Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i mai og juni
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-10-2016, 08:33   #1
Upsidaysi
Seniormedlem

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,833
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
Uke 42

Ja da var vi igang med uke 42 da jenter... og vi er passert midten av oktober

Hvordan ser uken ut? Her er det noe som skjer hver eneste dag og til helgen skal vi hele gjengen til Røros for å besøke pappan min med familie

Er i dag.. bruker en halv evighet for å finne søvnen... og sover generelt ganske dårlig.. har så rare drømmer a gitt... i natt feks.. klina jeg med vokalisten i Return

Noen av dere som har gjort dere noen tanker om dere vil vite kjønn eller ei?
Gammel 17-10-2016, 09:38   #2
Lindemor
Medlem

Lindemor sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 278
Lindemor er som en lysfontene.Lindemor er som en lysfontene.Lindemor er som en lysfontene.Lindemor er som en lysfontene.Lindemor er som en lysfontene.Lindemor er som en lysfontene.
Sv: Uke 42

God morgen, Upsidaysi!
Jeg kjenner igjen nicket ditt?, jeg. Jeg har også en som er født i 2007, mulig vi hang på SM/NM samtidig? Jeg hadde et annet nick den gangen, da.

Vi vil vite kjønn, og jeg er allerede veldig spent, til tross for at jeg jo er heeelt i starten. Jeg har gutt og jente fra før, og jeg var mye dårligere med jenta, så kanskje jeg vil få en antakelse i de nærmeste ukene?

Ellers har jeg bestilt legetime til onsdag. Jeg ser med gru på kommende uker med oppkast (har kastet masse opp i graviditetene før), så jeg håper virkelig at legen har noen gode forslag denne gangen. Jeg vil så gjerne kunne leve litt de neste par månedene, og ikke gå helt under jorda. Men foreløpig er jo formen strålende, da!

Har du noen følelse av hva slags kjønn det kan være, Upsidaysi?

Gravid med nummer tre - termin 24. juni
Lindemor er logget av   Svar med sitat
Gammel 17-10-2016, 11:07   #3
Upsidaysi
Seniormedlem

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,833
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

Da får vi håpe formen holder seg Lindemor.

Jeg fødte første i februar 2007, når er din født.. nå ble jeg jo litt nysgjerrig på nicket ditt jeg da

Jeg har ordentlig jentefølelse denne gangen... men jeg og mannen lurer på om vi ikke skal vite...jeg må bare se om jeg klarer
Gammel 17-10-2016, 11:21   #4
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 380
Blogginnlegg: 9
mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.

Vi skal se på gulv og peis denne uka. Driver med oppussing. Formen her er ikke veldig bra, men føler meg gravid så det må jo være positivt. Strever så med å være positiv. Tillater meg selv å være tilbakeholden med følelsene da dette tross alt er min åttonde graviditet og vi bare har et barn. Men jeg gleder meg veldig til å slippe litt på de forsvarsmekanismene. 8+1 idag, så det går fremover.

Vi vil vite kjønn. Visste det med førstemann og det føltes riktig. Jeg sover også dårlig og drømmer mye. Våkner mange ganger hver natt. Jeg skal trappe ned på progesteron nå. Det er deilig og litt skummelt.
mlundg er logget av   Svar med sitat
Gammel 17-10-2016, 12:10   #5
Katalina
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2016
Meldinger: 28
Katalina er på vei til noe stort.

Hei alle jenter Håper alle har hatt en fin helg og får en fin uke!

Jeg synes tiden går så sakte... Den snegler seg av gårde... Om litt over en uke skal jeg ha en tidlig UL for å forhåpentligvis se hjertet til mini slå, så blir vanskelig å få tiden til å gå frem til da. Jeg hadde helt glemt hvor trett man blir når man ruger. Forrige uke sovnet jeg plutselig på kontoret tre ganger. Og den ene gangen satt jeg i det åpne kontorlandskapet vårt og det var to kolleger som fikk det med seg Jeg har det veldig likt som jeg hadde med førstemann: i toppform og symptomfri frem til kl 14, og etter det kommer trettheten, kvalmen og hormonene (kort lunte). Og pga dette så har jeg skikkelig GUTTEfølelse! Er det noen av dere som har følelse av kjønn? Hadde vært moro å se hvor mange det stemte for etter vi har vært på OUL!
Gammel 17-10-2016, 13:16   #6
Lindemor
Medlem

Lindemor sin avatar

Lindemor er som en lysfontene.Lindemor er som en lysfontene.Lindemor er som en lysfontene.Lindemor er som en lysfontene.Lindemor er som en lysfontene.Lindemor er som en lysfontene.

