Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i mai og juni
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-11-2016, 19:23   #21
Ullsokk
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 389
Ullsokk vil raskt nok bli berømt.
Sv: Uke 46.

Sitat:
Opprinnelig postet av mlundg Vis post
Jeg hadde den største surredagen igår. Skulle til gynekologisk poliklinikk på sykehuset. Drar dit med mannen og i innkallingen står det 4. etg. Finner ingen gyn.pol der så drar opp i 6. Når jeg kommer dit sier de at du skal jo ikke være her, du skal være på xxx sykehus Må jo selvsagt ringe riktig sykehus og si at jeg har dratt feil. Heldigvis hadde de ledig time så det var bare å kaste seg i bilen og kjøre 30 min til det andre sykehuset. Til mitt forsvar så sa legen min at han henviste meg til det første sykehuset. Så jeg så bare på tidspunktet på innkallingen.

Men, når jeg da tilslutt fikk timen gikk det veldig bra. Fikk byttet ut albyl-e mot fragmin så nå blir det stikking hver kveld i mange måneder. Og så fikk vi en sniktitt. Babyen så helt perfekt ut, lå der og vinket og sparket. Skal ha ultralyd hver 3. uke fremover og fortsette med spesialistoppfølging. Veldig fint å slippe å måtte kjempe for å få riktig hjelp. Kunne bare ringe dit og komme in før hvis det var behov for det.
Så bra at alt så bra ut med lille ❤️... Dette fortjener du så innmari. Og kjempe bra at du endelig får hjelpen du skal ha. Jeg har jo tett oppfølging av mindre grunner en det du har så syntes det ville være rart om du ikke skulle få det også.

Men hvor mange uker er du nå? Det nærmer seg 12 uker nå eller?

Nok en Aprilspire 2017 - Termin 18.April

Ullsokk er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-11-2016, 21:22   #22
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 380
Blogginnlegg: 9
mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ullsokk Vis post
Så bra at alt så bra ut med lille ❤️... Dette fortjener du så innmari. Og kjempe bra at du endelig får hjelpen du skal ha. Jeg har jo tett oppfølging av mindre grunner en det du har så syntes det ville være rart om du ikke skulle få det også.

Men hvor mange uker er du nå? Det nærmer seg 12 uker nå eller?
Takk Jeg er 12+5 idag
mlundg er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-11-2016, 21:30   #23
Skylar
Medlem

Skylar sin avatar

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 249
Skylar er på vei til noe stort.

Så godt at alt står bra til mlundg!

Sistemann kommer mai 2017
Skylar er logget av   Svar med sitat
Gammel 19-11-2016, 22:57   #24
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 380
Blogginnlegg: 9
mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.

Idag har jeg hatt masse kynnere. Liker det ikke, selv om jeg vet det er normalt. Hadde det tidlig sist også, men siden jeg fødte prematurt da så virker ikke det betryggende å tenke på det. Støvsugde og vasket gulv idag så tror det er derfor. Heldigvis skal jeg ha innvendig ultralyd og måle livmortapp hver 3. uke så får prøve å ikke bekymre meg over det.
mlundg er logget av   Svar med sitat
Gammel 20-11-2016, 11:48   #25
Skylar
Medlem

Skylar sin avatar

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 249
Skylar er på vei til noe stort.

Skjønner at det er ubehagelig mlundg, men som du skriver så er det også veldig vanlig. Særlig om man har født før. Men med din historie skjønner jeg også at du synes det er skummelt selvom det er aldri så vanlig.

Jeg har 12 timers vakt i dag, siste av fem vakter på rad. Er helt skutt og fungerer overhodet ikke andre steder enn på jobb. Heldigvis har jeg få vakter til uka så da får jeg nok hentet meg inn litt og sett familien min igjen

Sistemann kommer mai 2017
Skylar er logget av   Svar med sitat
Gammel 20-11-2016, 14:11   #26
Ullsokk
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 389
Ullsokk vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av mlundg Vis post
Idag har jeg hatt masse kynnere. Liker det ikke, selv om jeg vet det er normalt. Hadde det tidlig sist også, men siden jeg fødte prematurt da så virker ikke det betryggende å tenke på det. Støvsugde og vasket gulv idag så tror det er derfor. Heldigvis skal jeg ha innvendig ultralyd og måle livmortapp hver 3. uke så får prøve å ikke bekymre meg over det.
Skjønner at du er engstelig. Du får ta det rolig i dag da og la gubben ta seg av vaskingen ;-)

Nok en Aprilspire 2017 - Termin 18.April

Ullsokk er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:33.