Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i mai og juni
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-10-2016, 19:43   #11
Lindemor
Medlem

Lindemor sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 278
Lindemor er som en lysfontene.Lindemor er som en lysfontene.Lindemor er som en lysfontene.Lindemor er som en lysfontene.Lindemor er som en lysfontene.Lindemor er som en lysfontene.
Sv: Uke 42

Sitat:
Opprinnelig postet av Upsidaysi Vis post
Da får vi håpe formen holder seg Lindemor.

Jeg fødte første i februar 2007, når er din født.. nå ble jeg jo litt nysgjerrig på nicket ditt jeg da

Jeg har ordentlig jentefølelse denne gangen... men jeg og mannen lurer på om vi ikke skal vite...jeg må bare se om jeg klarer
Min er født i august 2007. Jeg "het" Sunniva L. på den tiden.

Gravid med nummer tre - termin 24. juni
Lindemor er logget av   Svar med sitat
Gammel 17-10-2016, 19:45   #12
Lindemor
Medlem

Lindemor sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 278
Lindemor er som en lysfontene.Lindemor er som en lysfontene.Lindemor er som en lysfontene.Lindemor er som en lysfontene.Lindemor er som en lysfontene.Lindemor er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av Løve(mamma?) Vis post
Jeg har fått time til tidlig ultralyd onsdag 02.11, da er jeg litt over 7uker.
Åh dette blir to lange uker å vente!
Så spennende!! Når er det man anbefaler å ta tidlig ultralyd, egentlig? Kunne tenkt meg å bestille jeg også!

Gravid med nummer tre - termin 24. juni
Lindemor er logget av   Svar med sitat
Gammel 17-10-2016, 19:50   #13
Butterfly_83
Medlem

Butterfly_83 sin avatar

Medlem siden: Jun 2012
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 430
Butterfly_83 er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Jeg har en følelse på gutt, har stemt med de andre ungene så det blir spennende å se jeg har et lite hååå om at den ligger sånn st jordmora kan se på ul i uke 12 når jeg skal og nå fikk jeg enda større forhåpninger ;-)

Butterfly_83 er logget av   Svar med sitat
Gammel 17-10-2016, 19:57   #14
Løve(mamma?)
Medlem

Løve(mamma?) sin avatar

Medlem siden: Jul 2013
Meldinger: 129
Løve(mamma?) vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lindemor Vis post
Så spennende!! Når er det man anbefaler å ta tidlig ultralyd, egentlig? Kunne tenkt meg å bestille jeg også!
Etter uke 6-7 tror jeg de anbefaler?
Før det så er det så lite og utydelig tror jeg?

I forrige graviditet var vi i uke 7, 10, 15, 20 og 30.
jeg var veldig nervøs hele graviditeten for jeg hadde en ma rett før som ble oppdaget på tidlig ultralyd i uke8.
jeg er mye roligere denne gangen men kjenner jeg skal puste mer med magen etter ultralyden altså!

Lille frosk kom endelig 19.08.14
Løve(mamma?) er logget av   Svar med sitat
Gammel 17-10-2016, 22:02   #15
Upsidaysi
Seniormedlem

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,833
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

I dag fant jeg hjertelyden

Herregud jeg har en baby inni meg...
Gammel 17-10-2016, 22:26   #16
Ullsokk
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 389
Ullsokk vil raskt nok bli berømt.

Her har jeg kun ettermiddager innimellom som kvalmen er å besøker meg, men er stort sett kvalmefri nå. Det er så deilig at det går bedre.
Er nok fortsatt noe trøtt men det trur jeg også er for at jeg ikke er i like mye aktivitet som tidligere. Jobber 50% og har 50% sv.skaps penger pga risiko i jobb med både trusler, vold, skarpe oppdrag og tunge fysiske utfordringer... Man kan si det sånn at livet er ganske så flatt og lite actionfylt om dagen i forhold til hva det pleier, det blir jeg trøtt av... Må seriøst finne meg en hobby.

