Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i november og desember
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-11-2016, 20:01   #11
Mynona
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2015
Meldinger: 1,086
Mynona er på vei til noe stort.
Sv: Nov/des oppropstråd 22. November

Sitat:
Opprinnelig postet av shinobi Vis post
Begynner å lure på om det ikke er sting som plager meg.. Mistenker nedsunken livmor eller organprolaps (eller hva de nå kaller det) Skal nevne det for JM når hun kommer imorgen.
Lurt! For jeg ble sydd ganske grundig, og jeg gikk snålt i kanskje en uke, men så begynte det verste å gi seg. Etter det var det mest ømt, og svidde litt innimellom, men nå siste uka har det vært så godt som null plager. Så hvis du fortsatt er veldig plaget, så er det jo lurt å høre i alle fall.
Gammel 22-11-2016, 21:35   #12
shinobi
Supermedlem

shinobi sin avatar

Medlem siden: Nov 2015
Meldinger: 1,370
shinobi er på vei til noe stort.

Her bruker de kvark i bindet. Lindrer godt.

Det er fremfall/prolaps av noe hos meg, ganske enkelt å se Det var jo også noe. Håper legen kan ta meg inn kjapt..
Gammel 22-11-2016, 22:50   #13
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Medlem siden: Sep 2015
Meldinger: 205
Symre er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Sitat:
Opprinnelig postet av shinobi Vis post
Her bruker de kvark i bindet. Lindrer godt.

Det er fremfall/prolaps av noe hos meg, ganske enkelt å se Det var jo også noe. Håper legen kan ta meg inn kjapt..
Jeg gikk til 6 ukers kontroll hos privat gyn på grunn av fremfall, men hun mente det var for tidlig å si noe da, og anbefalte ikke noe annet enn bekkenøvelser i første omgang. Jeg føler det er ganske omfattende, men hun mente at det fortsatt var så tidlig at det kunne bli helt bra av seg selv, og at det gjerne tok mange måneder og at det ble enda bedre etter ammeslutt pga hormonene. Syntes det har blitt bedre fra 6-9 uker, nå er det stort sett bare fremfall foran, og livmora trekker seg stadig oppover med treningen.

Knip i vei og lykke til hos lege
Gammel 23-11-2016, 11:39   #14
shinobi
Supermedlem

shinobi sin avatar

Medlem siden: Nov 2015
Meldinger: 1,370
shinobi er på vei til noe stort.
urk Sv: Nov/des oppropstråd 22. November

Takk for at du deler, Symre Kjenner jeg er skikkelig neddtemt av det her Er jo ikke oppløftende lesning akkurat... Tenker på det å kunne løfte mitt eget barn, leke med henne, være aktiv, trene, sexliv.. Nå er det veldig lite som skal til for at det blir veldig ubehagelig. Har ihvertfall fått ordnet legetime imorgen.
Gammel 24-11-2016, 07:53   #15
Mynona
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2015
Meldinger: 1,086
Mynona er på vei til noe stort.

Lykke til hos legen shinobi det ble delt en artikkel om dette i Facebookgruppen faktisk. Litt klønete å få kopiert på ipaden, men skal se om jeg husker det når jeg åpner pcen. Mener det stod noe om at for noen retter det seg etter en tid, og for dem det ikke gjør det for, så er det hjelp å få. Så prøv å ikke ta sorgene på forskudd!

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:07.