Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i september og oktober
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-01-2017, 12:37   #11
HappyLittleMe
Medlem

Medlem siden: Sep 2015
Meldinger: 158
HappyLittleMe er på vei til noe stort.
Sv: Skravling uke 3

Tusen takk Tess!

Leste litt lengre oppe at du var 3-4 uker på vei den tiden. Har du vært på tidlig ul ennå eller er det litt tidlig fortsatt? Hvis du har planer om det da

Er i følge meg selv i begynnelsen av svangerskapsuke 5 nå
HappyLittleMe er logget av   Svar med sitat
Gammel 27-01-2017, 12:25   #12
Tess
Juniormedlem

Tess sin avatar

Medlem siden: Jan 2017
Meldinger: 10
Tess er på vei til noe stort.

Ja nå troooor jeg at jeg kanskje kan være 7 uker. Fått ul time om 2 uker så får se da😀 gleder meg til å se knøttet!

Hva med deg? Skal du ha tidlig ul?

Er det noen som merker noe til en liten kule mage som kommer snikende allerede? Har jo vært gravid før og ifølge legen min vokser livmora da kjappere... 😁 min synes godt iallfall 😨

Tess er logget av   Svar med sitat
Gammel 27-01-2017, 21:05   #13
HappyLittleMe
Medlem

Spennende, lykke til på tidlig ul om to uker

Har ikke planer om det denne gangen, selvom det var helt fantastisk å se et blinkende hjerte sist!
vi får se om tiden strekker til

ja, en liten kulemage er det fra forrige fødsel fødte for under et år siden. visste ikke at livmoren vokser raskere når man har vært gravid fra før? uansett, hurra for liten kul på magen, kjempekoslig
Gammel 03-02-2017, 00:09   #14
Butterfly_83
Medlem

Butterfly_83 sin avatar

Medlem siden: Jun 2012
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 430
Butterfly_83 er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Gratulerer og velkommen happylittleme
er formen bra?

Tess: var å målte hcg igjen på mandag, akkurat en uke siden sist og det vat steget fra18000 og noe til 53600 skal måle hver mandag tenker jeg så det går akkurat en uke
Er så himla trett hele tida, kunne nok sovet døgnet rundt! Magen er vanskelig å skjule ja men fåreløbi ingen som tørt å spørre, akkurat det er jo litt risky når man ikke vet håper på å holde det skjult til uke 12

Butterfly_83 er logget av   Svar med sitat
Gammel 03-02-2017, 18:35   #15
HappyLittleMe
Medlem

Butterfly: så godt med gode hcg målinger

ja ikke sant, det der med magen er litt risikabelt. plutselig er det noen som spør håper du får skjult det før uke 12.

før jeg ble gravid med første, så ble jeg spurt i et selskap om jeg var gravid haha. jeg var tynn med flat mage, så tror det var andre faktorer som spilte inn. måten jeg satt på med klærne kanskje?
møtte de samme damene i et nytt selskap når jeg faktisk var gravid og da var det en annen dame som spurte. hun sa hun kunne se det med en gang.

tusen takk og formen er fin. har også den ufattelige trøttheten bare.
Formen ellers fin?
Gammel 03-02-2017, 20:05   #16
Butterfly_83
Medlem

Butterfly_83 sin avatar

Jeg har også helt flat mage tiø vanlig så føler jeg
Må ha litt store kle på meg for å ikke vise magen. Buksene mine er blitt trange allerede også formen er egentli helt grei utenom trøttheta, den tar nesten knekken på meg og kan nesten sovne hvor som helst. Ømme pupper og endel småkvalm , spesielt når jeg må lage mat. Å steke kjøttdeig Feks er like pyton må
Som da jeg gikk med minstemor men jeg er gla for symptomene er der for sist da jeg hadde ma Hadde jeg ingen symptomer og følte hele tiden på meg at noe var feil

Gammel 04-02-2017, 21:29   #17
HappyLittleMe
Medlem

ja da er det litt verre å skjule babymagen hihi.

Enig med deg vedr symptomer, ønsker alt av symptomer velkommen uansett hvor ubehagelig det er!
de første dagene etter at jeg fikk positiv test, var brystene så ømme at det gjorde litt vondt amme, men heldigvis roet det seg! merker ingen ømhet nå
og ja, det kjøttet altså
Gammel 06-02-2017, 11:13   #18
Butterfly_83
Medlem

Butterfly_83 sin avatar

Her er brystene veldig ømme, og har en 4 åringen som liker å ligge på faget men både magen er i veien og jeg tåler nesten ikke at hun ligger på brystene for de er så ømme, så føler jeg hele tida må flytte på henne for å finne en behagelig måte å sitte på . Men det blir nok bedre med tida

Nå driver jeg å rydder og baker, skal feire minste snuppa i ettermidsag, som blir 4 på onsdag. Tenk at hun skal bli storesøster :hjerter;
Hun trenger et lite søsken for de to store er jo så mye borte, og hun som er så lita vil jo også være med dem når de skal bort etc. Men de er veldig flinke med henne , men blir stas med en liten til.

Gammel 08-02-2017, 10:30   #19
HappyLittleMe
Medlem

gratulerer med 4åringen! håper dere hadde en fin feiring

ja det kan jeg skjønne, det med at de eldste er blitt store og da blir det godt med en nærmere i alder for 4åringen.
det er en av grunnene til at vi ønsket to tette, slik at de kan leke sammen, vokse sammen og ha masse glede for hverandre.
Misforstå meg rett, det kan være fordeler med søsken som er spredt også, på samme måte som tette barn. Alt er nok individuelt
Selv er jeg eldst, hvorav brødrene mine er 10 og 11 år yngre enn meg.
Gammel 08-02-2017, 11:16   #20
Butterfly_83
Medlem

Butterfly_83 sin avatar

Skjønner godt hva du mener

Her er det 3 år og 8 år mellom
De to største og det synes jeg var veldig din aldersforskjell. Spesielt siden jeg bare var 18 da jeg fikk hun eldste. Var ikke helt klar før to veldig tette da
Så ble det en attpåklatt etter noen år igjen og med så mye hjelp fra de to største ungene har alt vært supert som 3 barnsmamma. Jeg bruker å være endel plaget i svangerskapene så derfor har jeg ikke følt med "klar" før nå men fåreløbi går det jo veldig bra egentlig så satser på det holder seg slik

Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 03:54.