Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i mai og juni
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-10-2016, 20:39   #81
Toni86
Supermedlem

Toni86 sin avatar

Medlem siden: Jan 2014
Meldinger: 536
Blogginnlegg: 4
Toni86 vil raskt nok bli berømt.Toni86 vil raskt nok bli berømt.
Sv: Uke 41

Sitat:
Opprinnelig postet av Butterfly_83 Vis post
Ja om de ser noe feil så er de pliktig å si ifra . jeg har bestilt time i Trondheim
Nå. Ble ikke så ille pris på toget dit om jeg bestiller nå. Akkurat 12 Uker den dagen.
Jeg var på en ul i uke 8 , da fikk jeg se et bankende hjerte. Men har lest at høy hcg kan være et tegn på downs? Og i uke 8 hadde jeg 114000! Er ikke det mye? Å aå merker jeg jo ikke at jeg er gravid utenom magen som har begynt å komme og da bekymret jeg meg pga lite symptomer også.
Uansett , tenker at det er bedre å dra dit enn å bekymre meg . På den ordinære ul ser jo nakkefoldan mere normal ut står d på nett og vanskelige å oppdage feil.
Ikke godt å være så bekymret altså Bra du fikk bestilt ul i uke 12 da. Forrige svangerskap så syntes også jeg at jeg hadde veldig høy hcg ifht det skjemaet man kan søke opp på internett. Fant også ut at høy hcg betydde tvillinger, jente eller downs. Var kjempe redd for downs jeg og, det ble jente da. Denne gangen hadde jeg enda høyere hcg enn forrige gang, men har ikke orket å vært bekymret for det fordi det kommer jo også litt ann på når feks egget fester seg. Egget kan feste seg fra 2-11 dager etter EL og når jeg da testet hcg dag 19 etter EL har det jo betydning for hcg når egget fester seg. Jeg fikk festeblødning på dag 4 så da konkluderte jeg høy hcg med at egget festet seg tidlig. Tror ikke man skal bekymre seg så mye for høy hcg altså, bedre det enn at den er lav
Gammel 14-10-2016, 23:40   #82
Butterfly_83
Medlem

Butterfly_83 sin avatar

Medlem siden: Jun 2012
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 430
Butterfly_83 er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Den var innafor normalen ifølge et skjema jeg fant. Er ikke tvillinger, har vært på en ul
Nå er togbilletten også bestilt og barnevakt ordnet til ungene så bare å glede meg nå. Har vel egebtli ikke nå følelse på at det er noe feil men mere tanken på hvorfor JEG skal være så heldig å få 4 friske barn . Teite tanker men vanskelig å Styre.

Butterfly_83 er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-10-2016, 08:50   #83
Toni86
Supermedlem

Toni86 sin avatar

Medlem siden: Jan 2014
Meldinger: 536
Blogginnlegg: 4
Toni86 vil raskt nok bli berømt.Toni86 vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av Butterfly_83 Vis post
Den var innafor normalen ifølge et skjema jeg fant. Er ikke tvillinger, har vært på en ul
Nå er togbilletten også bestilt og barnevakt ordnet til ungene så bare å glede meg nå. Har vel egebtli ikke nå følelse på at det er noe feil men mere tanken på hvorfor JEG skal være så heldig å få 4 friske barn . Teite tanker men vanskelig å Styre.
Er mange som får 4 friske barn, det kan vel du også få vel Prøv å ikke tenk så mye på det før du kommer i uke 12, da finner du ut av det. Du får ikke gjort noe så mye fra eller til nå uansett.
Gammel 15-10-2016, 11:50   #84
Butterfly_83
Medlem

Butterfly_83 sin avatar

Medlem siden: Jun 2012
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 430
Butterfly_83 er en kommende stjerne på ryktebørsen.

skaø ikkw tenke mere på det nå ;-) nå er togbillettene fram og tilbake kjøpt og betalt og timen tiø ul bestilt så nå finner jeg roen i det

Butterfly_83 er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-10-2016, 11:17   #85
Ullsokk
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 389
Ullsokk vil raskt nok bli berømt.

