Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-01-2017, 13:42   #1
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,348
Blogginnlegg: 10
Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.
Januarkravling for Juli/August

Godt nyttår til alle juli-/augustdamer! 🎆🎉

Håpar 2017 blir eit supert år, der me alle får oppleva å bli mamma i løpet av sommaren!

Her skinner sola på årets første dag! 🌞

Des. 12

Juli 17
Mirabella er logget av   Svar med sitat
Gammel 01-01-2017, 19:33   #2
Hunter
Medlem

Hunter sin avatar

Medlem siden: Jun 2014
Sted: Romerike
Meldinger: 177
Hunter er på vei til noe stort.
Sv: Skravling veke 1

Godt nytt år! Kvalmen har ikke gitt seg her likevel, og jeg går snart på veggene

Kanskje admin kan døpe om tråden til januarskravling istedet? Vi er så få som skravler, så tenker det kanskje er bedre å holde følge i litt mer langvarig tråder?
Gammel 01-01-2017, 20:37   #3
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.
Sv: Skravling veke 1

Du kan gjerne senda over litt kvalme til meg! Eg har nemlig motsatt problem, for eg går snart på veggane av totalt mangel på graviditetssymptom! Fosterdiagnostikk om 8 dagar, og eg er skikkelig bekymra for at det ikkje er liv lenger.

Ja, det var ein god ide å ha månadstrådar i staden for vekestrådar, når det er så lite liv her inne. Men eg håpar virkelig at aktiviteten tar seg opp her inne no etter nyttår! Det er noko heilt anna å vera her inne denne gangen, enn når eg var gravid med jentene mine. Då var det masse liv i terminklubbane daglig. Så kva har skjedd sidan den gang, for det er så lite liv her på SM no? Det er jo det samme i alle månadsklubbane, ser eg. Og før var ikkje ein gang to og to månader slått saman, sånn som no.

Des. 12

Juli 17
Gammel 02-01-2017, 09:32   #4
Hunter
Medlem

Hunter sin avatar

Sv: Januarkravling for Juli/August

Tror facebookgrupper kanskje har overtatt mye av dette forumgreiene. Vi får holde liv så godt vi kan 😁

Var på fosterdiagnostikk i dag uten blodprøver til å støtte oppunder, og alt ser veldig bra ut. Han var veldig sikker på at det var en liten gutt inni der, og viste oss tuten hans flere ganger
Gammel 02-01-2017, 10:15   #5
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Hunter Vis post
Tror facebookgrupper kanskje har overtatt mye av dette forumgreiene. Vi får holde liv så godt vi kan ��

Var på fosterdiagnostikk i dag uten blodprøver til å støtte oppunder, og alt ser veldig bra ut. Han var veldig sikker på at det var en liten gutt inni der, og viste oss tuten hans flere ganger
Litt rart egentlig om mesteparten av aktiviteten foregår i Facebookgrupper, for der kan ein jo ikkje vera anonym.

Så flott at alt såg fint ut på fosterdiagnostikken i dag! Og så gøy at du mest sannsynlig veit kjønn allerede! Om det stemmer, så var i så fall magefølelsen din heilt riktig!

Des. 12

Juli 17
Gammel 02-01-2017, 13:09   #6
Hunter
Medlem

Hunter sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Mirabella Vis post
Litt rart egentlig om mesteparten av aktiviteten foregår i Facebookgrupper, for der kan ein jo ikkje vera anonym.

Så flott at alt såg fint ut på fosterdiagnostikken i dag! Og så gøy at du mest sannsynlig veit kjønn allerede! Om det stemmer, så var i så fall magefølelsen din heilt riktig!
Det kan ikke jeg fatte heller, at folk vil dele så mye av privatlivet sitt PÅ NETT, med full profil. Nei, takke meg til litt personvern.

