Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i mai og juni
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-11-2016, 10:37   #1
Skylar
Medlem

Skylar sin avatar

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 249
Skylar er på vei til noe stort.
Uke 48

Ny uke!
Har dere noe spennende på programmet denne uka? Jeg har en jobbmessig rolig uke med kun en aftenvakt og to dagvakter. Det blir deilig for de neste to ukene har jeg 11 vakter og to dager på kurs Må si jeg gruer meg til den perioden.
Også har jeg legetime denne uka. Den er jeg litt spent på for ved forrige kontroll hadde jeg for høyt stoffskifte. Jeg tok blodprøver forrige uke for å se hva det er som foregår eller om det evt har gått seg til. Får svar på dem nå på torsdag.
Ellers skal jeg gjøre minst mulig denne uka, jeg burde egentlig starte med julegaver men jeg gidder ikke

Sistemann kommer mai 2017
Skylar er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-11-2016, 13:29   #2
Løve(mamma?)
Medlem

Løve(mamma?) sin avatar

Medlem siden: Jul 2013
Meldinger: 129
Løve(mamma?) vil raskt nok bli berømt.
Sv: Uke 48

Endelig 12+0 uker her

Så nå skal jeg endelig på første svangerskapskontroll nå på onsdag, endelig begynner det å føles litt på ordentlig dette her.
Tenkte jeg skulle si det på jobb også i dag, begynner å få problemer med å skjule magen allerede
Så har vi time på helsestasjonen på fredag med 2åringen siden vi flyttet til ny bydel for ikke så lenge siden. Så det blir ny lege og ny helsesøster denne uka. Krysser fingrene for at det blir gode møter og kjekke folk

Lille frosk kom endelig 19.08.14
Løve(mamma?) er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-11-2016, 14:43   #3
Upsidaysi
Seniormedlem

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,833
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

Ny uke.. nye muligheter and so on and so on

Uka som var fløy avgårde. Pressetur til Danmark, merker godt at jeg ikke har kroppen for meg selv ja...

Kom hjem og har besøk av oldemor, feiret ettårsdag og gjort unna deadlines.
Herreminfred for et liv.

Så moro med 12 uker Løvemamma, herlig Nyt en "rolig" uke Skylar.
Gammel 28-11-2016, 16:31   #4
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 380
Blogginnlegg: 9
mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.

Gratulerer med 12 uker løve(mamma?)

Jwg har mamma på besøk frem til onsdag. Planen er mye bak og førjulskos. Akkurat nå er det lussekatter og pepperkake på gang.

Jeg føler at jeg har poppet. 14+1 og plutselig fått mage. Nå er det godt synlig for de fleste oppmerksomme så kommer nok snart spørsmål. Har fortalt til de nærmeste vennene og familien og noen få på jobb.

Ønsker alle en fin uke
mlundg er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-11-2016, 17:00   #5
Ullsokk
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 389
Ullsokk vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av mlundg Vis post
Gratulerer med 12 uker løve(mamma?)

Jwg har mamma på besøk frem til onsdag. Planen er mye bak og førjulskos. Akkurat nå er det lussekatter og pepperkake på gang.

Jeg føler at jeg har poppet. 14+1 og plutselig fått mage. Nå er det godt synlig for de fleste oppmerksomme så kommer nok snart spørsmål. Har fortalt til de nærmeste vennene og familien og noen få på jobb.

Ønsker alle en fin uke

Så gøy ;-) Har du sagt det til O?

Nok en Aprilspire 2017 - Termin 18.April

Ullsokk er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-11-2016, 17:40   #6
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ullsokk Vis post
Så gøy ;-) Har du sagt det til O?
"Mamma har du bebis i magen" Eh, ja "Jeg visste det!!" "Tok du en sån clearblue? Man lærer mye av reklame vettu"

Så ja, han vet. Men jeg fikk ikke lov å fortelle det
Gammel 28-11-2016, 18:54   #7
Prizilla
Medlem

Prizilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Sted: Ute på landet
Meldinger: 109
Prizilla er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Skylar Vis post
Ny uke!
Har dere noe spennende på programmet denne uka? Jeg har en jobbmessig rolig uke med kun en aftenvakt og to dagvakter. Det blir deilig for de neste to ukene har jeg 11 vakter og to dager på kurs Må si jeg gruer meg til den perioden.
Også har jeg legetime denne uka. Den er jeg litt spent på for ved forrige kontroll hadde jeg for høyt stoffskifte. Jeg tok blodprøver forrige uke for å se hva det er som foregår eller om det evt har gått seg til. Får svar på dem nå på torsdag.
Ellers skal jeg gjøre minst mulig denne uka, jeg burde egentlig starte med julegaver men jeg gidder ikke
Heisann ble litt nysgjerrig når du nevner stoffskifte ditt, har du vanligvis høyt.?Jeg bruker medisin mot lavt men har ikke målt det på lenge. Det er vel vanlig at det blir litt forandring når man er gravid.?Merker du noe symptomer.?

termin 16.05.2017
Prizilla er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-11-2016, 19:02   #8
Prizilla
Medlem

Prizilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Sted: Ute på landet
Meldinger: 109
Prizilla er på vei til noe stort.

Noen som har begynt å kjenne på kynnere.? Her begynte det så smått på torsdag Har økt og økt, noen ganger ganske ubehagelige Hadde kjempemye med lillemor men aldri vonde og begynte ikke før jeg var 7 mnd på vei

termin 16.05.2017
Prizilla er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-11-2016, 21:09   #9
Skylar
Medlem

Skylar sin avatar

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 249
Skylar er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Prizilla Vis post
Heisann ble litt nysgjerrig når du nevner stoffskifte ditt, har du vanligvis høyt.?Jeg bruker medisin mot lavt men har ikke målt det på lenge. Det er vel vanlig at det blir litt forandring når man er gravid.?Merker du noe symptomer.?
Jeg har aldri hatt noe problemer med stoffskiftet. Og at det var høyt ved forrige kontroll tror jeg er innenfor normalen når man er gravid. Men jeg har hvert fall tatt utvidede tester nå så får vi se.

Sistemann kommer mai 2017
Skylar er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-11-2016, 22:34   #10
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Prizilla Vis post
Noen som har begynt å kjenne på kynnere.? Her begynte det så smått på torsdag Har økt og økt, noen ganger ganske ubehagelige Hadde kjempemye med lillemor men aldri vonde og begynte ikke før jeg var 7 mnd på vei
Ja, hatt en ukes tid nå. Begynte veldig tidlig i forrige graviditet også. Jeg liker det ikke
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 10:25.