Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i mai og juni
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-10-2016, 12:02   #21
Lindemor
Medlem

Lindemor sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 278
Lindemor er som en lysfontene.Lindemor er som en lysfontene.Lindemor er som en lysfontene.Lindemor er som en lysfontene.Lindemor er som en lysfontene.Lindemor er som en lysfontene.
Sv: Uke 42

Sitat:
Opprinnelig postet av Prizilla Vis post
Skal på ultralyd i dag,er 10+0. Prizilla-mannen skal være med i dag ,første ul da jeg fikk vite at det var tvillinger var jeg aleine . Er veldig spendt på hvordan ståa er der inne. Mye plaget med kvalme og lavt blodtrykk. Målt hos legen i går til 100/60. Ingen døgnvariasjon på kvalmen heller så jeg er sykemeldt fra jobb til den 30 /10. Blir så guffen av ting og dufter som vanligvis er helt ok , det er ikke forenlig med en jobb som sykepleier med pleietrengende mennesker. Jeg som vanligvis kunne spist lunchen min på skyllerommet
Huff, nei med en slik kvalme er det rett og slett ille med alt som måtte lukte.....
Så spennende med UL i dag, håper du oppdaterer oss!

Gravid med nummer tre - termin 24. juni
Lindemor er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-10-2016, 17:01   #22
Lindemor
Medlem

Lindemor sin avatar

Lindemor er som en lysfontene.Lindemor er som en lysfontene.Lindemor er som en lysfontene.Lindemor er som en lysfontene.Lindemor er som en lysfontene.Lindemor er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av Upsidaysi Vis post
Vi får se hva vi velger å gjøre... her har jeg ordentlig jentefølelse denne gangen.. og kampen innad i familien er i gang.. vi er jo tross alt like mange av hver nå... hvem "vinner" ?

God morgen

Da var dagen i gang her, vært det noen timer. Jeg sitter å redigerer noen bilder til en kampanje mens minstemann romsterer i gangen.
Så lenge han er happy lar jeg han holde på

Jeg ble ordentlig overrasket over å finne hjertelyden i går.. enda jeg har funnet den mye tidligere i tidligere svangerskap.. men det er virkelig vanskelig å fatte at det er en liten en til der inne rett og slett uvirkelig.

Nå begynner jakten på den perfekte søskenvogn... noen anbefalinger?
Så godt å høre hjertelyden! Ja, det er vanskelig å forstå- helt uvirkelig at jeg (forhåpentligvis) har et helt svangerskap foran meg.

Gammel 18-10-2016, 19:07   #23
Butterfly_83
Medlem

Butterfly_83 sin avatar

Medlem siden: Jun 2012
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 430
Butterfly_83 er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Ullsokk: kan jeg spørre om hvor du kommer fra i Finnmark ?

Butterfly_83 er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-10-2016, 20:00   #24
Skylar
Medlem

Skylar sin avatar

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 249
Skylar er på vei til noe stort.

Hurra for hjertelyd Upsidaysi! Det er virkelig en fantastisk lyd

Vi vil vite kjønn. Jeg liker å være forberedt Har tatt vare på alt etter han som er født i 2014 så det mest praktiske hadde vært å få en gutt. Da er det bare å gå ned i kjelleren og hente opp tøy. Men jeg tror det er en jente. Jeg har to jenter og to gutter fra før, i den rekkefølgen. Med jentene var jeg i mye dårligere form enn med guttene. Men det kan jo selvfølgelig være tilfeldig. Skal på ul i slutten av neste uke, er drøye 12 uker da så det er nok for tidlig å se kjønn.

Sistemann kommer mai 2017
Skylar er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-10-2016, 20:35   #25
Butterfly_83
Medlem

Butterfly_83 sin avatar

Jeg tror jeg får gutt, magefølelsen sier det og jeg tenkte på det tidligere i dag at formen bar Værre med jentene enn da jeg var gravid med sønnen min me bet jo heller ikke om det har noe å si.

Dere som har vært på ul i uke 12, er det innvendig dere tar?
Hadde jo så lyat å ta med en kommende tante som bor i den byen jeg skal reise for å ta ul i, men må når jeg har skrevet med klinikken som anbefalte innvendig er jeg litt usikker selv om alt kan være klart å jeg får en hånduk over . Hadde dere kunne tenkt dere å ha med noen andre (nære) når ikke mannen kan være
Med?

Gammel 18-10-2016, 21:28   #26
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 380
Blogginnlegg: 9
mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.

Absolutt Butterfly_83. Men nå har jeg ligget i gyn stol flere ganger enn de fleste og er over middels komfortabel der Hadde ikke tatt med annen mann med invendig da, men en nær kvinnelig familiemedlem absolutt
mlundg er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-10-2016, 22:25   #27
Butterfly_83
Medlem

Butterfly_83 sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av mlundg Vis post
Absolutt Butterfly_83. Men nå har jeg ligget i gyn stol flere ganger enn de fleste og er over middels komfortabel der Hadde ikke tatt med annen mann med invendig da, men en nær kvinnelig familiemedlem absolutt

Orker ikke spekulere mere da, føles helt feil å ikke ta henne med , hun har jo lyst å være med og siden hun er en ung student alene nede i "storbyen " langt borte fra all familie så kan det jo være ekstra koselig å få være med på noe sånt kanskke

Gammel 18-10-2016, 22:27   #28
Lindemor
Medlem

Lindemor sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Butterfly_83 Vis post
Jeg tror jeg får gutt, magefølelsen sier det og jeg tenkte på det tidligere i dag at formen bar Værre med jentene enn da jeg var gravid med sønnen min me bet jo heller ikke om det har noe å si.

Dere som har vært på ul i uke 12, er det innvendig dere tar?
Hadde jo så lyat å ta med en kommende tante som bor i den byen jeg skal reise for å ta ul i, men må når jeg har skrevet med klinikken som anbefalte innvendig er jeg litt usikker selv om alt kan være klart å jeg får en hånduk over . Hadde dere kunne tenkt dere å ha med noen andre (nære) når ikke mannen kan være
Med?
Det har aldri vært snakk om innvendig UL i uke 11-12 de to gangene jeg har tatt det, det har alltid vært utvendig. Innvendig er vel vanlig i uke 6-8/9, kanskje?

Gammel 19-10-2016, 09:12   #29
Skylar
Medlem

Skylar sin avatar

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 249
Skylar er på vei til noe stort.

Jeg tok ultralyd når jeg var 8+1, det var utvendig. Men jeg tror det varierer litt ut i fra hva slags utstyr de har.

Sistemann kommer mai 2017
Skylar er logget av   Svar med sitat
Gammel 19-10-2016, 09:45   #30
Ullsokk
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 389
Ullsokk vil raskt nok bli berømt.

Jeg tik utvendig i uke 12 ;-)

Nok en Aprilspire 2017 - Termin 18.April

Ullsokk er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:07.