Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i mai og juni
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-10-2016, 22:36   #11
Prizilla
Medlem

Prizilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Sted: Ute på landet
Meldinger: 109
Prizilla er på vei til noe stort.
Sv: Uke 43

Sitat:
Opprinnelig postet av mlundg Vis post
Åh nei, var akkurat på do og det kom mere blod. Ikke sett noe på 2,5 uke og så et levende foster på torsdag så hadde begynt å håpe. Var mer aktiv idag så håper det er på grunn av det. Men nå er jeg livredd mere blod eller ma. Sukk...
Hvordan går det med deg mlundg? Det er så stor påkjenning med sånne utidige blødninger Hvor langt er du på vei nå?

termin 16.05.2017
Prizilla er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-10-2016, 23:08   #12
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 380
Blogginnlegg: 9
mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Prizilla Vis post
Hvordan går det med deg mlundg? Det er så stor påkjenning med sånne utidige blødninger Hvor langt er du på vei nå?
Det er tøft. Blir så redd for at det ikke er liv lenger. Er 9+1 idag
mlundg er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-10-2016, 07:33   #13
Skylar
Medlem

Skylar sin avatar

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 249
Skylar er på vei til noe stort.

Sitat:
Stor klem til deg

Sistemann kommer mai 2017
Skylar er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-10-2016, 08:04   #14
Upsidaysi
Seniormedlem

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,833
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

God morgen

Sender en god klem til deg Mlundg, blødninger nå er ikke greit... håper det kun var uskyldig

Uken er i gang og her står det mye på to do...
Halloween er rundt hjørnet og i dag skal maten testes ut

I dag våknet jeg til en liten ballong i magen... en herlig hard kule.. skeiv også... plutselig er den der helt tydelig.. helt opp til navlen og litt høyere på den ene siden.. og inni der... er det jammen en baby
Gammel 25-10-2016, 09:28   #15
Dalhia
Juniormedlem

Dalhia sin avatar

Medlem siden: Jan 2016
Meldinger: 22
Dalhia er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Upsidaysi Vis post
God morgen

Sender en god klem til deg Mlundg, blødninger nå er ikke greit... håper det kun var uskyldig

Uken er i gang og her står det mye på to do...
Halloween er rundt hjørnet og i dag skal maten testes ut

I dag våknet jeg til en liten ballong i magen... en herlig hard kule.. skeiv også... plutselig er den der helt tydelig.. helt opp til navlen og litt høyere på den ene siden.. og inni der... er det jammen en baby
Oi, allerede? så gøy! Her kan jeg ikke engang kjenne livmoren over beinet der (symfyse?), men det er mulig at jeg er for godt polstret
Gammel 25-10-2016, 09:29   #16
Dalhia
Juniormedlem

Dalhia sin avatar

Sitat:
Krysser fingrene for at dette går bra :hjerte:
Gammel 25-10-2016, 09:33   #17
Dalhia
Juniormedlem

Dalhia sin avatar

Noen av dere som er plaget med svimmelhet? Gaad, så ubehagelig.. Har en lite fysisk anstrengende jobb heldigvis, men blir svimmel bare jeg går i trappa
Gammel 25-10-2016, 09:49   #18
Upsidaysi
Seniormedlem

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,833
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Dalhia Vis post
Oi, allerede? så gøy! Her kan jeg ikke engang kjenne livmoren over beinet der (symfyse?), men det er mulig at jeg er for godt polstret
Ja allerede.. meeen så er jo dette 5. og det kun er 11 mnd siden jeg avsluttet forrige svangerskap så..

Da skjer ting litt kjappere vil jeg tro.

Men appropo svimmel.. oh yes, forklaringen hos meg er lavt blodstrykk, og det er det jo svært lite å gjøre med... drikke nok, litt salt osv.. men ja.. morgenstunden er som en liten fyllefest
Gammel 25-10-2016, 10:38   #19
Prizilla
Medlem

Prizilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Sted: Ute på landet
Meldinger: 109
Prizilla er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Dalhia Vis post
Noen av dere som er plaget med svimmelhet? Gaad, så ubehagelig.. Har en lite fysisk anstrengende jobb heldigvis, men blir svimmel bare jeg går i trappa
Er kjempesvimmel Som å sitte på en karusell det meste av dagen. Blodtrykket mitt har en tendens til å være i laveste laget. Har du sjekket blodprosenten?

termin 16.05.2017
Prizilla er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-10-2016, 10:59   #20
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 380
Blogginnlegg: 9
mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.

Det ble heldigvis ikke noe mere blod enn det lille igår. Prøver å si til meg selv at det er vanlig når jeg tar progesteron og blodfortynnende, men jeg blir bekymret. Gleder meg til jeg bare kan sjekke med doppler
mlundg er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:02.