Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-12-2016, 13:22   #1
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,348
Blogginnlegg: 10
Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.
Skravling veke 52

God jul, alle saman!

I dag er eg akkurat 10 veker, og formen er fortsatt altfor fin. Eg føler meg virkelig ikkje gravid i det heile tatt, så eg kjem til å vera kjempenervøs når eg skal på fosterdiagnostikk 9. januar. Men no prøver eg å nyta juleferien, og tenka på andre ting. Deilig med ferie og familiekos!

Håpar alle dåke andre også har hatt ei fin jul!

Des. 12

Juli 17
Mirabella er logget av   Svar med sitat
Gammel 27-12-2016, 01:18   #2
Hunter
Medlem

Hunter sin avatar

Medlem siden: Jun 2014
Sted: Romerike
Meldinger: 177
Hunter er på vei til noe stort.
Sv: Skravling veke 52

Heldig er du! Mitt første svangerskap var sånn, hadde ikke trodd jeg var gravid hvis det ikke hadde vært for at legen påsto det
Gammel 27-12-2016, 12:31   #3
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Hunter Vis post
Heldig er du! Mitt første svangerskap var sånn, hadde ikke trodd jeg var gravid hvis det ikke hadde vært for at legen påsto det
Høyrest ut akkurat sånn som eg har det no! Eg synst ærlig talt ikkje det er positivt å vera heilt uten graviditetssymptom, for då blir eg berre så utrulig bekymra og redd for at noko er gale. Når eg var gravid med jentene mine, var eg kvalm og kasta opp mellom veke 6 og 12. Det gjorde at eg klarte å slappa meir av, og faktisk tru på at eg var gravid. Sånn som det er no, så tenker eg ikkje på meg sjølv som gravid. Det virkar rett og slett for usannsynlig at alt skal vera bra med den lille i magen min, når eg ikkje merkar nokon ting.

Var det gutt eller jente du venta, den gangen du ikkje hadde nokon graviditetssymptom? Eg har to jenter frå før. Så min einaste teori er at det må vera gutt denne gangen, viss det skulle gå bra.

Des. 12

Juli 17
Gammel 27-12-2016, 13:35   #4
Hunter
Medlem

Hunter sin avatar

Jeg ventet gutt første gangen
Gammel 27-12-2016, 14:54   #5
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Sitat:
Jeg ventet gutt første gangen
Ok Ser no i signaturen din at din eldste er gutt, så to jenter, og gutt igjen til slutt. Korleis var svangerskap nr 4 då, viss det stemmer at det også var gutt?

Des. 12

Juli 17
Gammel 27-12-2016, 17:59   #6
kanutten
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2011
Meldinger: 17
kanutten vil raskt nok bli berømt.

God jul!☃️. Heldige dere som har kommet så langt. Jeg er bare 6+3 i dag. Jeg er så utålmodig. Venter veldig på ul på mandag. Formen er bra dessverre. Ganske trøtt og ømme og større fronter, men ellers lite symptomer 😬
kanutten er logget av   Svar med sitat
Gammel 27-12-2016, 19:26   #7
Morticia
Juniormedlem

Morticia sin avatar

Medlem siden: Mar 2016
Meldinger: 25
Morticia er på vei til noe stort.

Her skjer det ting! Magen har poppet her også, til det punkt at jeg tror ikke jeg kan holde det hemmelig særlig lengre med normale klær...så tenker familien får vite det på nyttårsaften. Det er jo greit at de får vite det før jobb også.
Hvordan skal jeg legge det fram på jobb? Jeg gruer meg så vanvittig! Det er 6 år siden jeg sist kom med slike nyheter, og jeg vet at de ikke kan bli sinte etter loven, men jeg setter dem i knipe allikevel.... ååhhh...jeg blir helt svimmel ved tanken!!

Jeg fikk gutt første gang, og hadde det ikke vært for doppleren min har jeg ikke trodd jeg var gravid. Nummer 2 var jente, og hun var turbo! Så det kan godt stemme med gutt Mirabella!
Gammel 27-12-2016, 22:31   #8
Hunter
Medlem

Hunter sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Mirabella Vis post
Ok Ser no i signaturen din at din eldste er gutt, så to jenter, og gutt igjen til slutt. Korleis var svangerskap nr 4 då, viss det stemmer at det også var gutt?
Har bare tre barn, 1 gutt og to jenter, er nr 4 jeg venter nå har bare en så veldig guttefølelse denne gangen, så blir spennende om GU klarer å antyde kjønn på ul neste uke 😃
Gammel 27-12-2016, 23:10   #9
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Morticia Vis post

Her skjer det ting! Magen har poppet her også, til det punkt at jeg tror ikke jeg kan holde det hemmelig særlig lengre med normale klær...så tenker familien får vite det på nyttårsaften. Det er jo greit at de får vite det før jobb også.
Hvordan skal jeg legge det fram på jobb? Jeg gruer meg så vanvittig! Det er 6 år siden jeg sist kom med slike nyheter, og jeg vet at de ikke kan bli sinte etter loven, men jeg setter dem i knipe allikevel.... ååhhh...jeg blir helt svimmel ved tanken!!

Jeg fikk gutt første gang, og hadde det ikke vært for doppleren min har jeg ikke trodd jeg var gravid. Nummer 2 var jente, og hun var turbo! Så det kan godt stemme med gutt Mirabella!
Heldig du som har passert 12 veker! Det går nok mykje bedre enn du fryktar å fortelja om graviditeten på jobben. Og masse lykke til med å dela den gode nyheten med familien på nyttårsafta!

Eg har høyrt fleire andre som seier at dei har hatt mindre symptom når dei har hatt ein gutt i magen, enn når dei har vore gravide med ei jente. Så eg kryssar fingrane for at det er noko i det!

Des. 12

Juli 17
Gammel 27-12-2016, 23:15   #10
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Sitat:
Har bare tre barn, 1 gutt og to jenter, er nr 4 jeg venter nå har bare en så veldig guttefølelse denne gangen, så blir spennende om GU klarer å antyde kjønn på ul neste uke ��
Aha, eg lurte litt på det - men vart plutselig usikker på om du hadde 4 barn frå før, eller om du venta nr. 4. Blir spennande å få vita om du har gutt eller jente i magen denne gangen!

Viss alt er bra med den lille i magen min på fosterdiagnostikken i januar, så er eg iallfall ganske sikker på at eg har ein gutt i magen! Får berre håpa at dei manglande symptoma mine ikkje betyr at noko er gale med fosteret.

Des. 12

Juli 17
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 10:17.