Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i november og desember
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-12-2016, 13:58   #1
Mynona
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2015
Meldinger: 1,086
Mynona er på vei til noe stort.
kidoki Nov/des heietråd for innspurten!

Velkommen til November- og Desemberjentenes heietråd for siste innspurt!

Vi heier på:

Vi gratulerer

Coolann med en gutt!

November- og Desemberbabyer født:

Sval 21. Oktober (37+2) 3815 gram og 51 cm
Happy87 24. Oktober (35+3) 2920 gram og 48 cm
Luca 28. Oktober (40+2) 3340 gram og 50 cm
Mynona 1. November (40+6) 3910 gram 51 cm
Lita 3. November (40+5) 3935 gram 49 cm
Shinobi 4. November (39+4) 3380 gram 52 cm
Freezsch 11. November (41+6) 3930 gram 52 cm
Moukemamma 15 november (40+6) 3800 gram 51 cm
Emi 3. Desember (37+5) 3725 gram 50 cm
Sunny423 6. Desember (38+5) 4430 gram 52 cm
Martinez90 11. desember (41+3) 4670 gram 52 cm
Prøver89 16. desember (40+0) 3315 gram 47cm
Tussi84 : 16.desember (39+6) 2755 gram 46cm
Coolann 21.desember (41+1) 3740 gram 46 cm

7
7

Til sammen:
14

Sist endret av Mynona; 21-12-2016 kl 22:52.
Mynona er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-12-2016, 13:59   #2
Mynona
Supermedlem

Sv: Nov/des heietråd for innspurten!

gjorde sånn jeg, så kan dette være en heietråd siden folk flest er så busy om dagen og vi ikke får lagt inn dagstråder
Gammel 12-12-2016, 01:51   #3
Luca
Medlem

Luca sin avatar

Medlem siden: Feb 2016
Meldinger: 356
Luca er på vei til noe stort.

Blir ikke så ofte jeg husker på å logge inn her lenger ser jeg...
De fleste er jo på Facebook nå, så det blir liksom så tungvint dette.
Nå er snart alle i mål, og denne reisen på SM er over. Noen kommer kanskje tilbake igjen, men for meg var det aller siste gang.
Sitter og våker over en forhåpentlig snart sovende baby, og er så utrolig takknemlig for at jeg fikk oppleve å bli mamma enda en gang.
En siste tanke til de som ikke fikk blitt med oss til mål - spesielt Geitrams, om du leser dette så håper jeg dere får ønsket deres oppfylt om en tredje liten skatt!!

Shinobi - skulle liksom hatt med deg inn på Facebook også, men har selvfølgelig respekt for om du ønsker å avslutte her Hadde ivertfall vært hyggelig å "sett" deg også videre.
Gammel 12-12-2016, 08:31   #4
Emi
Supermedlem

Emi sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Meldinger: 988
Emi er på vei til noe stort.

Lurt, Mynona!

Flott skrevet, Luca!
Geitrams har vært med meg hele tiden føler jeg. Har fulgt med på SG og håpet på å se henne på SM før vi var ferdige...

...............................
Emi er logget av   Svar med sitat
Gammel 12-12-2016, 09:06   #5
Mynona
Supermedlem

Jeg har også tenkt mye på Geitrams, og jeg håper også hun får oppfylt ønsket sitt!

Jeg syns det er veldig rart å tenke på at om kanskje en 3 måneders tid så fylles denne klubben opp av nye forventningsfulle og litt engstelige nygravide.

For livet i klubben var det vel i grunn bra at så mange hadde termin tidlig i november, for da ble vi en aktiv gjeng ganske fort!

Siden jeg lage denne tråden så skal jeg forsøke å få oppdatert den så godt jeg kan også når de to siste melder inn her eller på face når babyene har kommet!