Ja, veldig gøy hvis det stemmer, for jeg har sagt det hele veien
Gammel 02-01-2017, 13:36   #7
ladyevot
Juniormedlem

ladyevot sin avatar

Medlem siden: Dec 2016
Sted: Trondheim
Meldinger: 46
ladyevot er på vei til noe stort.

Godt nyttår alle sammen
Håper alle har hatt en fredfull og fin jul.

Vi har vært på TUL i dag, noe jeg har ventet på siden før jul nå, og det var bare gode nyheter
Mini var 1,6 cm, hjertet slo 170 slag i minuttet og var plassert akkurat der det skulle: i livmora Alt kjennes så mye mer virkelig nå! Vet det er tidlig fortsatt, uke 8 i dag, men jeg dro med samboeren på januarsalg likevel og kjøpte litt babyklær i nøytrale farger etter UL
Gammel 02-01-2017, 13:42   #8
Hunter
Medlem

Hunter sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av ladyevot Vis post
Godt nyttår alle sammen
Håper alle har hatt en fredfull og fin jul.

Vi har vært på TUL i dag, noe jeg har ventet på siden før jul nå, og det var bare gode nyheter
Mini var 1,6 cm, hjertet slo 170 slag i minuttet og var plassert akkurat der det skulle: i livmora Alt kjennes så mye mer virkelig nå! Vet det er tidlig fortsatt, uke 8 i dag, men jeg dro med samboeren på januarsalg likevel og kjøpte litt babyklær i nøytrale farger etter UL
Så gøy, gratulerer! Sannsynligheten for SA etter uke 8 er jo egentlig veldig lav, så jeg tenker det sikkert er litt deilig å kjøpe noe til den lille... da blir det liksom mer ekte. Med min første turte jeg ikke kjøpe noe før etter uke 30 og da mister man litt av kosen med å gå gravid også, syns jeg.
Gammel 02-01-2017, 16:30   #9
ladyevot
Juniormedlem

ladyevot sin avatar

Medlem siden: Dec 2016
Sted: Trondheim
Meldinger: 46
ladyevot er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Hunter Vis post
Så gøy, gratulerer! Sannsynligheten for SA etter uke 8 er jo egentlig veldig lav, så jeg tenker det sikkert er litt deilig å kjøpe noe til den lille... da blir det liksom mer ekte. Med min første turte jeg ikke kjøpe noe før etter uke 30 og da mister man litt av kosen med å gå gravid også, syns jeg.
Ja, det er nok liten sjanse for SA etter uke 8, men har nok i bakhodet enda at det er lurt å være litt tilbakeholden i noen uker enda. Som legen på fertilitetsklinikken sa i dag; vi kan jo ikke garantere noe før du har barnet ditt i armene.
Likevel synes jeg det er koselig å kjøpe litt smått

Bestilte forøvrig time til første svangerskapskontroll hos jordmor på helsestasjon i dag. Hvor tenker dere å gå? Jordmor eller fastlege? Her blir det en blanding tenker jeg
Gammel 02-01-2017, 17:05   #10
Hunter
Medlem

Hunter sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av ladyevot Vis post
Ja, det er nok liten sjanse for SA etter uke 8, men har nok i bakhodet enda at det er lurt å være litt tilbakeholden i noen uker enda. Som legen på fertilitetsklinikken sa i dag; vi kan jo ikke garantere noe før du har barnet ditt i armene.
Likevel synes jeg det er koselig å kjøpe litt smått

Bestilte forøvrig time til første svangerskapskontroll hos jordmor på helsestasjon i dag. Hvor tenker dere å gå? Jordmor eller fastlege? Her blir det en blanding tenker jeg
Jeg gikk kun til lege i første svangerskap, og det funket greit.
Gikk til lege og JM annenhver gang med nr 2, og det ble bare tull for de måler ikke likt og dermed ble kurven så hakkete. Gikk bare til JM med nr 3 og syns det var absolutt best å gå til den som faktisk er fagutdannet på svangerskapsomsorg og ikke fastlege.

Så for å gjøre en kort historie lang, her blir det kun JM

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 19:53.