Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i mai og juni
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-11-2016, 09:38   #11
Ullsokk
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 389
Ullsokk vil raskt nok bli berømt.
Sv: Uke 48

Jeg hadde hyppige kynnere her en dag på jobb. Også har jeg begynt å få det på ro-maskin. Hadde ikke en eneste kynner med førstemann så syntes det er litt guffent.

Nok en Aprilspire 2017 - Termin 18.April

Ullsokk er logget av   Svar med sitat
Gammel 29-11-2016, 23:06   #12
Prizilla
Medlem

Prizilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Sted: Ute på landet
Meldinger: 109
Prizilla er på vei til noe stort.

Tok kontakt med jordmor her i kommunen i dag tidlig. Har hatt kraftige og innimellom smertefulle kynnere Hun rådet meg å ta kontakt med sykehuset jeg skal føde på Etter en del konferering mellom jordmor og lege ble jeg ønsket velkommen for en sjekk Alt så kjempefint ut, men skal ta ny kontrakt om smertene vedvarer eller blødning osv. Men det var bare å belage seg på kynnere i tiden fremover Skal til fastlegen på fredag og vil diskutere om mulighet for svangerskapspenger frem til fødsel. Det er ikke mulig med bedre tilrettelegging enn det som har blitt foreslått til nå

termin 16.05.2017
Prizilla er logget av   Svar med sitat
Gammel 29-11-2016, 23:10   #13
Prizilla
Medlem

Prizilla sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Ullsokk Vis post
Jeg hadde hyppige kynnere her en dag på jobb. Også har jeg begynt å få det på ro-maskin. Hadde ikke en eneste kynner med førstemann så syntes det er litt guffent.
Det sies at det kommer i 2. svangerskap men jeg hadde det også i 1

termin 16.05.2017
Gammel 30-11-2016, 12:08   #14
Skylar
Medlem

Skylar sin avatar

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 249
Skylar er på vei til noe stort.

Jeg har faktisk ikke merket noe særlig til kynnere til tross for at det er svangerskap nr 5. Så det er nok veldig individuelt.

Sistemann kommer mai 2017
Skylar er logget av   Svar med sitat
Gammel 30-11-2016, 12:49   #15
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 380
Blogginnlegg: 9
mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Prizilla Vis post
Det sies at det kommer i 2. svangerskap men jeg hadde det også i 1
Jeg hadde tidlig kraftige kynnere i første svangerskap og. Ettersom fødseln startet av seg selv i uke 32 så skal vi måle livmortappen jevnlig nå.
mlundg er logget av   Svar med sitat
Gammel 30-11-2016, 23:08   #16
Prizilla
Medlem

Prizilla sin avatar

Noen som har begynt å shoppe til mageboeren sin? Jeg klør i hendene men prøver å vente til salget starter Har veldig mye bra fra lillemor og en del av det minste tøyet er veldig nøytralt i forhold til kjønn Men må jo ha litt nytt

termin 16.05.2017
Gammel 01-12-2016, 08:26   #17
Ullsokk
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 389
Ullsokk vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Noen som har begynt å shoppe til mageboeren sin? Jeg klør i hendene men prøver å vente til salget starter Har veldig mye bra fra lillemor og en del av det minste tøyet er veldig nøytralt i forhold til kjønn Men må jo ha litt nytt
Siden vi venter lillebror på storebror sin bursdag så betyr det at vi har mye klær liggende. Har enda ikke kjøpt noe nytt, men tenker jeg blir å kjøpe kun noe nytt så får vi bruke det vi har. Kikket oppi esken og skal si det er mye man i dag ikke ville ha kjøpt for å si det sånn..

Ellers har vi ikke handlet noe utstyr. Vi reiser til London i dag og da skal svigerfar rive det ene soverommet her så vi får laget nytt soverom til storebror ;-)

Nok en Aprilspire 2017 - Termin 18.April

Ullsokk er logget av   Svar med sitat
Gammel 01-12-2016, 08:58   #18
Skylar
Medlem

Skylar sin avatar

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 249
Skylar er på vei til noe stort.

Sitat:
Jeg avventer til etter ul. Blir det gutt har vi vel strengt tatt det vi trenger av klær. Mulig jeg kjøper noe nytt men jeg avskyr shopping så jeg tviler
Men vi "må" ha ny vogn siden bremsen på den vi har ikke virker. Eller det blir vel å kjøpe en brukt, vil ikke bruke masse penger på vogn når dette så definitivt er siste barnet.

Nå skal jeg avgårde på sv.kontroll, spent på blodprøvene.

Sistemann kommer mai 2017
Skylar er logget av   Svar med sitat
Gammel 01-12-2016, 14:19   #19
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 380
Blogginnlegg: 9
mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.

Ikke shoppet noe enda. Men begynte å strikke igår. Trenger ikke veldig mye klær da vi har masse fra alle småbarn i familien de siste årene. Men må ha vogn og bilstol for vi solgte de. Seng og vugge har vi. Har laget en liste på hva som skal kjøpes inn og den ble lang nok den Sist rakk jeg ikke å gjøre klart noe så starter nok litt tidligere
mlundg er logget av   Svar med sitat
Gammel 01-12-2016, 20:19   #20
Toni86
Supermedlem

Toni86 sin avatar

Medlem siden: Jan 2014
Meldinger: 536
Blogginnlegg: 4
Toni86 vil raskt nok bli berømt.Toni86 vil raskt nok bli berømt.

Er det mulig, har hatt den største nedturen idag! For det første hadde jeg sett feil på tidspunktet på når det OUL skulle være. Jeg trodde den var kl.15.00 så var den 14:30.
Så stresser vi avgårde også blir vi stående bomfast i kø. Står helt stille i 45 min og da hadde vi kun bare kjørt noen km, vi hadde aldri rukket frem uansett. Så da må vi ut med 690 kr for å ikke ha møtt opp på timen og må vente 1 uke på neste time

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:36.