbær gjør fordøyelsen enda tregere og det trenger man kanskje ikke i disse tider

HVa kan dere anbefale hvis man blir litt treg i systemet...? vet at svisker er veldig bra, men jeg klarer ikke konsistensen på dem.... Så lurer på om det kan være noe annet spennende å spise som kan hjelpe på å "smøre" systemet

3 Dobbel pergo kur/ 1 Gonal F kur 2013
SA uke 6+2 okt `14
SA uke 8 april `15
3 kurer Fostimon okt `15 til april `16
Ivf oppstart september `16

G-test 18 september:
Smartie er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-09-2016, 19:28   #33
Smartie
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2016
Meldinger: 28
Smartie er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Prizilla Vis post
Hei på dere Er så spent på i morgen,da er det ul. Fikk inn to egg for første gang, og jeg har hatt mange tilbakesettinger av egg i mitt ivf kjør.Kan ikke huske at det var så mye murringer og strekk og tøy i damemagen sist jeg var gravid Kan det være at begge to har slått seg ned? Er småkvalm,svett og sulten hele tiden. Flere som skal på ul etterhvert?
Masse lykke til på UL!
Blir spennende å høre hvor mange som har "bosatt" seg

3 Dobbel pergo kur/ 1 Gonal F kur 2013
SA uke 6+2 okt `14
SA uke 8 april `15
3 kurer Fostimon okt `15 til april `16
Ivf oppstart september `16

G-test 18 september:
Smartie er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-09-2016, 20:11   #34
Ullsokk
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 389
Ullsokk vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av Prizilla Vis post
Masse lykke til ;-) Hold oss oppdatert da ;-)

Nok en Aprilspire 2017 - Termin 18.April

Ullsokk er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-09-2016, 22:57   #35
Upsidaysi
Seniormedlem

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,833
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

Lykke til på ultralyd Prizilla.. hvilke tanker har du om det blir to der inne?

Smarte: ikke hørt det om du vitamin..men vet jo at man ikke bør overdrive generelt
Ang stopp så er det mye veske, bevegelse og jeg har tydd litt til sånn søt guffe man får på apoteket om det virkelig stopper seg.

Folkens... jeg er så hissig om dagen.. jeg mener sånn skikkelig oppriktig sint. Klarer ikke beherske meg. Sikten er kort.. maks noen sekunder.. men herregud så slitsomt for alle rundt meg.. og meg selv..

Kan bli festlig på fire timers flytur merker jeg
Gammel 29-09-2016, 00:11   #36
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 380
Blogginnlegg: 9
mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.

Lykke til på ultralyd Prizilla. Jeg skal på ultralyd på ivf klinikken 12. okt. Gruleder meg. Så redd for å ikke finne liv. Med ma fra i våres friskt i minne
mlundg er logget av   Svar med sitat
Gammel 29-09-2016, 11:18   #37
Ullsokk
Medlem

Sitat:
Lykke til på ultralyd Prizilla. Jeg skal på ultralyd på ivf klinikken 12. okt. Gruleder meg. Så redd for å ikke finne liv. Med ma fra i våres friskt i minne
Skjønner veldig godt at du gruer deg. Hvordan er det med magefølelsen og andre symptomer? Hvor mange uker regner du med at du er nå da?

Jeg skal på UL 12 oktober jeg også, er alt fint der så skal vi offentliggjøre det...

Gammel 29-09-2016, 11:39   #38
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 380
Blogginnlegg: 9
mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ullsokk Vis post
Skjønner veldig godt at du gruer deg. Hvordan er det med magefølelsen og andre symptomer? Hvor mange uker regner du med at du er nå da?

Jeg skal på UL 12 oktober jeg også, er alt fint der så skal vi offentliggjøre det...
Er 5+5 idag. Ettersom det er ivf med icsi så vet vi jo på sekundet når befruktning fant sted så er sikker på hvor langt jeg er. Ingenting som tyder på at noe er galt. Føler meg gravid på lik måte som med O. Veldig trøtt, ømme pupper og litt murringer til og fra. Er bare så veldig bekymret. Det er slitsomt å gå rundt å bekymre seg. Skulle ønske jeg hadde ul før men klinikken vil ikke før jeg er over 7 uker. Hvor langt har du kommet?
mlundg er logget av   Svar med sitat
Gammel 29-09-2016, 11:52   #39
Ullsokk
Medlem

Sitat:
Er 5+5 idag. Ettersom det er ivf med icsi så vet vi jo på sekundet når befruktning fant sted så er sikker på hvor langt jeg er. Ingenting som tyder på at noe er galt. Føler meg gravid på lik måte som med O. Veldig trøtt, ømme pupper og litt murringer til og fra. Er bare så veldig bekymret. Det er slitsomt å gå rundt å bekymre seg. Skulle ønske jeg hadde ul før men klinikken vil ikke før jeg er over 7 uker. Hvor langt har du kommet?
Det er en veldig fin start ;-) Jeg prøver selv å tenke at jeg er grvid til eventuelt det motsatte er bevist.. Er så nervøs for at det skal gærent atte hjelp.. og kan ikke forstille meg hvordan du må ha det. Håper så virkelig dette får en positiv utgang for dere, det er virkelig fortjent..

Jeg er 10+6 i dag eller 11+0 som tickeren vil ha det til ;-) Jeg var også til UL men i uke 8, også skal jeg når jeg er uti uke 12. Så blir det uke 15 også blir det OUL. Lengere en det har vi ikke lagt noen plan på enda...

Gammel 29-09-2016, 18:45   #40
Toni86
Supermedlem

Toni86 sin avatar

Medlem siden: Jan 2014
Meldinger: 536
Blogginnlegg: 4
Toni86 vil raskt nok bli berømt.Toni86 vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ullsokk Vis post
Det er en veldig fin start ;-) Jeg prøver selv å tenke at jeg er grvid til eventuelt det motsatte er bevist.. Er så nervøs for at det skal gærent atte hjelp.. og kan ikke forstille meg hvordan du må ha det. Håper så virkelig dette får en positiv utgang for dere, det er virkelig fortjent..

Jeg er 10+6 i dag eller 11+0 som tickeren vil ha det til ;-) Jeg var også til UL men i uke 8, også skal jeg når jeg er uti uke 12. Så blir det uke 15 også blir det OUL. Lengere en det har vi ikke lagt noen plan på enda...
Er d noe spesiell grunn for at dere skal i uke 15 også?

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 03:59.