Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i mai og juni
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-11-2016, 18:38   #31
Løve(mamma?)
Medlem

Løve(mamma?) sin avatar

Medlem siden: Jul 2013
Meldinger: 129
Løve(mamma?) vil raskt nok bli berømt.
Sv: uke 44

Sitat:
Opprinnelig postet av Toni86 Vis post
Endelig helg damer!

Er d noen som har fått innkallelse til oul?
Jeg skal 1.desember, under 4 uker til, super spent
Åh jeg gleder meg sånn til det er min tur!
jeg har ikke første legetime før om 4(!)uker!
Faktisk dagen før din oul
Skal vel ha oul i midten av januar gjetter jeg på...
Åh det føles så lenge til.

Lille frosk kom endelig 19.08.14
Løve(mamma?) er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-11-2016, 21:23   #32
Skylar
Medlem

Skylar sin avatar

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 249
Skylar er på vei til noe stort.

Sitat:
Endelig helg damer!

Er d noen som har fått innkallelse til oul?
Jeg skal 1.desember, under 4 uker til, super spent
Moro, moro!!
Jeg har ikke fått time ennå, var hos legen i går og da sendte han inn henvisning til ul. Tipper jeg får i midten av desember.

Sistemann kommer mai 2017
Skylar er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-11-2016, 22:21   #33
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 380
Blogginnlegg: 9
mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.

Jeg har fått time 30 des. Da er jeg 18+5. Gleder meg veldig. Har fått time på sykehuset for spesialistoppfølging. Håper jeg får en bra lege til å følge meg opp. Må gjøre det som kan gjøres for å unngå svangerskapsforgiftning og prematur fødsel igjen.
mlundg er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-11-2016, 11:46   #34
Skylar
Medlem

Skylar sin avatar

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 249
Skylar er på vei til noe stort.

Fikk du ul på torsdag Upsidaysi?

Sistemann kommer mai 2017
Skylar er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-11-2016, 21:15   #35
Ullsokk
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 389
Ullsokk vil raskt nok bli berømt.

Jeg har time 16.nov. Det er ikke lenge til... Er ikke så lenge siden vi var på UL så er forholdsvis rolig fortsatt.

I dag har vært en helt grusom dag, føler meg altså helt pyton, smerter i magen, smerter i hals, hodet og bihuler. Null energi og i dårlig humør. Så nå legger jeg meg, også håper jeg at dagen i mrg kan blir noe bedre..

Håper alle har en fin helg..

Nok en Aprilspire 2017 - Termin 18.April

Ullsokk er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-11-2016, 22:10   #36
Toni86
Supermedlem

Toni86 sin avatar

Medlem siden: Jan 2014
Meldinger: 536
Blogginnlegg: 4
Toni86 vil raskt nok bli berømt.Toni86 vil raskt nok bli berømt.

Ullsokk: Masse god bedring Ullsokk, håper du blir bedre i morgen Jeg lurte på hva slags treningsbukser som fungerer for deg når du er gravid? De fleste treningsbuksene mine har blitt for trange og de jeg har igjen som er store nok, er ikke særlig fine.
Gammel 05-11-2016, 23:19   #37
Prizilla
Medlem

Prizilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Sted: Ute på landet
Meldinger: 109
Prizilla er på vei til noe stort.

God kveld damer Skal på OUL 12 desember. Var jo på duotest den 2 nov og det innbefattet en grundig undersøkelse av småen. Men det er vel en del ting som ikke kan avdekkes så tidlig.
God bedring Ullsokk
Jeg kan anbefale en treningsbukse fra Casall ,litt sånn poseaktig i leggene og bred behagelig linning i livet med snøring. Helt uslåelig treningsbukse koster en 700- 800 penger

termin 16.05.2017
Prizilla er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-11-2016, 08:54   #38
Ullsokk
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 389
Ullsokk vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Ullsokk: Masse god bedring Ullsokk, håper du blir bedre i morgen Jeg lurte på hva slags treningsbukser som fungerer for deg når du er gravid? De fleste treningsbuksene mine har blitt for trange og de jeg har igjen som er store nok, er ikke særlig fine.
Jeg har en fra MXDC som er helt svart, den er super høy i livet. Kjøpte den i xl så den holder ikke så godt på flesket men jeg driver ikke med hopp og sprett om dagen så det går bra.. Også har jeg en sånn yogapants med litt løse bein mes strikk nederst men i sånn treningsstoff, kjøpte på sport1 til 300kr eller noe. Også har jeg en Nike tights men den synger på siste verset... Ser nok ikke så veldig bra ut men er jo begrenset hva jeg gidder å bruke penger penger på for kun en periode ;-)

Nok en Aprilspire 2017 - Termin 18.April

Ullsokk er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-11-2016, 09:22   #39
Venter
Supermedlem

Venter sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
Meldinger: 706
Venter vil raskt nok bli berømt.

Her trener jeg i Rönisch tights som er høye i livet og har bred strikk. Jeg hadde egentlig slanka meg ut av disse i str L og skulle prøve å selge, men nå kom de i bruk igjen og så har jeg kjøpt meg mamma-tskjorte fra Stormberg, for alt annet av treningstopper sitter som pølseskinn over magen nå Til spinning har jeg stjålet en av mannens sykkelbukser med seler!
Venter er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-11-2016, 10:02   #40
Upsidaysi
Seniormedlem

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,833
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

Stormberg har egne treningsbukse til gravide. Bare et tips Her står jeg på messe hele helgen. Og kjenner jeg angrer litt på det ordentlig hormonell.. savner barna mine og sliten i kroppen. Jeg fryyyyser hele tiden.. og det blir man fryktelig sliten av

Jeg fikk ul på torsdag.. 15 uker er hans konklusjon... men gjett hvem som henviste til tidlig ul... er så lei av at han tenker at tiden min er utømmelig.. hvorfor ikke bare henvise meg med en gang...

Her har jeg sovet nesten 11 timer.. skulle. Ønske jeg skulle bruke energien på noe annet enn messe i dag kjenner jeg..
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:34.