Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i mai og juni
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-09-2016, 15:04   #51
Upsidaysi
Seniormedlem

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,833
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 39

Nei så staaaas

Har vi en tvillingmamma i klubben! Gratulere!
Gammel 30-09-2016, 15:51   #52
Skylar
Medlem

Skylar sin avatar

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 249
Skylar er på vei til noe stort.

Gratulerer Prizilla!!

Jeg har også vært på ul i dag og ble flyttet fra 7+4 til 8+1. Og hos meg var det heldigvis bare et bankende hjerte

Sistemann kommer mai 2017
Skylar er logget av   Svar med sitat
Gammel 30-09-2016, 19:15   #53
Toni86
Supermedlem

Toni86 sin avatar

Medlem siden: Jan 2014
Meldinger: 536
Blogginnlegg: 4
Toni86 vil raskt nok bli berømt.Toni86 vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av Prizilla Vis post
Heisann damer Da kan jeg meddele etter ul i går at jeg går å bærer på TO bankende hjerter
Sitat:
Opprinnelig postet av Skylar Vis post
Gratulerer Prizilla!!

Jeg har også vært på ul i dag og ble flyttet fra 7+4 til 8+1. Og hos meg var det heldigvis bare et bankende hjerte
Gratulerer så mye til begge to, fantastisk!
Gammel 30-09-2016, 19:30   #54
Smartie
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2016
Meldinger: 28
Smartie er på vei til noe stort.

Gratulerer så mye begge to

Dette er jo fantastiske nyheter

3 Dobbel pergo kur/ 1 Gonal F kur 2013
SA uke 6+2 okt `14
SA uke 8 april `15
3 kurer Fostimon okt `15 til april `16
Ivf oppstart september `16

G-test 18 september:
Smartie er logget av   Svar med sitat
Gammel 30-09-2016, 20:49   #55
Ullsokk
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 389
Ullsokk vil raskt nok bli berømt.

Gratulerer med fine UL.. Og gratulerer med tvillinger ;-) Dobbelt så mye morro 😉

Nok en Aprilspire 2017 - Termin 18.April

Ullsokk er logget av   Svar med sitat
Gammel 30-09-2016, 21:04   #56
Dalhia
Juniormedlem

Dalhia sin avatar

Medlem siden: Jan 2016
Meldinger: 22
Dalhia er på vei til noe stort.

hei dere!

Jeg tenkte det var på tide å finne noen likesinnede, så her kommer jeg liksom

Har termin 06.05, vært på en ultralyd men fikk ikke sett hjerteaktivitet dog- legen mente jeg var tidligere på vei. Kan stemme, tror selv jeg er en uke kortere. Formen er så elendig, er sykemeldt 50% av tiden. Ikke fortalt det til noen på jobb, og legen mener jeg skal si det til sjefen- jeg vil avvente, hadde en MA i februar og det var tungt.
Dalhia er logget av   Svar med sitat
Gammel 30-09-2016, 21:20   #57
Smartie
Juniormedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Dalhia Vis post
hei dere!

Jeg tenkte det var på tide å finne noen likesinnede, så her kommer jeg liksom

Har termin 06.05, vært på en ultralyd men fikk ikke sett hjerteaktivitet dog- legen mente jeg var tidligere på vei. Kan stemme, tror selv jeg er en uke kortere. Formen er så elendig, er sykemeldt 50% av tiden. Ikke fortalt det til noen på jobb, og legen mener jeg skal si det til sjefen- jeg vil avvente, hadde en MA i februar og det var tungt.
Velkommen skal du være

Hyggelig at vi er flere som skal "klekke" i mai

Om når og hvem du skal si det til er helt opp til deg selv og hva du føler for Håper formen stiger etter hvert

SA uke 6+2 okt `14
SA uke 8 april `15

G-test 18 september:
Gammel 01-10-2016, 07:41   #58
Upsidaysi
Seniormedlem

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,833
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

Velkommen Dalhia :velkommen:

Er veldig godt å finne noen å dele gravidpreiket med altså
Krysser fingrene for at formen kommer seg og at du snart får se et bankende hjerte.. fikk du oppfølgingstime siden dere ikke fant noe?

Her sitter jeg oppe med gutta mine, og sommerfuglene svirrer både hos liten og stor. I dag er altså dagen da galskapen skjer, vi snurper igjen koffertene og reiser til tyrkia med hele bøtteballetten

Iløpet av ferien skal jeg kvinne meg opp til å fortelle de nærmeste... eller hva som er igjen... har mistet kontakt med mamma nylig (lang historie) blir rart å ikke dele med henne

Jeg har fortalt det til min mormor og det var bare koselig Dere er rike, sa hun oppsummerende, husk det...dere er rike...
Gammel 01-10-2016, 07:54   #59
Dalhia
Juniormedlem

Dalhia sin avatar

Medlem siden: Jan 2016
Meldinger: 22
Dalhia er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Upsidaysi Vis post

Krysser fingrene for at formen kommer seg og at du snart får se et bankende hjerte.. fikk du oppfølgingstime siden dere ikke fant noe?
Takk Det hadde vært fint om jeg slapp være så dårlig, men skal sies at ikke alt er pga graviditeten.. jada, det er av andre årsaker risikosvangerskap så skal dit om litt under 2 uker. Gøy å ha fastlege med egen ultralydmaskin på kontoret - får så ofte jeg vil :sunny:
Her sitter jeg oppe med gutta mine, og sommerfuglene svirrer både hos liten og stor. I dag er altså dagen da galskapen skjer, vi snurper igjen koffertene og reiser til tyrkia med hele bøtteballetten

så deilig det blir da, håper dere får en fin tur

Iløpet av ferien skal jeg kvinne meg opp til å fortelle de nærmeste... eller hva som er igjen... har mistet kontakt med mamma nylig (lang historie) blir rart å ikke dele med henne

Jeg har fortalt det til min mormor og det var bare koselig Dere er rike, sa hun oppsummerende, husk det...dere er rike...
Mormoren din er en klok dame, håper det er flere som støtter og er positive da
Dalhia er logget av   Svar med sitat
Gammel 01-10-2016, 08:02   #60
Smartie
Juniormedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Upsidaysi Vis post

Ha en riktig god tur

Og som mormoren din sier, dere er rike... ta godt vare på hverandre og nyt tiden sammen

SA uke 6+2 okt `14
SA uke 8 april `15

G-test 18 september:
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:06.