Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i mai og juni
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-11-2016, 11:16   #1
Upsidaysi
Seniormedlem

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,833
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
uke 45.

Her går det så det suser
Spent på om det kommer noen innkalling til tidlig ultralyd denne uken

Mye på skjema, masse som skjer i forbindelse med bloggen og mye å gjøre i nettbutikken, deilig å kjenne man lever altså

Jeg er sååå i julemodus om dagen, og det hjelper ikke akkurat at det kom 50 cm snø i helgen.. ha ha... jeg shiter i hva andre mener, jeg koser meg med førjulstiden, og for meg har den begynt..

det er bare 48 dager igjen til JULAFTEN, altså.. så... nemlig.
Gammel 07-11-2016, 13:46   #2
Skylar
Medlem

Skylar sin avatar

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 249
Skylar er på vei til noe stort.
Sv: uke 45.

Jeg er også klar for jul! Jeg pleier ikke være særlig "julete" men i år kan jeg knapt nok vente! Har såååå lyst til å fylle huset med julestjerner, lys og aller helst et juletre Og ute vil jeg ha en million lys rundt huset, krans på døra osv osv. Håper ikke entusiasmen gir seg før desember er her.

Sistemann kommer mai 2017
Skylar er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-11-2016, 13:50   #3
Upsidaysi
Seniormedlem

Upsidaysi sin avatar

Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

Her gunner vi på med et tre meter høyt juletre i år

gjett om det blir stas

Lurer på om vi må ha juletema på ettårsdagen til minstemann så jeg har en unskyldning til å dra det opp så tidlig
Gammel 07-11-2016, 18:27   #4
Ullsokk
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 389
Ullsokk vil raskt nok bli berømt.

Tenkte å handle litt julegaver til helgen.. Lengre har jeg ikke kommet i juleplanlegging. Men koser meg med julebrus, pepperkaker og klementiner ;-)

Nå er det gravidyoga som står på planen. Er ikke i form men blir godt å røre seg litt, i hvertfall etterpå ;-)

Nok en Aprilspire 2017 - Termin 18.April

Ullsokk er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-11-2016, 18:45   #5
Upsidaysi
Seniormedlem

Upsidaysi sin avatar

I dag får jeg altså IKKE ristet av meg nattens mareritt

Det har rett og slett gjort meg sur, muggen og utafor i hele dag

Dumme dumme graviddrømmer altså.. de er jo helt tullete men alikevell så innmarri virkelighetsnære.
I natt tok jeg mannen min på fersken. utro... med ei pittelita snelle (jepp jeg føler meg flodhest om dagen )

Og jeg får ikke det "synet" ut av hodet.. jeg ser det så klart for meg.. selv om det bare var en drøm. Jeg våknet mens jeg gråt.. hulket gjorde jeg.
Og det siste jeg husker var at jeg fylte et glass med vann for å så kaste det på han og vræle du liker henne bedre enn meg...

Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har kjempet mot tårene i dag... og det pga en drøm...

Skal det nevnes at det har blitt vanvittig lite sex her i det siste.. så... plutselig ble jeg redd...
Gammel 08-11-2016, 08:04   #6
Upsidaysi
Seniormedlem

Upsidaysi sin avatar

Jo da. jeg kan jo fortsette skravlingen her alene jeg

Jeg fikk bukt på marerittet tilslutt... jeg måtte trå til med litt

I dag blir det kort dag nede på lageret for mannen, slik at jeg får liiiitt pusterom. Er det en ting som tærer på meg så er det om jeg må være mamma HEEEEELE tiden, ikke en eneste avlastning. DA blir det slitsomt for denna dama

Men får jeg et hjelpende fang, en ekstra hånd som kan bære, bysse, rugge, skifte bleie eller bygge tårn..daaa har a mor det godt..
Gammel 08-11-2016, 08:45   #7
Ullsokk
Medlem

Håper natten ble litt bedre etter du fikk utløp for marerittet ditt

Våkner opp med like dårlig form. Det er tydelig at jeg ikke eier immunforsvar nå som jeg er gravid. Det er helt håpløst.

Da blir det nok en dag på sofaen...

Gammel 08-11-2016, 09:52   #8
Upsidaysi
Seniormedlem

Upsidaysi sin avatar

God bedring Ullsokk...her er jeg omringet av snørr og hoste så er vel bare å vente på min tur.

I dag rydder jeg ut av gangen... alt av høst og sommer skal bort.. nå er vinteren her. Fy søren det er mye stæsj når vi er så mange
Gammel 08-11-2016, 10:14   #9
Skylar
Medlem

Skylar sin avatar

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 249
Skylar er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Upsidaysi Vis post

I dag rydder jeg ut av gangen... alt av høst og sommer skal bort.. nå er vinteren her. Fy søren det er mye stæsj når vi er så mange
Sånn har vi det også! Vanvittig mye greier i gangen. Og jeg finner liksom ikke noe godt system på det heller. Men det systemet vi har nå fungerer hvert fall ikke. Kjenner jeg har veeeldig lyst til å pusse opp hele gangen og "begynne på nytt", men det er ikke et prioritert område å bruke penger på akkurat nå. Vi må fikse en del i huset før den minste kommer så alle ungene fortsatt har hvert sitt rom.

Sistemann kommer mai 2017
Skylar er logget av   Svar med sitat
Gammel 08-11-2016, 22:01   #10
Ullsokk
Medlem

Burde ha rydda i gangen vår som er 2 kvm. Ikke vet jeg hvordan vi skal få plass til en til med klær og sko

Også burde jeg rydda i klesskapet mitt. Det er så fullt av klær som ikke passer og som ikke kommer til å passe på leeeenge. Lurer på
Om jeg kommer inn i sommerklærne mine neste sommer eller om det blir ny garderobe..

I dag har jeg trent styrkeprogrammet mitt og fikk skryt av en muskelbunt av at jeg trente med kul på magen. Det er så gøy å se at gravide tar vare på kroppen sin sa han. Ble helt stressa, er jo ikke vant til å være i kontakt med disse muskelgutta. Etter styrkeprogrammet ble det 75 min yoga og gjett hvem som la seg ved siden av... Joda mister muskelmann

Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 10:24.