Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i mai og juni
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-11-2016, 08:01   #1
Upsidaysi
Seniormedlem

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,833
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
Uke 46.

Det er mandag, og ny uke nye muligheter.

Det er 39 (!!!) dager igjen til julaften
Håper alt står bra til med alle flotte gravide damer der ute.

Her er det fullspekket uke, jeg skal på ultralyd, vi skal teste vaskehjelp...og vi har en tonn av rot som må ryddes

SÅ avslutter vi uka med en tur på teater for jul i blåfjell
Gammel 14-11-2016, 14:05   #2
Prizilla
Medlem

Prizilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Sted: Ute på landet
Meldinger: 109
Prizilla er på vei til noe stort.
Sv: Uke 46.

Høres ut som en spennende uke upsidaysi Det et så koselig med juleforestillinger Jeg bare MÅ se Snekker Andersen på kino en dag

Jeg fikk telefonen jeg fryktet på torsdag. Blodprøven jeg tok i forbindelse med duotesten viste at det er økt /stor risiko for Downs Syndrom. 1:37. Har vært litt i sjokk etter den beskjeden. Har takket ja til fostervannsprøve men den kan først bli tatt i neste uke. Går bare rundt meg selv om dagen. Er tankefull og bekymret.

termin 16.05.2017
Prizilla er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-11-2016, 17:02   #3
Ullsokk
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 389
Ullsokk vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av Prizilla Vis post
Høres ut som en spennende uke upsidaysi Det et så koselig med juleforestillinger Jeg bare MÅ se Snekker Andersen på kino en dag

Jeg fikk telefonen jeg fryktet på torsdag. Blodprøven jeg tok i forbindelse med duotesten viste at det er økt /stor risiko for Downs Syndrom. 1:37. Har vært litt i sjokk etter den beskjeden. Har takket ja til fostervannsprøve men den kan først bli tatt i neste uke. Går bare rundt meg selv om dagen. Er tankefull og bekymret.
Kan skjønne du går rundt deg selv. Må være utrolig vanskelig og skulle stå i en slik situasjon. Nå husker ikke jeg helt men hvor gammel er du? For det er pga alder det blir tatt duotest?

Masse lykke til hvertfall...

Nok en Aprilspire 2017 - Termin 18.April

Ullsokk er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-11-2016, 18:10   #4
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 380
Blogginnlegg: 9
mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.

Sitat:
Det skjønner jeg godt at du er. Blir noen lange dager nå med mange tanker. Lykke til
mlundg er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-11-2016, 18:13   #5
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 380
Blogginnlegg: 9
mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.

Jeg har vært hos osteopat idag. Det var deilig. Nå venter jeg bare på at klokka skal bli så mye at barnet kan legge seg, så jeg kan sove. Stuptrøtt om kveldene. Men holder meg stort sett våken hele dagen nå, så det har blitt mye bedre. I morgen skal jeg til psykologen igjen for andre gang. Det var fint i forrige uke, så gleder meg til å få ut mer
mlundg er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-11-2016, 18:44   #6
Prizilla
Medlem

Prizilla sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Ullsokk Vis post
Kan skjønne du går rundt deg selv. Må være utrolig vanskelig og skulle stå i en slik situasjon. Nå husker ikke jeg helt men hvor gammel er du? For det er pga alder det blir tatt duotest?

Masse lykke til hvertfall...
Ja jeg valgte duotest pga alderen denne gangen og pga at vi har en jente fra før.

termin 16.05.2017
Gammel 14-11-2016, 19:26   #7
Toni86
Supermedlem

Toni86 sin avatar

Medlem siden: Jan 2014
Meldinger: 536
Blogginnlegg: 4
Toni86 vil raskt nok bli berømt.Toni86 vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Ånei det var ikke en hyggelig beskjed å få. Krysser fingrene for at d går bra for deg, er trossalt bare 2,7% sjanse for at d er noe galt
Gammel 14-11-2016, 23:09   #8
Prizilla
Medlem

Prizilla sin avatar

Takk for omtanken damer
Dette skal gå så fint som det bare kan.

termin 16.05.2017
Gammel 15-11-2016, 08:27   #9
Upsidaysi
Seniormedlem

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,833
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

Krysser fingrene for deg og dere Prizilla, selv om det forhøyet sjanse er fortsatt oddsene på deres siden

La meg med hodepine i går, og våknet 03 med en verk så heavy at jeg jeg nesten ikke klarte å snakke jeg momlet ett eller annet til mannen som fortstod paracet og hentet til meg.. sovnet igjen tilslutt... våknet igjen kl 07 og hodepinen er der fortsatt

Perfekt å tilbringe dagen med en todoliste i slekt med et gnagsår og en survete baby

Magen POPPA i løpet av helga...sånn skikkelig liksom... så nå har jeg ordentlig gravidmage gitt... men med heng da.. har en smule ekstra hud etter 60 kilo vekttap og 4 svangerskaps med 4,5 kilos babyer
Gammel 15-11-2016, 09:33   #10
Skylar
Medlem

Skylar sin avatar

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 249
Skylar er på vei til noe stort.

Uff Prizilla det har på ingen måte vært smooth sailing for dere dette svangerskapet. Håper fostervannsprøven går bra og at resten av svangerskapet går som en drøm, det trenger dere etter den starten

Sistemann kommer mai 2017
Skylar er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 10:24.