Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-02-2017, 22:48   #31
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,348
Blogginnlegg: 10
Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.
Sv: Februarskravling

Sitat:
Opprinnelig postet av Hunter Vis post
Det blir stas med ul! Jeg føler så med deg, det er så mye bedre når man kan kjenne liv hver dag og vite at bebbis har det bra. Ikke lenge igjen nå da før h*n sier i fra at h*n er der ��
18+0 i dag, og berre 3 dagar igjen til OUL! Eg både gledar meg og gruar meg. Gruar meg nok litt ekstra fordi eg ikkje kan kjenna liv frå babyen enda, og derfor blir ekstra redd for at noko skal vera gale. Men eg har ikkje kjent tidlig liv i dei to forrige svangerskapa mine heller, så forhåpentligvis er alt bra likevel. Og om alt ser fint ut, så gledar eg meg til å få sjå babyen i magen min igjen, og forhåpentligvis få vita kjønn.

Den siste veka har eg lurt på om det muligens er babyen eg kjenner innimellom, men eg er langt frå sikker. Det har berre skjedd nokon få gangar. Og eg har kun kjent noko når eg ligg på rygg i senga, med hendene flatt og med litt trykk over nederste del av magen. Men det er så lite og så kortvarig, at eg veit ikkje heilt om det er babyen eg har kjent. Skulle ønska eg kjente nokon ordentlige spark, sånn at eg kunne vera sikker. Men det gjer eg altså ikkje. Så eg ventar fortsatt i spenning på dei første ordentlige babybevegelsane!

Des. 12

Juli 17

Sist endret av Mirabella; 20-02-2017 kl 22:51.
Mirabella er logget av   Svar med sitat
Gammel 20-02-2017, 23:22   #32
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av ladyevot Vis post
Godt at formen er fin da!
Kom åreknutene bort etter forrige svangerskap, eller har du dem enda? Jeg har ikke merket noe enda, men min mor fikk mer og mer åreknuter for hvert svangerskap og hun ble ikke kvitt dem etterpå, så hun er faktisk operert i begge legger på grunn av det.

He he, heldigvis vokser ikke magen like fort gjennom hele svangerskapet, men det er litt greit når man får skikkelig mage og, kan strutte litt ekstra og ikke bare se smålubben ut

Du må bare holde ut, det kommer vel litt an på hvordan livmora er plassert også for hvor tidlig du vil kjenne liv. Men er enig med deg, jeg gleder meg også veldig til å kjenne liv! Nå er jeg akkurat på dagen 3 uker etter deg, så er enda 3 uker og noen dager til jeg skal på OUL, får bare gjøre det jeg kan for at tiden skal gå fort Siden dette er mitt første svangerskap vil det nok vare enda en del uker før jeg kjenner liv.
Krysser fingre for at du får bare gode nyheter på torsdag og at du endelig skal få svar på om det er en liten jente eller gutt som er mageboeren din denne gangen Vært mye snakk om det nå, så kjenner jeg er spent på dine vegne

Formen min er ok, ingen store utfordringer men kjenner jo at kroppen er i endring
Jada, formen er fortsatt like fin den, så eg kan absolutt ikkje klaga! Men eg er ikkje særlig glad for dei åreknutane altså, for det ser skikkelig stygt ut. Og eg synst det er ganske rart at den eine foten/leggen min ser ut akkurat som før, mens den andre har blitt full av åreknutar i løpet av kort i tid.

I mitt første svangerskapet fekk eg ingen åreknutar. I svangerskap nr. 2, dukka dei første åreknutane opp. Men det var ikkje så mykje, og eg synst dei vart litt mindre synlige etter at svangerskapet var over. Dette svangerskapet såg eg tidlig at eg begynte å få meir åreknutar enn eg hadde frå før, og dei er mykje meir tydelige og sterkare på farge enn før. Det har spredd seg til store delar av foten og leggen. Det ser faktisk så lite fint ut, at eg ikkje kjem til gå med korte bukser eller skjørt til våren og sommaren. Tvilar på at det blir noko særlig bedre etter fødselen, så mykje som det har blitt - så det endar vel med operasjon fryktar eg.