Enig med Luca i at vi gjerne skulle hatt med deg også på facebook shinobi! Du har jo vært med helt siden jeg ble med mer på SM, og det hadde vært så trivelig å se deg der inne også, selv om jeg også har respekt for det om du ikke ønsker. Men vi er fortsatt en fin ganske så skravlende gjeng altså! Og det er litt deilig å ha en sånn gruppe å lufte frustrasjoner og gleder med andre som er akkurat i den samme fasen som man selv er i! Så jeg krysser fingrene for at du også blir med! Hvis ikke må du ha masse lykke til fremover. Jeg logger nok ikke inn her noe særlig når de to siste har født. Kanskje sees vi til et eventuelt annet svangerskap senere?! Men det orker jeg ikke tenke på nå!
Gammel 12-12-2016, 23:31   #6
Geitrams
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 1,846
Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.Geitrams har en strålende fremtid.

Så utrolig hyggelig at dere tenker på meg! Jeg har fulgt med her hele veien og er litt lei meg for at jeg ikke fikk fulgt med på alle fødselshistoriene, men håper dere koser dere masse med nurkene deres!
Vi har ikke klart å komme i mål med vår nummer tre, og etter at termindatoen gikk forbi, har jeg ikke lengtet like mye etter det heller. Kanskje vi prøver litt uti det nye året, kanskje ikke. Jeg har heldigvis kost meg med to små nurk tidligere, så det er mange som har det mye verre.
Håper dere får en fredfull jul med deres små
Gammel 13-12-2016, 00:53   #7
Prøver89
Medlem

Medlem siden: Apr 2016
Meldinger: 124
Prøver89 er på vei til noe stort.

Åh, jeg ble så rørt av å lese dette...
Veldig rart og vemodig at tiden her inne snart er slutt. Men for en fin tid det har vært! Flotte folk <3
Gammel 14-12-2016, 06:05   #8
Happy87
Medlem

Medlem siden: Jul 2013
Meldinger: 225
Happy87 er på vei til noe stort.

Så hyggelig å høre fra deg Geitrams. Kjedelig at det ikke har klaffet for dere enda, men det er fint at dere har et mer avslappet forhold til prøvingen. God jul til deg deg og dine

Jeg syntes også vi har fått en veldig fin gruppe på Facebook og det er veldig fint å ha et sted man kan lufte frustrasjon, glede og stille spørsmål til andre i samme situasjon.

Jeg har mer eller mindre vært syk siden jeg fødte. Har slitt veldig med tette melkeganger og brystbetennelse. Har omtrent ikke hatt energi og har hatt nye vondt. Etter nesten 7 uker med amming måtte jeg si at nok var nok og går nå på tabl for å stoppe melkeproduksjonen. Håper nå at kulene i brystene forsvinner av seg selv.

Lilly er heldigvis frisk og rask og det er det aller viktigste. Jeg tror hverdagen blir mye bedre for hele familien nå som hun kun får morsmelkerstatning.

Jeg logger heller ikke så ofte inn her lenger, men følger med og skal være med på å heie frem sistemann.

Henger meg på de andre og er enig i at det hadde vært hyggelig om du ville fortsette å henge med oss på Facebook Shinobi. Ellers håper jeg alt står bra til og at dere koser dere med lille jenta deres
Gammel 14-12-2016, 12:11   #9
shinobi
Supermedlem

shinobi sin avatar

Medlem siden: Nov 2015
Meldinger: 1,370
shinobi er på vei til noe stort.

Masse lykke til videre, Geitrams! Har også et dypt og inderlig ønske om at dere skal lykkes, Lily!

Okai, det var så hyggelig å bli etterlyst på FB at jeg gir kast på prinsippene denne ene gangen og blir med Vil jo gjerne vite hvordan det går med dere alle sammen siden vi har fulgt hverandre så lenge Sign me up! Hvordan gjør jeg det?
Gammel 14-12-2016, 13:09   #10
Mynona
Supermedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av shinobi Vis post
Masse lykke til videre, Geitrams! Har også et dypt og inderlig ønske om at dere skal lykkes, Lily!

Okai, det var så hyggelig å bli etterlyst på FB at jeg gir kast på prinsippene denne ene gangen og blir med Vil jo gjerne vite hvordan det går med dere alle sammen siden vi har fulgt hverandre så lenge Sign me up! Hvordan gjør jeg det?
Jeg ble så innmari glad jeg nå! Nå er du meldt inn

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 19:46.