Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i mai og juni
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-10-2016, 19:22   #11
Ullsokk
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 389
Ullsokk vil raskt nok bli berømt.
Sv: Uke 41

Sitat:
Opprinnelig postet av mlundg Vis post
Jeg skulle ikke ha sagt noe om manglende kvalme. Vært skikkelig kvalm og ekstremt oppblåst idag. Fikk svar på begge hcg-prøvene nå ikveld. 27000 på fredag og 43000 idag. Det må jo være en god økning på dette stadie. Neste ting nå blir ultralyd på onsdag. Ser vi et bankende hjerte da skal vi tørre å håpe litt mer.
Det er helt fantastiske nyheter. Krysser fingre og alt jeg har. Håper på bankende hjerte på onsdag for deg og meg

Nok en Aprilspire 2017 - Termin 18.April

Ullsokk er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-10-2016, 19:25   #12
Ullsokk
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 389
Ullsokk vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av Katalina Vis post
Her har også blødningen gitt seg virker det som. Har en del menssmerter som kommer og går, men tror ikke det er så farlig mtp at jeg hadde masse av det med førstemann.

Jeg tok en ny digital cb i dag (nøyaktig en uke siden jeg fikk "1-2 uker" med ukesindikatoren). Og den viste fine "Gravid 2-3". Så da har vel hcg stigningen vært tilstrekkelig siden forrige mandag. Er 4+5 i dag. Så tenkte ta en ny en om en uke som forhåpentligvis vil vise 3+ .
Så bra det har gitt seg og at du har stigning på cb tester ;-) Masse lykke til fremover og ta vare på deg selv..

Nok en Aprilspire 2017 - Termin 18.April

Ullsokk er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-10-2016, 19:47   #13
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 380
Blogginnlegg: 9
mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ullsokk Vis post
Det er helt fantastiske nyheter. Krysser fingre og alt jeg har. Håper på bankende hjerte på onsdag for deg og meg
Ja jeg håper for oss begge 😍 Og resten av graviditeten, fødseln og barseltiden bør gå problemfritt for oss begge nå synes jeg
mlundg er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-10-2016, 19:56   #14
Toni86
Supermedlem

Toni86 sin avatar

Medlem siden: Jan 2014
Meldinger: 536
Blogginnlegg: 4
Toni86 vil raskt nok bli berømt.Toni86 vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Jeg skulle ikke ha sagt noe om manglende kvalme. Vært skikkelig kvalm og ekstremt oppblåst idag. Fikk svar på begge hcg-prøvene nå ikveld. 27000 på fredag og 43000 idag. Det må jo være en god økning på dette stadie. Neste ting nå blir ultralyd på onsdag. Ser vi et bankende hjerte da skal vi tørre å håpe litt mer.
Så gode nyheter
Gammel 10-10-2016, 20:37   #15
Katalina
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2016
Meldinger: 28
Katalina er på vei til noe stort.

Sitat:
Ååå, så hyggelige nyheter! Da høres det ut som om sjansen er veldig stor for at du ser et fint lite hjerte som slår på onsdag
Gammel 10-10-2016, 23:05   #16
Prizilla
Medlem

Prizilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Sted: Ute på landet
Meldinger: 109
Prizilla er på vei til noe stort.

Kjempefint å høre om den fin hcg stigningen din

termin 16.05.2017
Prizilla er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-10-2016, 09:06   #17
Butterfly_83
Medlem

Butterfly_83 sin avatar

Medlem siden: Jun 2012
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 430
Butterfly_83 er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Sitat:
Så bra stigningen var så bra er du langt på vei?

Butterfly_83 er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-10-2016, 10:36   #18
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 380
Blogginnlegg: 9
mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Butterfly_83 Vis post
Så bra stigningen var så bra er du langt på vei?
7+2 idag. Har hatt blødninger så derfor ville de ta nye hcg-prøver. Skal ha ultralyd imorgen. Veldig redd for å ikke få se hjertebank da. Så det i forrige uke, men da var embryo 2 dager mindre enn det burde.
mlundg er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-10-2016, 10:47   #19
Løve(mamma?)
Medlem

Løve(mamma?) sin avatar

Medlem siden: Jul 2013
Meldinger: 129
Løve(mamma?) vil raskt nok bli berømt.

Hei hei

Da melder jeg meg inn i mai/juni klubben med en foreløpig termin rundt 20.06
Vi fikk full klaff på pp1 så dette er jo nesten for godt til å være sant, hadde en ma før forrige svangerskap så tør ikke helt slippe gleden løs ennå og tenker å bestille tidlig ul i uke 7. Men gravid til det motsatte er bevist inne sant?

Gode tanker til både Ullsokk og mlundg og lykke til på ul!

Lille frosk kom endelig 19.08.14
Løve(mamma?) er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-10-2016, 11:07   #20
Upsidaysi
Seniormedlem

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,833
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulere så mye Løve (mamma) Det er selvsagt slik, du er gravid, det er du til det motsatte er bevist eller ungen blir født

Så herlig med stigning mlundg, dette skal du se går veien

Folkens, jeg fryyyyser så innmarri, jeg holder på å bli gal. Sånn tvers igjennom kald liksom. Laaangt inn i marg og bein. Fyrer så de andre stripper mens jeg ligger under teppe jeg mener å huske at dette har jeg vært gjennom før, men husker ikke hvor lenge det varer.. går jo ikke akkurat inn i en årstid hvor det er praktisk å fryse så fort gradestokken viser under 23 grader

Flere og flere har fått vite nå...og alle tar det med fatning... oldemor (mannens bestemor) ble oppriktig glad og kunne avsløre at hun selv alltid ønsket seg en slik stor familie

Nå er det svigermor igjen... og mamma da.. om hun finner det for godt å snakke med meg igjen (psykisk syk)
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:03.