Eg er høg, slank og har tynne bein, så det er iallfall ikkje overvekt som er grunnen til åreknutane mine. Det er nok heller arv, vil eg tru. Mora mi har født 5 barn, og har ingen åreknutar. Men faren min har mykje, og det samme hugsar eg at farmora mi hadde. Håpar berre at eg får dekka operasjon i det offentlige, og ikkje må betala for ein sånn operasjon ved privat klinikk. For det trur eg kan bli dyrt.

Strekkmerker har eg iallfall vore så heldig å aldri fått, så eg får heller prøva å fokusera på det som er positivt. Svangerskapa mine har også vore enkle og nesten heilt uten plager, og fødslane mine har vore fine. Så eg får vel berre godta at eg ikkje slepp unna absolutt alt.

Eg har hatt skikkelig babymage heilt frå starten av denne gangen. Så mageveksten kan godt roa seg ned litt no, for min del. Eg ser meir enn nok gravid ut allerede uansett! Eg hadde det motsatt i første svangerskap. Då synst eg magen kom altfor seint!

Morkaka mi var festa oppe og ikkje framme, så det er iallfall ikkje den som gjer at eg ikkje kjenner liv enda. Livmora er jo fortsatt plassert i nederst del av magen. Når ikkje opp til navlen enda, etter det eg har lest. Blir spennande å få høyra når du begynner å kjenna liv, du som er førstegangsgravid. I mitt første svangerskap skjedde det i veke 19. Så bra at formen din også er fin så langt!

Takk for fingerkryssing! Det blir både spennande og skummelt med UL på torsdag. Håpar alt er bra, og at eg får vita om det er ei lita jente eller ein liten gutt i magen min denne gangen.

Des. 12

Juli 17

Sist endret av Mirabella; 20-02-2017 kl 23:30.
Gammel 20-02-2017, 23:48   #33
ladyevot
Juniormedlem

ladyevot sin avatar

Medlem siden: Dec 2016
Sted: Trondheim
Meldinger: 46
ladyevot er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mirabella Vis post
Jada, formen er fortsatt like fin den, så eg kan absolutt ikkje klaga! Men eg er ikkje særlig glad for dei åreknutane altså, for det ser skikkelig stygt ut. Og eg synst det er ganske rart at den eine foten/leggen min ser ut akkurat som før, mens den andre har blitt full av åreknutar i løpet av kort i tid.

I mitt første svangerskapet fekk eg ingen åreknutar. I svangerskap nr. 2, dukka dei første åreknutane opp. Men det var ikkje så mykje, og eg synst dei vart litt mindre synlige etter at svangerskapet var over. Dette svangerskapet såg eg tidlig at eg begynte å få meir åreknutar enn eg hadde frå før, og dei er mykje meir tydelige og sterkare på farge enn før. Det har spredd seg til store delar av foten og leggen. Det ser faktisk så lite fint ut, at eg ikkje kjem til gå med korte bukser eller skjørt til våren og sommaren. Tvilar på at det blir noko særlig bedre etter fødselen, så mykje som det har blitt - så det endar vel med operasjon fryktar eg.

Eg er høg, slank og har tynne bein, så det er iallfall ikkje overvekt som er grunnen til åreknutane mine. Det er nok heller arv, vil eg tru. Mora mi har født 5 barn, og har ingen åreknutar. Men faren min har mykje, og det samme hugsar eg at farmora mi hadde. Håpar berre at eg får dekka operasjon i det offentlige, og ikkje må betala for ein sånn operasjon ved privat klinikk. For det trur eg kan bli dyrt.

