Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i september og oktober
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-02-2017, 23:50   #21
Litchi
Juniormedlem

Litchi sin avatar

Medlem siden: Feb 2017
Meldinger: 24
Litchi er på vei til noe stort.
Sv: Februarskravling

Sitat:
Opprinnelig postet av Butterfly_83 Vis post
Velkommen og gratulerer så mye med attpåklatt på tur
Min nr 3 var en attpåklatt og jeg hwr virkelig bare kosa meg med nr 3, for en drøm å få baby med så store storesøsken som hjelper til og forguder
lillesøstra si! Gled deg!!
Takk for det!
Ja, jeg tenker det kan være en fordel å ha store barn fra før som kan hjelpe til. Er spent på reaksjonene når vi forteller dem det etter hvert. Gutten på 10 synes det høres kjempestas ut (muligens fordi han da ikke lenger blir minstemann ), men for jenta på 12 er det helt uaktuelt med en ny baby i hus som skal stjele min oppmerksomhet! Men får håpe det går seg til
Litchi er logget av   Svar med sitat
Gammel 21-02-2017, 10:53   #22
Butterfly_83
Medlem

Butterfly_83 sin avatar

Medlem siden: Jun 2012
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 430
Butterfly_83 er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Sitat:
Opprinnelig postet av Litchi Vis post
Takk for det!
Ja, jeg tenker det kan være en fordel å ha store barn fra før som kan hjelpe til. Er spent på reaksjonene når vi forteller dem det etter hvert. Gutten på 10 synes det høres kjempestas ut (muligens fordi han da ikke lenger blir minstemann ), men for jenta på 12 er det helt uaktuelt med en ny baby i hus som skal stjele min oppmerksomhet! Men får håpe det går seg til
Her var storesøstra 11 år da minstemor kom, og storebror var 7. Begge helt i ekstase . blir spennende når de kommende søsknene skal få vite ;-)

Butterfly_83 er logget av   Svar med sitat
Gammel 21-02-2017, 19:23   #23
nb78
Medlem

nb78 sin avatar

Medlem siden: Mar 2014
Sted: Bergen
Meldinger: 340
nb78 vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Nykommer!

Testet positivt på selveste valentinesdagen, og skal nå begynne på uke 6. Har to barn fra før på 10 og 12, så det begynner jo å bli en god sund siden sist jeg var igjennom dette.
Gratulerer med positiv test og velkommen hit! Spennende med storesøskena, men har hørt de andre med attpåklatter at de koser seg ekstra mye med minsten.

Vi er omtrent like langt vi da, 6 uker i morgen her.

Hvordan er formen?

Prøvere siden 2008, full klaff på 5. IVF. født 11.2014
Første søskenforsøk ble avbrutt uke 19+4 pga ryggmargsbrokk.
Andre søskenforsøk i gang

nb78 er logget av   Svar med sitat
Gammel 21-02-2017, 19:41   #24
Litchi
Juniormedlem

Litchi sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av nb78 Vis post
Gratulerer med positiv test og velkommen hit! Spennende med storesøskena, men har hørt de andre med attpåklatter at de koser seg ekstra mye med minsten.

Vi er omtrent like langt vi da, 6 uker i morgen her.

Hvordan er formen?
Takk for det!

Ja, det er vi! Jeg startet på uke 6 i går
Formen er helt fin, nesten litt for bra Ingen verdens symptomer, absolutt ingen kvalme. Kaaaanskje muligens litt mer trøtt enn ellers. Hva med deg?
Gammel 21-02-2017, 20:24   #25
nb78
Medlem

nb78 sin avatar

Sitat:
Takk for det!

Ja, det er vi! Jeg startet på uke 6 i går
Formen er helt fin, nesten litt for bra Ingen verdens symptomer, absolutt ingen kvalme. Kaaaanskje muligens litt mer trøtt enn ellers. Hva med deg?
Gosh, her er jeg utmattet-trøtt fra 13:00 hver dag (allerede!). Ingen kaffe hjelper da...
I dag er jeg kvalm, ikke bare småkvalm som jeg har vært tidligere. Drukket ingefær-te, laget smoothie med ingefær til i morgen og seabands på hver arm....
har ikke vært veldig kvalm i tidligere svangerskap annet enn en dag innimellom så ikke så vant til det og håper jeg slipper unna det verste.