Så spennende med tidlig UL, Katalina! Jeg lurer på om jeg også vil ta det denne gangen, de to andre gangene har jeg ikke hatt UL før i uke 11-12. Har du ett barn fra før? Gutt?
J
eg har ikke noen spesiell følelse enda, men siden svømmerne må ha levd i 2 1/2 døgn før eggløsning, så kan det kanskje være en jente? Denne teorien har i allefall stemt på våre to forrige, vi hadde sex på eggløsning med gutten, og et døgn før med jenta. Men det er vel antakelig nesten 50% sjanse uansett?

Jeg fikk forresten vite kjønn i uke 12 sist gang, hun var veldig sikker, og det stemte også.

Gammel 17-10-2016, 13:38   #7
Katalina
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2016
Meldinger: 28
Katalina er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lindemor Vis post
Så spennende med tidlig UL, Katalina! Jeg lurer på om jeg også vil ta det denne gangen, de to andre gangene har jeg ikke hatt UL før i uke 11-12. Har du ett barn fra før? Gutt?
J
eg har ikke noen spesiell følelse enda, men siden svømmerne må ha levd i 2 1/2 døgn før eggløsning, så kan det kanskje være en jente? Denne teorien har i allefall stemt på våre to forrige, vi hadde sex på eggløsning med gutten, og et døgn før med jenta. Men det er vel antakelig nesten 50% sjanse uansett?

Jeg fikk forresten vite kjønn i uke 12 sist gang, hun var veldig sikker, og det stemte også.
Ja gutt fra før Vi hadde sex selve EL dagen, så det forsterker teorien min om en liten gutt til! Fikk du vite kjønn allerede uke12? Vår andre UL denne gangen skal vi ta i uke 13, så da kan vi kanskje få vite kjønn da også... Jeg er skikkelig spent og utålmodig merker jeg, hehe. Hvor tok du UL i uke 12? Er det noen som vet om noen i Oslo/Akershus området som er flinke på å se kjønn tidlig? Og generelt flinke til å se avvik/om alt er som det skal i ca uke 12?
Gammel 17-10-2016, 13:38   #8
Løve(mamma?)
Medlem

Løve(mamma?) sin avatar

Medlem siden: Jul 2013
Meldinger: 129
Løve(mamma?) vil raskt nok bli berømt.

God mandag alle!
Her går også tiden veldig seint, tenk at det bare er litt over en uke siden jeg fikk positiv test. Det føles som det burde vært mye lenger! Jeg skal jobbe litt mer denne uka så jeg håper tiden skal gå litt fortere. Jeg hadde helt glemt hvor tregt disse første ukene går!
Har omtrent ingen symptomer så jeg glemmer det nesten litt innimellom...

Vi vil vite kjønnet ja, vi fikk vite det sist også og da var vi begge sikre på gutt lenge før oul og hadde rett.
Men denne gangen aner jeg ikke ennå.
Jeg har hele tiden sagt at det bare blir gutter for man må noen generasjoner tilbake på samboeren min sin farsside for å finne noen som har fått jenter

Lille frosk kom endelig 19.08.14
Løve(mamma?) er logget av   Svar med sitat
Gammel 17-10-2016, 14:16   #9
Lindemor
Medlem

Lindemor sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Katalina Vis post
Ja gutt fra før Vi hadde sex selve EL dagen, så det forsterker teorien min om en liten gutt til! Fikk du vite kjønn allerede uke12? Vår andre UL denne gangen skal vi ta i uke 13, så da kan vi kanskje få vite kjønn da også... Jeg er skikkelig spent og utålmodig merker jeg, hehe. Hvor tok du UL i uke 12? Er det noen som vet om noen i Oslo/Akershus området som er flinke på å se kjønn tidlig? Og generelt flinke til å se avvik/om alt er som det skal i ca uke 12?
Ja, hun var helt sikker på kjønnet i uke 12. Det hadde visst mye med at hun hadde gode "instrumenter" og var veldig erfaren. Tidligere overlege..... Men dette var på Sørlandet, så jeg vet ikke om noen i Oslo-området. Det er virkelig kjempespennende! I dag begynner jeg jo å glede meg over dette, det måtte synke inn litt.

Gammel 17-10-2016, 19:04   #10
Løve(mamma?)
Medlem

Løve(mamma?) sin avatar

Medlem siden: Jul 2013
Meldinger: 129
Løve(mamma?) vil raskt nok bli berømt.

Jeg har fått time til tidlig ultralyd onsdag 02.11, da er jeg litt over 7uker.
Åh dette blir to lange uker å vente!

Lille frosk kom endelig 19.08.14
Løve(mamma?) er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 10:24.