Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i mai og juni
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-11-2016, 18:03   #31
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 380
Blogginnlegg: 9
mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.
Sv: uke 45.

Sitat:
Opprinnelig postet av Toni86 Vis post
Ok, blir d ikke dyrt med at elektriker skal legge de?�� Vi prøver å unngå den regningen, men aner ikke om vi klarer å legge selv Det ser lett ut så håper på det
Jo, det koster jo. Men vi har valgt å leie bort hele jobben denne gangen. Var så mye annet elektrikerjobb vi trengte hjelp til så fikk en pris for hele jobben. Har kjøpt et hus med mange farlige hjemmelagde løsninger på det elektriske, så mye som måtte fikses opp i
mlundg er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-11-2016, 20:37   #32
spøkelsesmamma
Supermedlem

spøkelsesmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2013
Meldinger: 1,480
spøkelsesmamma er som en uslipt juvél.spøkelsesmamma er som en uslipt juvél.spøkelsesmamma er som en uslipt juvél.

Sitat:
Opprinnelig postet av mlundg Vis post
Jeg sitter på legekontoret nå. For 30 min siden tok jeg glukosebelastning. 1,5 time å vente og jeg har ikke nok batteri. Venting uten smartphone er ikke detsamme. Forrige svangerskap tok jeg ikke det, men nå var jeg visst så gammel at det måtte til.
fra mars/april... Når fikk du vite at du måtte ta glukosebelastning? Og ved hvilken alder må man ta det nå? Jeg har ikke hørt noe om det, men har ikke vært hos jordmor enda da, bare lege på 10-ukers kontroll. Hun lette forøvrig etter noen nye retningslinjer som hun ikke fant!

spøkelsesmamma er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-11-2016, 21:21   #33
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av spøkelsesmamma Vis post
fra mars/april... Når fikk du vite at du måtte ta glukosebelastning? Og ved hvilken alder må man ta det nå? Jeg har ikke hørt noe om det, men har ikke vært hos jordmor enda da, bare lege på 10-ukers kontroll. Hun lette forøvrig etter noen nye retningslinjer som hun ikke fant!
Fikk beskjed når jeg var hos jordmor om å bestille selv hos fastlegen. Tidligere var det 38 sa hun, jeg er 36.
Gammel 11-11-2016, 21:36   #34
Toni86
Supermedlem

Toni86 sin avatar

Medlem siden: Jan 2014
Meldinger: 536
Blogginnlegg: 4
Toni86 vil raskt nok bli berømt.Toni86 vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Jo, det koster jo. Men vi har valgt å leie bort hele jobben denne gangen. Var så mye annet elektrikerjobb vi trengte hjelp til så fikk en pris for hele jobben. Har kjøpt et hus med mange farlige hjemmelagde løsninger på det elektriske, så mye som måtte fikses opp i
Ja da skjønner jeg det. Det elektriske er jo kjempe viktig å ha i orden. Vi har også tenkt til å pusse opp hele huset vårt. Har hatt en elektriker her som fiksa litt her og der. Regningen kom på 50 000kr. Nå har vi forhåpentligvis bare vegger og slipe ned gamle tregulv igjen. Jeg har lyst til at vi skal bygge et soverom til, så vi får se. Gøy med oppussing da! Har dere mye igjen? Bare ikke gøy å leve i støv og rot
Gammel 11-11-2016, 22:18   #35
spøkelsesmamma
Supermedlem

spøkelsesmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2013
Meldinger: 1,480
spøkelsesmamma er som en uslipt juvél.spøkelsesmamma er som en uslipt juvél.spøkelsesmamma er som en uslipt juvél.

Sitat:
Fikk beskjed når jeg var hos jordmor om å bestille selv hos fastlegen. Tidligere var det 38 sa hun, jeg er 36.
Blir spennende å høre hva jordmoren min sier da, men har ikke time der før i slutten av desember. Jeg er over 38.

spøkelsesmamma er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-11-2016, 22:48   #36
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Toni86 Vis post
Ja da skjønner jeg det. Det elektriske er jo kjempe viktig å ha i orden. Vi har også tenkt til å pusse opp hele huset vårt. Har hatt en elektriker her som fiksa litt her og der. Regningen kom på 50 000kr. Nå har vi forhåpentligvis bare vegger og slipe ned gamle tregulv igjen. Jeg har lyst til at vi skal bygge et soverom til, så vi får se. Gøy med oppussing da! Har dere mye igjen? Bare ikke gøy å leve i støv og rot
Bør være ferdig med dette prosjektet om 1,5 uke. Er mere oppussing igjen i huset, men ikke i hovedetasjen. Og mye utvendig. Så dette er det store. Tatt 2 soverom og holder på med stua. Tredje soverom skal få litt maling etterhvert men det blir ikke i år. Det er helt greit. Har fortsatt et bad som trenger oppussing. Er fra 60-tallet. Men først må vi nok spare litt penger.
Gammel 11-11-2016, 23:26   #37
Venter
Supermedlem

Venter sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
Meldinger: 706
Venter vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av spøkelsesmamma Vis post
Blir spennende å høre hva jordmoren min sier da, men har ikke time der før i slutten av desember. Jeg er over 38.

BMI over 27 eller alder over 35...
Venter er logget av   Svar med sitat
Gammel 12-11-2016, 09:29   #38
Upsidaysi
Seniormedlem

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,833
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

Ohhh da må vel jeg ta og da herremin... hvorfor så strenge på det nå? Alle mine babyer har vært over 4 kilo da... så..

Oppussing ja... never ending story her føler jeg... til å bli småsprø av.. iallefall med fire små i tillegg...

Vi flyttet inn her i januar.. helt ok hus men originalt bad fra 1977 og gulvknirk over alt.. også haaaaaater jeg kjøkkenet... ser ikke så værst ut.. med så upraktisk iallefall til en storfamilie.
Gammel 13-11-2016, 19:07   #39
Ullsokk
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 389
Ullsokk vil raskt nok bli berømt.

Kjenner jeg er så sliten... Får ikke sove ordentlig på natta. Føler jeg ikke gjør noe annet enn å gå å kjefte på gubbe og kid. Di itriterer meg så sykt og jeg får ikke et sekund i fred. Kan ikke gå å drite en gang uten at en av dem er på døra.

Det ble ikke bedre at samboer begynte med å tømme PC-Rommet som skal bli storebror sitt rom. For hver ting han tar i spørr han hvor han skal legge det. Jeg aner vel ikke hvor vi skal ha det. Alt vi har der må få en ny plass og jeg kan ikke hoste opp en ny plass på sekundet.

Holder seriøst på å gå ut av mitt gode skinn. Det tipper snart over for meg!!! Det var dagens klagesang!!

Nok en Aprilspire 2017 - Termin 18.April

Ullsokk er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-11-2016, 21:12   #40
Toni86
Supermedlem

Toni86 sin avatar

Medlem siden: Jan 2014
Meldinger: 536
Blogginnlegg: 4
Toni86 vil raskt nok bli berømt.Toni86 vil raskt nok bli berømt.

Ullsokk, måtte bare le litt av innlegget ditt. Her får man heller ikke drite i fred Du er ikke alene om å bli litt gæren over både mann og barn. Her hjemme er d en litt lat mann og en skravlesjuk 2 åring som spørr om ting i ett sett!

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:33.