Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-02-2017, 11:52   #21
ladyevot
Juniormedlem

ladyevot sin avatar

Medlem siden: Dec 2016
Sted: Trondheim
Meldinger: 46
ladyevot er på vei til noe stort.
Sv: Februarskravling

Sitat:
Opprinnelig postet av Hunter Vis post
Hjertelyd tror jeg er ganske håpløst å gjette etter, ja mini har så langt ligget på mellom 150-170, og skal jo liksom være gutt. Tid for OUL i morgen, så få vi se om alt er som det skal og om det kan bekreftes noe kjønn og termindato.
Masse lykke til i dag, må få høre hvordan det har gått med deg
Gammel 14-02-2017, 15:42   #22
Hunter
Medlem

Hunter sin avatar

Medlem siden: Jun 2014
Sted: Romerike
Meldinger: 177
Hunter er på vei til noe stort.

Hei og hå! OUL i går gikk finfint Alt ser ut som det skal gjøre, fortsatt og utvilsomt en gutt inni der, termin 8. Juli, 19+5 i dag 💕💕
Gammel 14-02-2017, 15:48   #23
Hunter
Medlem

Hunter sin avatar

Ja, også skal vi tilbake på ny ul i uke 32. Morkaken dekker foreløpig utgangen, så vi må inn igjen for å se om den flytter seg etterhvert. Hvis ikke kan jeg ikke føde og blir satt opp for ks.
Gammel 14-02-2017, 18:04   #24
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,348
Blogginnlegg: 10
Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.

Så kjekt å høyra at alt såg fint ut på OUL i går, Hunter! Og greit å få bekrefta kjønn, sjølv om du vel egentlig var veldig sikker på at det var ein liten gutt i magen din, etter forrige UL.

Håpar morkaka flyttar på seg fram til neste UL!

Des. 12

Juli 17
Mirabella er logget av   Svar med sitat
Gammel 17-02-2017, 12:23   #25
ladyevot
Juniormedlem

ladyevot sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Hunter Vis post
Hei og hå! OUL i går gikk finfint Alt ser ut som det skal gjøre, fortsatt og utvilsomt en gutt inni der, termin 8. Juli, 19+5 i dag 💕💕
Så godt å høre
Fikk du noen fine bilder med deg?

Jeg fikk innkalling til OUL 16.03 først, så jeg må vente tålmodig i en måneds tid til før jeg får se mini i magen
Gammel 17-02-2017, 16:00   #26
ladyevot
Juniormedlem

ladyevot sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Mirabella Vis post
Nei, eg stolar ikkje for mykje verken på høg hjertelyd (jente) eller på manglande kvalme (gutt). Så det blir spennande å sjå kven som gøymer seg i magen min!

Masse lykke til med OUL i dag, Hunter! Blir spennande å høyra korleis det har gått. Du må koma med ei oppdatering her inne i løpet av dagen!

Litt over ei veke igjen til det er min tur!
Hvordan går det med deg? Fortsatt i fin form?
Er vel ikke lenge igjen til du skal på OUL heller nå? Spennende!!
Gammel 17-02-2017, 18:18   #27
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,348
Blogginnlegg: 10
Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av ladyevot Vis post
Hvordan går det med deg? Fortsatt i fin form?
Er vel ikke lenge igjen til du skal på OUL heller nå? Spennende!!
Formen er overraskande fin fortsatt, ja. Det einaste eg merkar er litt leggkrampar innimellom. Fryktelig vondt når det står på, men eg får det heldigvis ikkje så ofte. Det kjipaste så langt, er at eg har begynt å få ein del åreknutar på den eine foten. Det likar eg dårlig. Fekk litt då eg var gravid med nr 2, men dette svangerskapet har det blitt ganske mykje meir, og det ser skikkelig stygt ut. Det rare er at eg ikkje har nokon ting på den andre foten.

Ellers veks magen i rekordfart denne gangen! Det ser ut som om eg er mykje lenger på vei enn det eg faktisk er. Ja ja, sånn er det vel ofte når ein har barn frå før, at magen kjem fortare. Får berre håpa magen ikkje fortset å veksa i samme farten resten av svangerskapet, for då kjem eg til å sprekka til slutt!

