Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i mai og juni
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-11-2016, 21:58   #41
Ullsokk
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 389
Ullsokk vil raskt nok bli berømt.
Sv: uke 45.

Sitat:
Opprinnelig postet av Toni86 Vis post
Ullsokk, måtte bare le litt av innlegget ditt. Her får man heller ikke drite i fred Du er ikke alene om å bli litt gæren over både mann og barn. Her hjemme er d en litt lat mann og en skravlesjuk 2 åring som spørr om ting i ett sett!
Lat mann og sykt skravlete 5 åring her da... Føler virkelig med deg ;-)

Nok en Aprilspire 2017 - Termin 18.April

Ullsokk er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-11-2016, 22:17   #42
Upsidaysi
Seniormedlem

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,833
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

ullsokk: AMEN! :tilbe:

Her har jeg VIRKELIG vært lett antennelig, og tok meg selv i å stå å brøøøøøle til barna mine med urkvinne kraft mens jeg ropte.. nå må dere slutte å rope til hverandre.. jeg blir så SLITEN av den ROOOPINGEN..

Godt helgen snart er over

nei da, den har igrunn vært fin denne helgen altså.. kino, julemiddag, baking, akting osv
Gammel 14-11-2016, 06:36   #43
Ullsokk
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 389
Ullsokk vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av Upsidaysi Vis post
ullsokk: AMEN! :tilbe:

Her har jeg VIRKELIG vært lett antennelig, og tok meg selv i å stå å brøøøøøle til barna mine med urkvinne kraft mens jeg ropte.. nå må dere slutte å rope til hverandre.. jeg blir så SLITEN av den ROOOPINGEN..

Godt helgen snart er over

nei da, den har igrunn vært fin denne helgen altså.. kino, julemiddag, baking, akting osv
Det hjalp lite når kid våknet i natt klokka 03. Gubben tar han med inn til oss, sovner selvfølgelig selv på 5 min mens jeg ligger våken frem til klokka 5, da er det ikke nødvendig å prøve mer for klokka ringer 05.30 for å gå på jobb. L har også ligget våken hele natten. Den eneste som får sove det er gubben

Jeg er veldig glad helgen er over. Jeg gleder meg til onsdag, da har jeg fri og kan slappe av alene hjemme...

Nok en Aprilspire 2017 - Termin 18.April

Ullsokk er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:07.