Strekkmerker har eg iallfall vore så heldig å aldri fått, så eg får heller prøva å fokusera på det som er positivt. Svangerskapa mine har også vore enkle og nesten heilt uten plager, og fødslane mine har vore fine. Så eg får vel berre godta at eg ikkje slepp unna absolutt alt.

Eg har hatt skikkelig babymage heilt frå starten av denne gangen. Så mageveksten kan godt roa seg ned litt no, for min del. Eg ser meir enn nok gravid ut allerede uansett! Eg hadde det motsatt i første svangerskap. Då synst eg magen kom altfor seint!

Morkaka mi var festa oppe og ikkje framme, så det er iallfall ikkje den som gjer at eg ikkje kjenner liv enda. Livmora er jo fortsatt plassert i nederst del av magen. Når ikkje opp til navlen enda, etter det eg har lest. Blir spennande å få høyra når du begynner å kjenna liv, du som er førstegangsgravid. I mitt første svangerskap skjedde det i veke 19. Så bra at formen din også er fin så langt!

Takk for fingerkryssing! Det blir både spennande og skummelt med UL på torsdag. Håpar alt er bra, og at eg får vita om det er ei lita jente eller ein liten gutt i magen min denne gangen.
Huff ja, det skjønner jeg godt!
Gode sjanser for å få operasjon dekket av det offentlige, men jeg er rimelig sikker på at du må ha plager foruten det rent kosmetiske for å få det, f.eks. urolige føtter, smerter og/eller trykk i beinet. Mamma fikk dekket operasjon på begge beina. Kan nok være lurt å ta det opp med legen din allerede nå, for å få satt i gang prosessen. Jeg krysser nå uansett fingrene for at de vil gå såpass tilbake etter svangerskapet at de ikke vil plage deg nevneverdig

Supert at du har hatt såkalt enkle og fine både svangerskap og fødsler. Har du født begge de to første på normalt vis? Brukte du noen form for smertelindring? Jeg spør fordi jeg er så spent på hvordan det blir for meg. Har jo ingen erfaring på området enda

Mage er bare fint, skal jo vises hvilken jobb det er vi gjør. Stolte som vi er
Har du lagt på deg mye da, eller er du fortsatt en del oppblåst?

Du kjenner nok liv hvert øyeblikk nå tenker jeg. Kanskje det er UL som skal til for å utløse det, kan hende du slapper mer av når du får se at alt er bra og at du da vil kjenne mini i magen bedre Enda har h*n jo så god plass inni der at du ikke vil kjenne de helt store sparkene etter hva jeg har lest

Blir veldig spennende å høre fra deg på torsdag, alt går nok veldig bra Etterpå kan du feire litt ekstra og kjøpe noe til den lille gutten eller jenta du bærer på
Gammel 21-02-2017, 17:17   #34
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Sitat:
Huff ja, det skjønner jeg godt!
Gode sjanser for å få operasjon dekket av det offentlige, men jeg er rimelig sikker på at du må ha plager foruten det rent kosmetiske for å få det, f.eks. urolige føtter, smerter og/eller trykk i beinet. Mamma fikk dekket operasjon på begge beina. Kan nok være lurt å ta det opp med legen din allerede nå, for å få satt i gang prosessen. Jeg krysser nå uansett fingrene for at de vil gå såpass tilbake etter svangerskapet at de ikke vil plage deg nevneverdig

Supert at du har hatt såkalt enkle og fine både svangerskap og fødsler. Har du født begge de to første på normalt vis? Brukte du noen form for smertelindring? Jeg spør fordi jeg er så spent på hvordan det blir for meg. Har jo ingen erfaring på området enda

Mage er bare fint, skal jo vises hvilken jobb det er vi gjør. Stolte som vi er
Har du lagt på deg mye da, eller er du fortsatt en del oppblåst?

