Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i mai og juni
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-10-2016, 21:55   #41
Ullsokk
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 389
Ullsokk vil raskt nok bli berømt.
Sv: Uke 43

Sitat:
Opprinnelig postet av Butterfly_83 Vis post
Nå er det overstått , så nå drar jeg snart hjem. En perfekt liten krabat i mine øyne med armer og ben , ser til og med ut som en gutt men kan sikkert være vanskelig å se så ikke sikkert.
Takk for klemmer så håper jeg også at jeg snart er tilbake på sm
Jeg kan ikke greie å se for meg hvordan det må være å se fosteret som man aborterer. Det må være en utrolig stor sorg og sårt. Ta godt vare på deg selv

Nok en Aprilspire 2017 - Termin 18.April

Ullsokk er logget av   Svar med sitat
Gammel 26-10-2016, 22:40   #42
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 380
Blogginnlegg: 9
mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.

Jeg fant hjertelyden med doppler ikveld Et litet tøffende tog. Nå klarer jeg å puste litt ut mtp den blødningen jeg hadde på mandag. Leste at det ikke var helt uvanlig med en liten blødning når morkaka overtar så velger å tro at det var det som skjedde.
mlundg er logget av   Svar med sitat
Gammel 26-10-2016, 23:12   #43
Prizilla
Medlem

Prizilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Sted: Ute på landet
Meldinger: 109
Prizilla er på vei til noe stort.

Så trist Butterfly83

termin 16.05.2017

Sist endret av Prizilla; 26-10-2016 kl 23:15.
Prizilla er logget av   Svar med sitat
Gammel 26-10-2016, 23:17   #44
Prizilla
Medlem

Prizilla sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av mlundg Vis post
Jeg fant hjertelyden med doppler ikveld Et litet tøffende tog. Nå klarer jeg å puste litt ut mtp den blødningen jeg hadde på mandag. Leste at det ikke var helt uvanlig med en liten blødning når morkaka overtar så velger å tro at det var det som skjedde.
Så bra mlundg

termin 16.05.2017
Gammel 27-10-2016, 02:50   #45
Ullsokk
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av mlundg Vis post
Så bra

Gammel 27-10-2016, 11:00   #46
Dalhia
Juniormedlem

Dalhia sin avatar

Medlem siden: Jan 2016
Meldinger: 22
Dalhia er på vei til noe stort.

Vært på kontroll hos legen idag. Skal etter menstermin være 13 uker i morgen, så han tok en ultralyd og vi kunne tydelig se at hjernen var perfekt utviklet - bittesmå fingre og supertynne pipstilker til ben akkurat som pappaen Hjertet slo, vi så navlestrengen - og helt på slutten så hikket den, og slo en liten salto ante ikke at de kunne så mye så tidlig! Skal tilbake på ny ultralyd i uke 16 :hjerte:
Gammel 27-10-2016, 12:46   #47
Prizilla
Medlem

Prizilla sin avatar

blunk Sv: Uke 43

Sitat:
Opprinnelig postet av Dalhia Vis post
Vært på kontroll hos legen idag. Skal etter menstermin være 13 uker i morgen, så han tok en ultralyd og vi kunne tydelig se at hjernen var perfekt utviklet - bittesmå fingre og supertynne pipstilker til ben akkurat som pappaen Hjertet slo, vi så navlestrengen - og helt på slutten så hikket den, og slo en liten salto ante ikke at de kunne så mye så tidlig! Skal tilbake på ny ultralyd i uke 16 :hjerte:
Høres ut som den lille er helt i rute og at dere kosa dere på ultralyd Ja tenk hvor ferdig alt er så tidlig, nå skal den bare ligge der å godtgjøre seg i månedsvis

termin 16.05.2017
Gammel 27-10-2016, 16:05   #48
Ullsokk
Medlem

Inni magen ligger en liten gutt som har helt perfekte mål ;-)

Han har fin overkjeve og nesebein. Han hadde innhold i magesekk og urinblæra. Hjertet hadde fire kammer med HF 140. Alle mål på hodet, mageomkrets, femur og CRL var proposjonert og stemte med Termin 20.april. Får endelig termin dato i uke 18. Så forholder meg til 24.april så lenge ;-)

Brukte evig lang tid på å finne ut hvilket kjønn det var. Han lå med beina under seg. Men når han så det så var han 100% sikker på at det ble gutt ;-)

Gammel 27-10-2016, 16:52   #49
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 380
Blogginnlegg: 9
mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ullsokk Vis post
Inni magen ligger en liten gutt som har helt perfekte mål ;-)

Han har fin overkjeve og nesebein. Han hadde innhold i magesekk og urinblæra. Hjertet hadde fire kammer med HF 140. Alle mål på hodet, mageomkrets, femur og CRL var proposjonert og stemte med Termin 20.april. Får endelig termin dato i uke 18. Så forholder meg til 24.april så lenge ;-)

Brukte evig lang tid på å finne ut hvilket kjønn det var. Han lå med beina under seg. Men når han så det så var han 100% sikker på at det ble gutt ;-)
Gratulerer med liten perfekt lillebror
mlundg er logget av   Svar med sitat
Gammel 27-10-2016, 19:35   #50
Upsidaysi
Seniormedlem

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,833
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

Oj så moro Ullsokk, så detaljert ultralyd allerede.. så fantastisk altså.
Hvor var du?

Jeg merker det kan holde hardt å ikke vite kjønn
Har visst på de andre fire.. og den spenningen frister litt.. samtid som jeg har sååå lyst til å vite om magefølelsen min stemmer

Gikk forbi et par plagg i Newbie i dag.. og det var sååå fristende altså
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 03:58.