Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i mai og juni
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-02-2017, 10:09   #1
Ellia
Juniormedlem

Ellia sin avatar

Medlem siden: Jan 2017
Meldinger: 17
Ellia er på vei til noe stort.
Hvor er alle sammen?

Det er jo helt dødt her.
Gammel 14-02-2017, 19:14   #2
Løve(mamma?)
Medlem

Løve(mamma?) sin avatar

Medlem siden: Jul 2013
Meldinger: 129
Løve(mamma?) vil raskt nok bli berømt.
Sv: Hvor er alle sammen?

Aner ikke...
Er innom og sjekker men har vært så utslitt i det siste at jeg har ikke orket å skrive så mye.
Men nå kommer sol og vår og overskudd snart!
Håper det ikke dør helt ut her, det var veldig koselig å ha denne gjengen når jeg gikk gravid sist.

Lille frosk kom endelig 19.08.14
Løve(mamma?) er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-02-2017, 20:20   #3
Lykkelit2
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2016
Meldinger: 24
Lykkelit2 er på vei til noe stort.

Enig - stemmer for at vi få som er her blir flinkere å skravle litt

Selv har jeg hatt influensa en ukes tid (runde nummer to!) og ryggvondt. Sistnevnte er på bedringens vei og har fått henvisning til fysioterapeut for jevnlig pleie ☺️ Er så stiv og sliten i ryggen så håper det skal hjelpe meg gjennom svangerskapet ved siden av annen aktivitet!

Går inn i uke 22 nå. Neste svangerskapskontroll er ikke før om et par uker.
Hvordan står det til med dere andre?
Gammel 15-02-2017, 14:27   #4
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 380
Blogginnlegg: 9
mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.

Jeg har ikke vært her på en stund. Men blir gjerne her hvis det blir litt mer aktivitet
mlundg er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-02-2017, 19:14   #5
Løve(mamma?)
Medlem

Løve(mamma?) sin avatar

Her er det 22+4 i dag, jeg skulle hatt legetimen min i dag men fikk telefon i dagtidlig at legen min var syk så den ble flyttet to uker frem. Likesågodt for da er jeg 24+2 på sjekken, stemmer litt bedre det

Jeg begynne endelig å kjenne nesten daglig liv her, har morkaka på fremsiden så jeg har nesten ikke kjent noe så langt. Men det er utrolig hvor betryggende der er med litt livstegn fra mageboeren altså

Gammel 16-02-2017, 19:04   #6
Lykkelit2
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2016
Meldinger: 24
Lykkelit2 er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Løve(mamma?) Vis post
Her er det 22+4 i dag, jeg skulle hatt legetimen min i dag men fikk telefon i dagtidlig at legen min var syk så den ble flyttet to uker frem. Likesågodt for da er jeg 24+2 på sjekken, stemmer litt bedre det

Jeg begynne endelig å kjenne nesten daglig liv her, har morkaka på fremsiden så jeg har nesten ikke kjent noe så langt. Men det er utrolig hvor betryggende der er med litt livstegn fra mageboeren altså
Jeg er 21+3 i dag og har morkaka bak. Kjenner liv hver dag, men kun i perioder og noen dager er det sterkere dult enn andre dager.. Jeg er jo førstegangs så jeg håper det er normalt..
Har ikke kjent daglig romstering såå lenge syns jeg, kanskje de siste 1,5-2 ukene.

Både lege, jordmor og jeg (går annenhver gang) har sammen bestemt at jeg skal få en røntgen nærmere fødsel da både tanten min og søsteren min var for smale i bekkenet og endte med hastekeisersnitt. Det ønsker jeg jo selvsagt ikke, så jeg ytret ønske om å få sjekket dette i tide slik at jeg hvert fall kan vite om det er mulig eller ei. Heller det enn å være nervøs for at det ikke går, selv om det pga andre omstendigheter også kan ende med keisersnitt altså. Men kjenner den forberedelsen blir viktig for meg
Hvordan er det med dere ande? Noen som får planlagt KS f. eks?
Gammel 17-02-2017, 12:56   #7
Ellia
Juniormedlem

Ellia sin avatar

Medlem siden: Jan 2017
Meldinger: 17
Ellia er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Løve(mamma?) Vis post
Håper det ikke dør helt ut her, det var veldig koselig å ha denne gjengen når jeg gikk gravid sist.
Samme her, var her for 6 år siden (tiden flyr! ) og det var så koselig
Håper vi kan få opp aktiviteten her
Gammel 17-02-2017, 16:49   #8
Løve(mamma?)
Medlem

Løve(mamma?) sin avatar

Vi er fortsatt i en lukket fb gruppe hvor vi oppdaterer hverandre på våre snart 3(!)åringer. Det går kjempefort!

Lykkeli2 jeg tror jeg kjente liv ganske regelmessig fra uke 20 sist. Men det var jo bare ett par ganger daglig i begynnelsen
Og det kommer jo ann på hvor oppmerksom du er akkurat når babyen er mest aktiv. I slutten av svangerskapet er det jo ikke mulig å gå glipp av sparkene men i begynnelsen er de jo ikke så sterke i armer og bein.
Her er det så svakt ennå at jeg må være i ro og være konsentrert for å kjenne det. Jeg GLEDER meg til det blir mer baluba inni der altså!

Nå er det helg! Her er pizzaen i ovnen og mannen er ute på tur med turboen så nå har jeg slengt beina på sofaen ett lite øyeblikk før de kommer inn igjen.
Mannen skal ut i kveld så jeg får en stille og rolig hjemmealene-fredag og kjenner at det er helt greit!
Da blir det tv-serier, litt snacks, strikketøy og en tidlig kveld
Det er lite action her for tiden altså

Gammel 19-02-2017, 10:59   #9
Drømmejenta
Juniormedlem

Medlem siden: Dec 2016
Meldinger: 12
Drømmejenta er på vei til noe stort.

Hei jeg er også her, men har reisejobb så er til tider litt fraværende. Men nå må reisingen snart roe seg siden jeg er i uke 26+5. Jeg kjenner masse liv hver dag og nyter det! jeg har også morkaka på fremsiden så det tok litt lang tid før jeg begynte å kjenne det daglig.
ICSI september 2016 - positiv Termin 25 mai 2017
Drømmejenta er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 03:58.