Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i mai og juni
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-10-2016, 22:02   #61
Prizilla
Medlem

Prizilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Sted: Ute på landet
Meldinger: 109
Prizilla er på vei til noe stort.
Sv: Uke 39

Sitat:
Opprinnelig postet av Dalhia Vis post
hei dere!

Jeg tenkte det var på tide å finne noen likesinnede, så her kommer jeg liksom

Har termin 06.05, vært på en ultralyd men fikk ikke sett hjerteaktivitet dog- legen mente jeg var tidligere på vei. Kan stemme, tror selv jeg er en uke kortere. Formen er så elendig, er sykemeldt 50% av tiden. Ikke fortalt det til noen på jobb, og legen mener jeg skal si det til sjefen- jeg vil avvente, hadde en MA i februar og det var tungt.
Hei Dahlia og velkommen her til oss Leit å høre om din bekymring men få deg en ny ultralyd snart. Har du tatt hcg prøver for å sjekke stigning?
Prizilla er logget av   Svar med sitat
Gammel 01-10-2016, 22:09   #62
Prizilla
Medlem

Prizilla sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Skylar Vis post
Gratulerer Prizilla!!

Jeg har også vært på ul i dag og ble flyttet fra 7+4 til 8+1. Og hos meg var det heldigvis bare et bankende hjerte
Gratulerer med et bankende hjerte SkylarBeklager at jeg er litt treg på avtrekkeren men har gått veeeeeldig rundt meg selv siden jeg var på ul torsdag ettermiddag
Gammel 01-10-2016, 22:26   #63
Prizilla
Medlem

Prizilla sin avatar

Huff nå begynner bekymringene å komme Leste i dag og visste det vel egentlig fra før også at i min alder altså mellom 40-45 er det 50 % sjanse for spontanabort. Sjansen for dette øker ytterligere når det er ivf. Nå er jeg skikkelig bekymret og redd for at noe skal skje
Har en forholdsvis krevende jobb,nattevakt i helsevesenet og nå lurer jeg på om jeg skal be om sykemelding frem til uke 12 En del plager har jo også kommet til i det siste. Plages veldig av blodtrykksfall
Gammel 02-10-2016, 08:53   #64
Smartie
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2016
Meldinger: 28
Smartie er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Prizilla Vis post
Huff nå begynner bekymringene å komme Leste i dag og visste det vel egentlig fra før også at i min alder altså mellom 40-45 er det 50 % sjanse for spontanabort. Sjansen for dette øker ytterligere når det er ivf. Nå er jeg skikkelig bekymret og redd for at noe skal skje
Har en forholdsvis krevende jobb,nattevakt i helsevesenet og nå lurer jeg på om jeg skal be om sykemelding frem til uke 12 En del plager har jo også kommet til i det siste. Plages veldig av blodtrykksfall
Skjønner bekymringen din.... Det er ikke noe godt å være bekymret hele tiden, det stresser både deg og barnet...
Er nok kanskje ikke dumt med sykmelding frem til uke 12...
Sender deg mange gode tanker og krysser alt jeg har for at det skal gå bra...

3 Dobbel pergo kur/ 1 Gonal F kur 2013
SA uke 6+2 okt `14
SA uke 8 april `15
3 kurer Fostimon okt `15 til april `16
Ivf oppstart september `16

G-test 18 september:
Smartie er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-10-2016, 09:24   #65
Dalhia
Juniormedlem

Dalhia sin avatar

Medlem siden: Jan 2016
Meldinger: 22
Dalhia er på vei til noe stort.

Sitat:
Hei Dahlia og velkommen her til oss Leit å høre om din bekymring men få deg en ny ultralyd snart. Har du tatt hcg prøver for å sjekke stigning?
Takk skal du ha
Jeg skal sjekke med gynekologen jeg har gått til tidligere om å få tidlig ultralyd- det var han som oppdaget MA sist. Fastlegen sier at det er grunnløse bekymringer fordi "Sjansen er så liten for at det skal skje 2 ganger på rad" Han målte HCG ja, men ingen oppfølgingsmåling så da skjønner jeg liksom ikke helt poenget. Vel vel, det får gå som det gjør.
Dalhia er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-10-2016, 09:25   #66
Dalhia
Juniormedlem

Dalhia sin avatar

Sitat:
Jeg skjønner godt at du er bekymret, hva med å ta dette opp med legen- bekymringer kan vel være like skummelt som arbeidsmengden når man har risikosvangerskap..
Dalhia er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-10-2016, 09:43   #67
Ullsokk
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 389
Ullsokk vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Æsj så kjedelig å bekymre seg sånn.. Jeg hadde bedt om sykemelding ja.. Håper det ordner seg for deg. Hvor mange uker er du nå?

Nok en Aprilspire 2017 - Termin 18.April

Ullsokk er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-10-2016, 09:44   #68
Ullsokk
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 389
Ullsokk vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av Dalhia Vis post
Takk skal du ha
Jeg skal sjekke med gynekologen jeg har gått til tidligere om å få tidlig ultralyd- det var han som oppdaget MA sist. Fastlegen sier at det er grunnløse bekymringer fordi "Sjansen er så liten for at det skal skje 2 ganger på rad" Han målte HCG ja, men ingen oppfølgingsmåling så da skjønner jeg liksom ikke helt poenget. Vel vel, det får gå som det gjør.
Kan du ikke ringe legekontoret i mrg? Også ber du om ny prøve for å se stigning?

Nok en Aprilspire 2017 - Termin 18.April

Ullsokk er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-10-2016, 09:55   #69
Dalhia
Juniormedlem

Dalhia sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Ullsokk Vis post
Kan du ikke ringe legekontoret i mrg? Også ber du om ny prøve for å se stigning?
Jeg orker ikke, skal heller ringe gynekologen og høre om å få tidlig ultralyd. Jeg synes legen min er slumsete på andre ting, og stoler ikke helt på han..
Gammel 02-10-2016, 10:44   #70
Prizilla
Medlem

Prizilla sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Smartie Vis post
Skjønner bekymringen din.... Det er ikke noe godt å være bekymret hele tiden, det stresser både deg og barnet...
Er nok kanskje ikke dumt med sykmelding frem til uke 12...
Sender deg mange gode tanker og krysser alt jeg har for at det skal gå bra...
Takk Smartie
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:04.