Nei, no er det ikkje lenge igjen til eg skal på OUL. Torsdag i neste veke (23. februar) er det endelig min tur! Då er eg 18+3. Det blir både spennande og skummelt. Håpar alt ser bra ut med den lille i magen min, og at me får vita om det er jente eller gutt. Eg har ikkje kjent liv enda, så eg begynnar å bli litt utålmodig no. Eg synst alltid det blir lettare å senka skuldrene når eg kjem så langt at eg kan kjenna liv daglig. Første gangen eg var gravid, kjente eg for første gang liv i veke 19, og i veke 18 med nr 2. Hadde håpa eg skulle kjenna noko enda litt tidligare denne gangen, men det ser ikkje sånn ut. Ja ja, eg får vel prøva å vera tålmodig ei stund til.

Håpar formen din og er bra, og at vekene fram mot oul går fort!

Des. 12

Juli 17

Sist endret av Mirabella; 17-02-2017 kl 18:22.
Mirabella er logget av   Svar med sitat
Gammel 19-02-2017, 11:26   #28
Hunter
Medlem

Hunter sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av ladyevot Vis post
Så godt å høre
Fikk du noen fine bilder med deg?

Jeg fikk innkalling til OUL 16.03 først, så jeg må vente tålmodig i en måneds tid til før jeg får se mini i magen
Tja, fikk med meg ganske mange, men alle er egentlig mer eller mindre like.
Gammel 19-02-2017, 11:30   #29
Hunter
Medlem

Hunter sin avatar

Sitat:
Nei, no er det ikkje lenge igjen til eg skal på OUL. Torsdag i neste veke (23. februar) er det endelig min tur! Då er eg 18+3. Det blir både spennande og skummelt. Håpar alt ser bra ut med den lille i magen min, og at me får vita om det er jente eller gutt. Eg har ikkje kjent liv enda, så eg begynnar å bli litt utålmodig no. Eg synst alltid det blir lettare å senka skuldrene når eg kjem så langt at eg kan kjenna liv daglig. Første gangen eg var gravid, kjente eg for første gang liv i veke 19, og i veke 18 med nr 2. Hadde håpa eg skulle kjenna noko enda litt tidligare denne gangen, men det ser ikkje sånn ut. Ja ja, eg får vel prøva å vera tålmodig ei stund til.
Det blir stas med ul! Jeg føler så med deg, det er så mye bedre når man kan kjenne liv hver dag og vite at bebbis har det bra. Ikke lenge igjen nå da før h*n sier i fra at h*n er der 💕
Gammel 20-02-2017, 13:15   #30
ladyevot
Juniormedlem

ladyevot sin avatar

Sitat:
Formen er overraskande fin fortsatt, ja. Det einaste eg merkar er litt leggkrampar innimellom. Fryktelig vondt når det står på, men eg får det heldigvis ikkje så ofte. Det kjipaste så langt, er at eg har begynt å få ein del åreknutar på den eine foten. Det likar eg dårlig. Fekk litt då eg var gravid med nr 2, men dette svangerskapet har det blitt ganske mykje meir, og det ser skikkelig stygt ut. Det rare er at eg ikkje har nokon ting på den andre foten.

Ellers veks magen i rekordfart denne gangen! Det ser ut som om eg er mykje lenger på vei enn det eg faktisk er. Ja ja, sånn er det vel ofte når ein har barn frå før, at magen kjem fortare. Får berre håpa magen ikkje fortset å veksa i samme farten resten av svangerskapet, for då kjem eg til å sprekka til slutt!

Håpar formen din og er bra, og at vekene fram mot oul går fort!
Godt at formen er fin da!
Kom åreknutene bort etter forrige svangerskap, eller har du dem enda? Jeg har ikke merket noe enda, men min mor fikk mer og mer åreknuter for hvert svangerskap og hun ble ikke kvitt dem etterpå, så hun er faktisk operert i begge legger på grunn av det.

He he, heldigvis vokser ikke magen like fort gjennom hele svangerskapet, men det er litt greit når man får skikkelig mage og, kan strutte litt ekstra og ikke bare se smålubben ut

Du må bare holde ut, det kommer vel litt an på hvordan livmora er plassert også for hvor tidlig du vil kjenne liv. Men er enig med deg, jeg gleder meg også veldig til å kjenne liv! Nå er jeg akkurat på dagen 3 uker etter deg, så er enda 3 uker og noen dager til jeg skal på OUL, får bare gjøre det jeg kan for at tiden skal gå fort Siden dette er mitt første svangerskap vil det nok vare enda en del uker før jeg kjenner liv.
Krysser fingre for at du får bare gode nyheter på torsdag og at du endelig skal få svar på om det er en liten jente eller gutt som er mageboeren din denne gangen Vært mye snakk om det nå, så kjenner jeg er spent på dine vegne

Formen min er ok, ingen store utfordringer men kjenner jo at kroppen er i endring
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:09.