Du kjenner nok liv hvert øyeblikk nå tenker jeg. Kanskje det er UL som skal til for å utløse det, kan hende du slapper mer av når du får se at alt er bra og at du da vil kjenne mini i magen bedre Enda har h*n jo så god plass inni der at du ikke vil kjenne de helt store sparkene etter hva jeg har lest

Blir veldig spennende å høre fra deg på torsdag, alt går nok veldig bra Etterpå kan du feire litt ekstra og kjøpe noe til den lille gutten eller jenta du bærer på
Eg har ikkje nokon smerter eller andre plager med høgre fot, anna enn at det ser stygt ut med leggen full av åreknutar. Så då spørs det vel om eg får dekka operasjon av det offentlige. Kjedelig i så fall, når eg er såpass ung som eg er. Hadde eg vore 70, så hadde eg ikkje brydd meg, men eg har jo berre så vidt fylt 40.

Ja, eg har født begge jentene mine normalt. Første gangen eg fødte, pressa jordmora meg til å prøva akupunktur som smertelindring. Men det synst eg ikkje hjalp i det heile tatt, og nålene var berre i veien. Etter fødselen fann eg til og med med ei nål, som fortsatt stod fast i hovudet mitt! Eg prøvde også badekar første gangen, fordi eine søstera mi anbefalte det. Men eg måtte opp av badekaret igjen etter kort tid, fordi fosterlyden vart dårligare på grunn av det varme vatnet.

Når eg fødte minstejenta mi, hadde eg ikkje nokon form for smertelindring, og det gjekk heilt fint. Det viktigaste er at du klarar å halda deg rolig og ikkje får panikk, sjølv om det gjer veldig vondt. Så er det lurt å stå eller sitja mest mulig oppreist, i staden for å leggja deg ned - sånn at fødselen går framover, og ikkje stoppar opp. Ellers er det viktig å ikkje spenna kroppen når riene kjem, men prøva å slappa av i kroppen, og pusta riktig. Eg fekk skryt begge gangane, for at eg klarte å halda meg så rolig heile tida. Det gjorde nok også at fødselane gjekk framover heile tida, og aldri stoppa opp. Det er vanskelig å halda ut når smertene er på det aller verste! Men klarar du det, så går vanligvis fødselen raskare. Og det at eg visste at eg kunne be om epidural når som helst viss det vart for ille, gjorde nok også at eg klarte å halda ut, og unngå å få panikk.

Vekta me har her i huset fungerer ikkje, så eg har faktisk ikkje vegd meg sidan jordmorkontrollen for 4 veker sidan. I veke 14 hadde eg vel berre lagt på meg 1/2 -1 kg. Så det var tydelig at det var det at magen var oppblåst, som gjorde at magen var så stor i starten. Men eg føler meg mindre oppblåst no, samtidig som magen har blitt ganske mykje større. Så det er vel fare for at eg har lagt på meg nokon fleire kilo no, ja.

Håpar virkelig at alt er bra meg den lille i magen, og at eg begynnar å kjenna ordentlige bevegelsar veldig snart! For som sagt, så begynnar eg å bli veldig utålmodig no! Ja, håpar eg klarar å slappa meir av og kjenna bevegelsar, viss eg får sjå ein sprell levande, frisk liten baby på UL på torsdag. Og eg skal absolutt feira litt og kjøpa noko til babyen etter UL, viss alt ser bra ut!

Des. 12

Juli 17

Sist endret av Mirabella; 21-02-2017 kl 17:22.
Gammel 23-02-2017, 00:34   #35
ladyevot
Juniormedlem

ladyevot sin avatar

Medlem siden: Dec 2016
Sted: Trondheim
Meldinger: 46
ladyevot er på vei til noe stort.

Masse lykke til i morgen Mirabella!
Gleder meg til å høre hvordan det har gått!
Gammel 23-02-2017, 11:03   #36
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Sitat:
Masse lykke til i morgen Mirabella!
Gleder meg til å høre hvordan det har gått!
Tusen takk! No sit eg på venterommet!

