Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i mai og juni
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-10-2016, 21:23   #11
Prizilla
Medlem

Prizilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Sted: Ute på landet
Meldinger: 109
Prizilla er på vei til noe stort.
Sv: Uke 40

Skulle egentlig bestille en time hos fastlegen men ble faktisk så guffen i formiddag at det ble sykemelding på meg i 2 uker Over to uker venting på time hos fastlegen Da er jeg 10+ og denne gangen har jeg tenkt å ta duotest. Det må gjøres mellom uke 11-13 men det mente sekretæren var de som skulle utføre testen sitt problem mtp tidspress
Prizilla er logget av   Svar med sitat
Gammel 03-10-2016, 21:30   #12
Katalina
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2016
Meldinger: 28
Katalina er på vei til noe stort.

Hei jenter.

Mulig jeg er på feil plass? Men testet positivt nå i helgen og i dag. Så har termin i midten av juni avhengi av hvordan man regner på det Dette er mitt andre barn, jeg får tre år mellom (hvis alt går bra dette svangerskapet da), men forrige gang fikk jeg ikke vært her inne. Hvor mange er vi her inne? Og er det et annet sted jeg må skrive først eller er dette greit?
Katalina er logget av   Svar med sitat
Gammel 03-10-2016, 21:37   #13
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 380
Blogginnlegg: 9
mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.

Velkommen hit. Bare å hoppe inn og skravle i vei. Gjør ikke noe galt og klart du hører til her. Hyggelig hvis du vil presentere deg i presentasjonstråden.

http://forum.snartmamma.com/showthread.php?t=399198
mlundg er logget av   Svar med sitat
Gammel 03-10-2016, 21:48   #14
Toni86
Supermedlem

Toni86 sin avatar

Medlem siden: Jan 2014
Meldinger: 536
Blogginnlegg: 4
Toni86 vil raskt nok bli berømt.Toni86 vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av Katalina Vis post
Hei jenter.

Mulig jeg er på feil plass? Men testet positivt nå i helgen og i dag. Så har termin i midten av juni avhengi av hvordan man regner på det Dette er mitt andre barn, jeg får tre år mellom (hvis alt går bra dette svangerskapet da), men forrige gang fikk jeg ikke vært her inne. Hvor mange er vi her inne? Og er det et annet sted jeg må skrive først eller er dette greit?
Hei Katalina
Gratulerer så masse med spire i magen. Det gikk jo fort Du er veldig velkommen her i gjengen
Gammel 03-10-2016, 22:19   #15
Prizilla
Medlem

Prizilla sin avatar

Hei Katalina Velkommen til oss Gratulerer med positiv test Så fint å ha noen å skrulle sammen med i disse rugemånedene
Gammel 03-10-2016, 22:42   #16
Ullsokk
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 389
Ullsokk vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av Katalina Vis post
Hei jenter.

Hei og velkommen hit. Hører egentlig ikke til her men har termin 28.april pg gikk 10 dager over med første så regner med det blir et mai barn her så jeg skravler litt i begge klubber ;-)

Nok en Aprilspire 2017 - Termin 18.April

Ullsokk er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-10-2016, 07:02   #17
Upsidaysi
Seniormedlem

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,833
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

Hei og hopp alle sammen. En hilsen fra sydenland

Vi har det helt supert. Nyter sol og varme badedager og veldig god mat... og mor nyter ekstra å ikke måtte rydde av

Formen holder seg greit.. litt stopp i magen for tiden og jeg fryser i 30 grader

Jeg har lest om dere alle..og følger med.. men med fire badeklare barn rundt meg har jeg ikke stort mere tid he he.

Jeg må fortelle dere... barna vet det nå Vi fortalte det i går.. mens vi var i bassenget.. øyeblikket var så fint og nært...så sier mannen... skal vi bare fortelle nå? Også gjorde vi det.. og alle som en tok det veldig bra

Disse barna altså...vi er så heldige
Gammel 04-10-2016, 08:39   #18
spøkelsesmamma
Supermedlem

spøkelsesmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2013
Meldinger: 1,480
spøkelsesmamma er som en uslipt juvél.spøkelsesmamma er som en uslipt juvél.spøkelsesmamma er som en uslipt juvél.

Velkommen over hit Katalina!

Jeg henger mest i mars/april, men sniker litt i de andre terminklubbene av og til.

Og Ullsokk, selv om du gikk ti dager over med første behøver du ikke gjøre det nå. Jeg gikk selv 11 dager over med første, og fikk nesten sjokk når nr to kom før tiden! Jeg var nemlig også veldig innstilt på å gå over.

spøkelsesmamma er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-10-2016, 08:48   #19
Prizilla
Medlem

Prizilla sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Upsidaysi Vis post
Hei og hopp alle sammen. En hilsen fra sydenland

Vi har det helt supert. Nyter sol og varme badedager og veldig god mat... og mor nyter ekstra å ikke måtte rydde av

Formen holder seg greit.. litt stopp i magen for tiden og jeg fryser i 30 grader

Jeg har lest om dere alle..og følger med.. men med fire badeklare barn rundt meg har jeg ikke stort mere tid he he.

Jeg må fortelle dere... barna vet det nå Vi fortalte det i går.. mens vi var i bassenget.. øyeblikket var så fint og nært...så sier mannen... skal vi bare fortelle nå? Også gjorde vi det.. og alle som en tok det veldig bra

Disse barna altså...vi er så heldige
Høres ut som du og dere har det ganske max om dagen,nyt det i fulle drag
Gammel 04-10-2016, 09:57   #20
Ullsokk
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 389
Ullsokk vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av spøkelsesmamma Vis post

Og Ullsokk, selv om du gikk ti dager over med første behøver du ikke gjøre det nå. Jeg gikk selv 11 dager over med første, og fikk nesten sjokk når nr to kom før tiden! Jeg var nemlig også veldig innstilt på å gå over.
Jeg innstiller meg heller på 10 dager over ;-) jeg var ikke i form i forje sv.skap og det var så innmari tungt siste ukene.. Hver dag var et mareritt, tre uker føre begynte jeg å vente da jordmor sa at han kan like godt komme før. Det ble over en mnd med venting med di 10 dagene. Det er ufattelig lenge når man har vondt. Så denne gangen er jeg forberedt på overtid så får jeg heller bli positivt overrasket hvis h*n kommer før tiden...

Nok en Aprilspire 2017 - Termin 18.April

Ullsokk er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:34.