Er tilbake til trening flere dager i uka nå også, jogging har jeg kuttet ut men Elipse funker som søren. Så har jeg eget styrkeprogram og yogaen. Denne uka starter gravidyogan. Gleder meg til det ;-) Nyter hver dag man føler at formen er sånn midt på treet ;-)

Nok en Aprilspire 2017 - Termin 18.April

Ullsokk er logget av   Svar med sitat
Gammel 17-10-2016, 23:06   #17
Prizilla
Medlem

Prizilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Sted: Ute på landet
Meldinger: 109
Prizilla er på vei til noe stort.

Jeg vil ikke vite kjønn på disse to mageboerene når den tid kommer Synest det er så spennende å vente til fødselen. Sist jeg var gravid visste jeg heller ikke hva det var heller ikke så sikker selv heller .Da sa alle at det var typisk guttemage men ut kom en nydelig liten babyjente .

termin 16.05.2017

Sist endret av Prizilla; 17-10-2016 kl 23:12.
Prizilla er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-10-2016, 08:14   #18
Upsidaysi
Seniormedlem

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,833
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi får se hva vi velger å gjøre... her har jeg ordentlig jentefølelse denne gangen.. og kampen innad i familien er i gang.. vi er jo tross alt like mange av hver nå... hvem "vinner" ?

God morgen

Da var dagen i gang her, vært det noen timer. Jeg sitter å redigerer noen bilder til en kampanje mens minstemann romsterer i gangen.
Så lenge han er happy lar jeg han holde på

Jeg ble ordentlig overrasket over å finne hjertelyden i går.. enda jeg har funnet den mye tidligere i tidligere svangerskap.. men det er virkelig vanskelig å fatte at det er en liten en til der inne rett og slett uvirkelig.

Nå begynner jakten på den perfekte søskenvogn... noen anbefalinger?
Gammel 18-10-2016, 10:59   #19
Prizilla
Medlem

Prizilla sin avatar

[quote=Upsidaysi;5491681]Vi får se hva vi velger å gjøre... her har jeg ordentlig jentefølelse denne gangen.. og kampen innad i familien er i gang.. vi er jo tross alt like mange av hver nå... hvem "vinner" ?

God morgen

Da var dagen i gang her, vært det noen timer. Jeg sitter å redigerer noen bilder til en kampanje mens minstemann romsterer i gangen.
Så lenge han er happy lar jeg han holde på

Jeg ble ordentlig overrasket over å finne hjertelyden i går.. enda jeg har funnet den mye tidligere i tidligere svangerskap.. men det er virkelig vanskelig å fatte at det er en liten en til der inne rett og slett uvirkelig.

Nå begynner jakten på den perfekte søskenvogn... noen anbefalinger?

QUOTE]
Ja det vi er så heldig å få oppleve nå om dagen er og kommer alltid til å være et mirakel

Er ikke så veldig bevandret i vognverdenen enda men vet mange er veldig fornøyd med Buggabo som søskenvogn. Tror jeg kommer til å velge den eller TFK til de to som er i anmarsj. Til Lillemor har jeg hatt Emmaljunga (en kjempesvær doning) og nå har vi TFK "lite twist" en helt fantastisk vogn lett som en fjær som er lett å komme frem med over alt. Både Emmaljunga og TFK har flotte søskenvogner, knallgode merker begge to. Mye å velge i på markedet

termin 16.05.2017
Gammel 18-10-2016, 11:09   #20
Prizilla
Medlem

Prizilla sin avatar

Skal på ultralyd i dag,er 10+0. Prizilla-mannen skal være med i dag ,første ul da jeg fikk vite at det var tvillinger var jeg aleine . Er veldig spendt på hvordan ståa er der inne. Mye plaget med kvalme og lavt blodtrykk. Målt hos legen i går til 100/60. Ingen døgnvariasjon på kvalmen heller så jeg er sykemeldt fra jobb til den 30 /10. Blir så guffen av ting og dufter som vanligvis er helt ok , det er ikke forenlig med en jobb som sykepleier med pleietrengende mennesker. Jeg som vanligvis kunne spist lunchen min på skyllerommet

termin 16.05.2017
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:08.