Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i mai og juni
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-11-2016, 09:52   #11
Prizilla
Medlem

Prizilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Sted: Ute på landet
Meldinger: 109
Prizilla er på vei til noe stort.
Sv: uke 45.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ullsokk Vis post
Burde ha rydda i gangen vår som er 2 kvm. Ikke vet jeg hvordan vi skal få plass til en til med klær og sko

Også burde jeg rydda i klesskapet mitt. Det er så fullt av klær som ikke passer og som ikke kommer til å passe på leeeenge. Lurer på
Om jeg kommer inn i sommerklærne mine neste sommer eller om det blir ny garderobe..

I dag har jeg trent styrkeprogrammet mitt og fikk skryt av en muskelbunt av at jeg trente med kul på magen. Det er så gøy å se at gravide tar vare på kroppen sin sa han. Ble helt stressa, er jo ikke vant til å være i kontakt med disse muskelgutta. Etter styrkeprogrammet ble det 75 min yoga og gjett hvem som la seg ved siden av... Joda mister muskelmann
Så flott at du er så aktiv UllsokkTenker mr muskel ble litt betatt av deg og babykulen Finnes vel ikke noe mer kvinnelig og feminint enn en gravid dame Vi får bare vise oss frem jenter

termin 16.05.2017
Prizilla er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-11-2016, 09:58   #12
Prizilla
Medlem

Prizilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Sted: Ute på landet
Meldinger: 109
Prizilla er på vei til noe stort.

Kanskje vi snart skal lage oss et magegalleri? Stemning for det? Synest det er koselig å se hvor magene vokser utover i svangerskapet Er 13 +1 i dag men magen lar vente på seg her. I forrige svangerskap vokste magen mye
"innover" hadde bare en sånn liten fotball liksom Synest det er fint med stooore mager

termin 16.05.2017
Prizilla er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-11-2016, 10:19   #13
Skylar
Medlem

Skylar sin avatar

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 249
Skylar er på vei til noe stort.

Jeg er med på mage-galleri. Magen min er godt synlig, jeg slet med å holde den skjult frem til uke 12. Kan man forresten legge inn bilder fra mobilen eller må jeg på en PC da?

Sistemann kommer mai 2017
Skylar er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-11-2016, 15:47   #14
Ullsokk
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 389
Ullsokk vil raskt nok bli berømt.

Her har jeg fått mage tidlig men er jo ikke sylfide fra før da. Har også lagt på meg sykt mye på hofter og lår. Jeg har hatt stor vektnedgang sidien sist fødsel og må være ekstremt forsiktig med maten til vanlig, hvis ikke går jeg opp.
En uke i syden resulterer som regel i 4+ men tar det fort av meg igjen når jeg kommer hjem igjen. Dette sv.skapet har jeg gått opp 8,5 kg allerede Jeg må jo spise hele tiden for ikke å bli kvalm. Heldigvis tåler jeg ikke søtsaker.
Lurer på hvor det skal ende.... Er nå ca. 17 uker...

Er ikke helt komfortabel med magebilde, mulig med klær men må kjenne litt på det. Har litt anstrengt forhold til kropp.

Ang. Muskelmann så "gruer" jeg meg nesten å dra tilbake på trening i tilfelle jeg møter han igjen. Hvem skulle tru at en sånn mann gikk på yoga. Jeg har aldri sett han før..

Nok en Aprilspire 2017 - Termin 18.April

Ullsokk er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-11-2016, 08:14   #15
Upsidaysi
Seniormedlem

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,833
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

Magegalleri? :skrekk:

Uff ja det er jo ikke dumt.. for jeg vet jo at dette er siste gang.. og er det noe jeg vet jeg savner så er det en kulerund gravidmage... jeg føler meg veldig fin med den.. men kan ikke si at jeg er sååå fornøyd at det faller meg naturlig å knipse bilder av meg selv.

Her har natten vært ordentlig trøblete, vi bader i snørr om dagen.. og hoster.. uff som de hoster. høres jo ut som veslemann driver å utvikler kols..

Så... ca 40 min sammenhengende søvn er rekorden i natt.. ellers har det bare vært traving

I dag skal jeg ut å handle julegaver, OG vinterjakke til meg selv og kula

Jeg er SÅ lei av å fryse. Kan huske det som et tidlig symptom, men jeg får altså å fryser enda... fire lag på meg inne, mens de andre går i tskjorter og klager på at mamma fyrer...

I følge ultralyden hos fastlegen runder jeg uke 15 i dag og går inn i uke 16... så synes den frysingen kan gi seg.
Gammel 10-11-2016, 17:14   #16
Ullsokk
Medlem

Her er det virkelig stille om dagen. Er mange en ikke har hørt noe fra på en stund. Håper det betyr at det går bra med alle og at di er så travle med hverdagen at di ikke rekker innom..

Gammel 10-11-2016, 17:31   #17
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 380
Blogginnlegg: 9
mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.

Jeg er inne og leser, men har ikke hatt så mye å skrive. Om en uke skal jeg til gyn på sykehuset. Henvist for oppfølging av risikosvangerskap. Hoppas jag får en bra gyn
mlundg er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-11-2016, 19:26   #18
Upsidaysi
Seniormedlem

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,833
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er sikker på at du har mye å skrive om jeg mlundg

Trenger ikke alltid være noe om kula, men også om hverdagen din
Prøver desperat å holde liv her, for jeg sliter med å trives i andre forum
Gammel 11-11-2016, 09:25   #19
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 380
Blogginnlegg: 9
mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.

Jeg sitter på legekontoret nå. For 30 min siden tok jeg glukosebelastning. 1,5 time å vente og jeg har ikke nok batteri. Venting uten smartphone er ikke detsamme. Forrige svangerskap tok jeg ikke det, men nå var jeg visst så gammel at det måtte til.

Ellers driver vi med oppussing hjemme. Jeg begynner å se lyset i tunnelen nå. Idag legges gulvvarme ut og neste uke får vi gulv. Har vært mange uker med kaos og støv nå. Gleder meg veldig til å få stua tilbake. Det kommer bli helt knall med liten baby i nye fine huset. Mye igjen å pusse opp, men da er vi ferdig med alle de daglige oppholdsrommene.
mlundg er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-11-2016, 10:54   #20
Ullsokk
Medlem

Huff, den glucosebelastningen.. Jeg fikk beskjed om å ta den ut på nyåret. Greit å vente til bekkenet er skikkelig vondt. Har traumatiske opplevelser etter sist. Sitte i to timer på en pinnestol er jo bare helt døden for et skranglete bekken.

Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:06.