Burde vinikke hatt en terminliste nå?? Siden vi er så mange? Jeg bare aner ikke hvordan jeg gjør det og har ikke tilgang til PC så da blir det litt knotete pg følge opp...

Nok en Aprilspire 2017 - Termin 18.April

Ullsokk er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-10-2016, 11:58   #86
Ullsokk
Medlem

Endelig hørte jeg hjertelyd med doppler hjemme sånn helt tydlig;-) ca.147 slag i minuttet... er 13+2 i dag. Hørte ikke før i uke 15 med storebror ;-)

Det er så utrolig betryggende altså... Nå kan jeg kanskje sove godt til natten igjen. Jeg sliter så med drømmer og er sikkert våken 8-10 ganger pr.natt og sovner ikke med det første heller..

Gammel 16-10-2016, 14:20   #87
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 380
Blogginnlegg: 9
mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ullsokk Vis post
Endelig hørte jeg hjertelyd med doppler hjemme sånn helt tydlig;-) ca.147 slag i minuttet... er 13+2 i dag. Hørte ikke før i uke 15 med storebror ;-)

Det er så utrolig betryggende altså... Nå kan jeg kanskje sove godt til natten igjen. Jeg sliter så med drømmer og er sikkert våken 8-10 ganger pr.natt og sovner ikke med det første heller..
Åh fantastisk, gratulerer. Håper det hjelper på nattesøvnen. Jeg gleder meg til jeg kommer dit. Ukene går saaakte og jeg klarer enda ikke å tenke positivt
mlundg er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-10-2016, 18:40   #88
Ullsokk
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av mlundg Vis post
Åh fantastisk, gratulerer. Håper det hjelper på nattesøvnen. Jeg gleder meg til jeg kommer dit. Ukene går saaakte og jeg klarer enda ikke å tenke positivt
Jeg er enig med deg at det går sakte. Håper bare at det kan gå litt fortere etterhvert. Greier ikke og glede meg ordentlig for jeg trur liksom ikke at dette kan gå bra. L er så ivrig og er helt i hundre, jeg blir så stressa av det for tenk om det ikke går bra... Prøver å holde angsten for meg selv men er ikke så lett..

Gammel 16-10-2016, 19:42   #89
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 380
Blogginnlegg: 9
mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ullsokk Vis post
Jeg er enig med deg at det går sakte. Håper bare at det kan gå litt fortere etterhvert. Greier ikke og glede meg ordentlig for jeg trur liksom ikke at dette kan gå bra. L er så ivrig og er helt i hundre, jeg blir så stressa av det for tenk om det ikke går bra... Prøver å holde angsten for meg selv men er ikke så lett..
Det forstår jeg. Men ingen grunn til at det ikke skal gå bra nå når alt ser bra ut nå . Vi kommer nok til å vente lenge ned å fortelle til O, nettopp på grunn av redsel for at det skal gå galt. Jeg har så ofte oppblåst mage så tror vi kan vente lenge uten at han reagerer, ha ha.
mlundg er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-10-2016, 23:03   #90
Upsidaysi
Seniormedlem

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,833
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

Så godt å se at dere holder skravlingen ved like

Her har jeg vært lite tilstede fordi det har vært fullstendig Texas hjemme... firma er i kraftig vekst og vi er overarbeidet... jobber på styr med å få ordentlig orden på lokalet så vi kan ansette.

Kroppen steiler for tiden.. og gjør alt for å roe meg ned merker jeg.. jeg har prøvd så godt jeg kan å høre i helgen... ja sånn bortsett fra å barnebursdag på lørdag og seks unger i hus i hele dag da

Jeg vil gi dere bekymret en god klem. Kjære dere... jeg vet det er vanskelig.. og er bekymret selv.. men som mamma er man jo konstant bekymret.. men det er altså så viktig å tillate seg og heve blikket litt og glede seg. Alle vi her er gravide og skal føde friske barn i mai/juni. Sånn er det til det motsatte er bevist. Man skal bekymre seg.. man er jo tross alt mamma.. men man skal ikke bekymre seg mer enn man gleder seg...
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:07.