Des. 12

Juli 17
Gammel 23-02-2017, 14:23   #37
Hunter
Medlem

Hunter sin avatar

Medlem siden: Jun 2014
Sted: Romerike
Meldinger: 177
Hunter er på vei til noe stort.

Venter spent på resultatet, Mirabella
Gammel 24-02-2017, 14:46   #38
Hunter
Medlem

Hunter sin avatar

Medlem siden: Jun 2014
Sted: Romerike
Meldinger: 177
Hunter er på vei til noe stort.

Mirabella? Blir så nervøs når vi ikke hører noe
Gammel 24-02-2017, 23:31   #39
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Sitat:
Venter spent på resultatet, Mirabella
Sitat:
Mirabella? Blir så nervøs når vi ikke hører noe
Beklagar sein oppdatering! Eg hadde det så travelt i går, så eg rakk aldri å koma meg inn her for å fortelja korleis det gjekk på OUL i går. Ikkje meininga å gjera deg nervøs - alt er bra!

Des. 12

Juli 17
Gammel 24-02-2017, 23:36   #40
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Ja, då er eg endelig klar for å koma med ein rapport frå gårsdagens UL!

Eg hadde time kl. 11 i går formiddag, og sat ei lita stund og venta etter at klokka hadde passert 11. Så var det endelig ei jordmor som ropte opp navnet mitt, og eg var både nervøs og veldig spent når eg gjekk inn! Jordmora var ei dame som viste seg å vera frå same vesle kommune som eg kjem frå (men ikkje bur i lenger), og ho visste godt kven foreldra mine var. Litt artig! Så kom det også inn ein ung lege, som skulle vera med på UL-undersøkelsen. Ho spurte om det var greit at ho var med, og det sa eg ja til. Trur ho var under opplæring, for jordmora viste henne og forklarte ting underveis, som ho var usikker på.

Det var den unge legen som starta med å ta fram UL-apparatet, og begynte å undersøka babyen i magen. Heldigvis såg eg med ein gang hjertet som banka, så då klarte eg å slappa litt meir av. For då visste eg iallfall at det var liv. Legen fortsatte å undersøka babyen og ta forskjellige mål, mens jordmora hjelpte til og forklarte. Hjertet såg heilt perfekt ut, med 4 hjertekammer, og alt anna var også akkurat sånn som det skulle vera. Jordmora gjorde enda fleire mål etter at legen var ferdig, og kom då fram til at eg var 18+3 i dag. Og det stemmer nøyaktig med kor langt eg er på vei! Så babyen var akkurat så stor som den skulle vera, og alt såg heilt perfekt ut!

Morkaka var plassert oppe, og faktisk på framveggen på høgre side av livmora. Så eg ville nok kjenna bevegelsar på venstre side først, meinte jordmora. På TUL i veke 12 fekk eg vita at morkaka låg oppe, men ikkje at ho låg på framveggen. Men det kan vel kanskje vera litt av forklaringa på at eg har måtta venta lenge på å kjenna liv denne gangen.

Jordmora spurte om eg ville vita kjønn, og eg sa at det ville eg. Ho ville absolutt ha meg til å seia om eg trudde det var gutt eller jente. Eg sa at eg hadde to ulike teoriar. Gutt på grunn av den manglande kvalmen dette svangerskapet, og jente på grunn av høg fosterlyd. Så eg sa at eg var usikker. Men jordmora ville ikkje avsløra noko, før eg hadde sagt kva eg trudde mest at det var. Så eg enda på gutt, sidan eg var så sikker på gutt i starten av svangerskapet.

Så fekk eg endelig svaret! I magen min gøymer det seg:

Ei lita JENTE

Så då var altså den raske fosterlyden meir til å stola på, enn den manglande kvalmen! Tenk, eg skal bli mamma til jente nr. 3 i sommar!

Des. 12

Juli 17

Sist endret av Mirabella; 24-02-2017 kl 23:49.
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:17.