Gammel 22-02-2017, 09:08   #26
HappyLittleMe
Medlem

Medlem siden: Sep 2015
Meldinger: 158
HappyLittleMe er på vei til noe stort.

Litchi velkommen og gratulerer med positiv test
HappyLittleMe er logget av   Svar med sitat
Gammel 22-02-2017, 11:34   #27
Litchi
Juniormedlem

Litchi sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av HappyLittleMe Vis post
Litchi velkommen og gratulerer med positiv test
Tusen takk!
Gammel 22-02-2017, 12:55   #28
Butterfly_83
Medlem

Butterfly_83 sin avatar

Medlem siden: Jun 2012
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 430
Butterfly_83 er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Morsomt at det begynner å bli litt liv her i terminklubben vår nå håper mange flere finner veien hit etterhvert
Vi var så aktive her da jeg gikk med minste og da ungene var født flytta vi til en lukket gruppe på fb, og der lager vi dagstråder hver dag å skriver masse sammen ila dagene synes det er så koselig!!
Nå er det kjekt at jeg har dere her så jeg slipper å skrive så mye om graviditeten til dem , så de ikke skal bli lei av gravid snakk i mange Mnd ;-)

Butterfly_83 er logget av   Svar med sitat
Gammel 22-02-2017, 16:05   #29
HappyLittleMe
Medlem

Medlem siden: Sep 2015
Meldinger: 158
HappyLittleMe er på vei til noe stort.

helt enig butterfly, kjempekoslig med flere da kan vi skravle masse gravidsnakk og få litt utløp for det sammen! forrige termingruppa vår flytta også til lukka gruppe på face og vi har fortsatt dagstråder og holder kontakt. kjempekoslig altså. som førstegangsmamma den gangen slukte jeg alt som en svamp og fikk spørre i vei, utrolig godt å ha en gjeng i samme situasjon (gravid/permisjon osv) å snakke med. har permisjon frem til neste fødsel omtrent, da jeg har gradert permisjon med jobb, så utenfor arbeidet har jeg masse tid å skravle på!

hvordan har deres uke vært hittil? er det vinterferie nå?
HappyLittleMe er logget av   Svar med sitat
Gammel 22-02-2017, 21:19   #30
nb78
Medlem

nb78 sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Butterfly_83 Vis post
Morsomt at det begynner å bli litt liv her i terminklubben vår nå håper mange flere finner veien hit etterhvert
Vi var så aktive her da jeg gikk med minste og da ungene var født flytta vi til en lukket gruppe på fb, og der lager vi dagstråder hver dag å skriver masse sammen ila dagene synes det er så koselig!!
Nå er det kjekt at jeg har dere her så jeg slipper å skrive så mye om graviditeten til dem , så de ikke skal bli lei av gravid snakk i mange Mnd ;-)
Sitat:
Opprinnelig postet av HappyLittleMe Vis post
helt enig butterfly, kjempekoslig med flere da kan vi skravle masse gravidsnakk og få litt utløp for det sammen! forrige termingruppa vår flytta også til lukka gruppe på face og vi har fortsatt dagstråder og holder kontakt. kjempekoslig altså. som førstegangsmamma den gangen slukte jeg alt som en svamp og fikk spørre i vei, utrolig godt å ha en gjeng i samme situasjon (gravid/permisjon osv) å snakke med. har permisjon frem til neste fødsel omtrent, da jeg har gradert permisjon med jobb, så utenfor arbeidet har jeg masse tid å skravle på!

hvordan har deres uke vært hittil? er det vinterferie nå?
Helt enig! Som førstegangsmamma i 2014 var det gull med nettverket her og på FB etterpå og vi holder fortsatt kontakten og spør hverandre om ting. Jeg har få/ingen venner med barn i samme alder så herlig å ha muligheten der. Vi har også møtt ert par av de.

Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:40.