Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i mai og juni
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-10-2016, 20:01   #81
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 380
Blogginnlegg: 9
mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.
Sv: Uke 42

Sitat:
Opprinnelig postet av Prizilla Vis post
God kveld damer Har vært litt engstelig for den lille i magen etter det som skjedde i forrige uke. Nå har jeg kjøp en sånn doppler sak Det var veldig godt å høre de hurtige søte hjerteslagene i går kan dere tro Har bestilt meg time hos jordmor tirsdag, trenger å prate litt rundt det som skjedde.
Åh så fantastisk. Kan tro det var deilig. Gleder meg til jeg kan høre. Er bare 9+0 så må nok smøre meg med tålmodighet en stund til. Livmor har ikke kommet over skambeinet ennå. Må sjekke bloggen fra forrige graviditet og se når det skjedde sist.
mlundg er logget av   Svar med sitat
Gammel 23-10-2016, 20:04   #82
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 380
Blogginnlegg: 9
mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Butterfly_83 Vis post
Her er det fortsatt lite symptomer , er bare trøtt men det er det eneste .
Veldig rart siden de 3 andre ikke var slik
Men så lenge alt er bra på ul skal jeg ikke klage !
Skal på første kontroll på torsdag , gleder meg
Her er trøttheten også mest tydelig. Men også kvalm til tider og mangler matlyst. Men som du sier, så lenge alt ser bra ut trenger vi ikke mange plagsomme symptomer. Var lik i forrige graviditet også
mlundg er logget av   Svar med sitat
Gammel 23-10-2016, 23:23   #83
Ullsokk
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 389
Ullsokk vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
God kveld damer Har vært litt engstelig for den lille i magen etter det som skjedde i forrige uke. Nå har jeg kjøp en sånn doppler sak Det var veldig godt å høre de hurtige søte hjerteslagene i går kan dere tro Har bestilt meg time hos jordmor tirsdag, trenger å prate litt rundt det som skjedde.
Det må være deilig for deg og kunne høre.Godt at du har fått time så du får luftet hodet litt

Nok en Aprilspire 2017 - Termin 18.April

Ullsokk er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-10-2016, 11:56   #84
Butterfly_83
Medlem

Butterfly_83 sin avatar

Medlem siden: Jun 2012
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 430
Butterfly_83 er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Sitat:

Så du hørte hjertelyden ? ser vi er like langt på vei - jeg er så spent på hjertelyden på torsdag på første kontroll

Butterfly_83 er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 03:57.