Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-03-2017, 20:25   #21
Hunter
Medlem

Hunter sin avatar

Medlem siden: Jun 2014
Sted: Romerike
Meldinger: 177
Hunter er på vei til noe stort.
Sv: Marsskravling 2017

Ladyevot, hvordan gikk det på oul i dag?
Gammel 16-03-2017, 23:04   #22
ladyevot
Juniormedlem

ladyevot sin avatar

Medlem siden: Dec 2016
Sted: Trondheim
Meldinger: 46
ladyevot er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Hunter Vis post
Ladyevot, hvordan gikk det på oul i dag?
Sen oppdatering fra meg, men det ble en litt annen dag enn jeg hadde trodd.
OUL gikk veldig bra! Alt så fint ut, og termin ble satt til 16.08 så ingen overraskelser der
Og det blir som jeg trodde en liten gutt en veldig lite sjenert gutt

Resten av dagen ble tilbragt med min 91 år gamle mormor som ble fløyet inn i luftambulanse mens jeg var på OUL. Hun hadde hjerteflimmer og fikk senere hjertestans. Har fått lagt inn en midlertidig pacemaker så får vi se hvordan det går gjennom natta.

En blandet dag der gleden over frisk baby kom litt i bakgrunnen dessverre.
Gammel 17-03-2017, 08:32   #23
Hunter
Medlem

Hunter sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av ladyevot Vis post
OUL gikk veldig bra! Alt så fint ut, og termin ble satt til 16.08 så ingen overraskelser der

Resten av dagen ble tilbragt med min 91 år gamle mormor som ble fløyet inn i luftambulanse mens jeg var på OUL. Hun hadde hjerteflimmer og fikk senere hjertestans. Har fått lagt inn en midlertidig pacemaker så får vi se hvordan det går gjennom natta.

Oi 😳 Godt å høre at baby har det bra, og Grattis med gutt 🎉💕 Får håpe mormor kommer seg igjen, hun har jo oldebarn på vei 💕
Gammel 17-03-2017, 09:51   #24
ladyevot
Juniormedlem

ladyevot sin avatar

Sitat:
Oi �� Godt å høre at baby har det bra, og Grattis med gutt ���� Får håpe mormor kommer seg igjen, hun har jo oldebarn på vei ��
Tusen takk, det blir stas vi har navn og alt klart vi nå!
Håper virkelig jeg og, er første oldebarnet så håper virkelig hun kommer seg gjennom dette så hun får treffe lillegutt ��
Gammel 17-03-2017, 13:12   #25
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,348
Blogginnlegg: 10
Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.

Sitat:

Uff, ikkje noko kjekt at mormora di vart sjuk mens du var på OUL. Skjønnar godt at dagen ikkje vart heilt som venta då. Håpar mormora di kjem seg igjen, og får møta oldebarnet sitt!

Veldig kjekt å høyra at alt gjekk fint på OUL. Gratulerer så mykje med ein liten gutt i magen! Då stemte jo magefølelsen din. Og så gøy at dåke allerede har navn klart. Me har diskutert navn, og har funne eit jentenavn me likar godt. Godt mulig at me endar opp med det navnet, men me har ikkje bestemt oss heilt enda.

Des. 12

Juli 17
Mirabella er logget av   Svar med sitat
Gammel 17-03-2017, 18:30   #26
Hunter
Medlem

Hunter sin avatar

Sitat:
Tusen takk, det blir stas vi har navn og alt klart vi nå!
Håper virkelig jeg og, er første oldebarnet så håper virkelig hun kommer seg gjennom dette så hun får treffe lillegutt ��
Gosj, vi kommer aldri til å bli enige om navn virker det som Vi er superenig på en haug med jentenavn, men guttenavn finnes vi ikke enig
Gammel 18-03-2017, 12:43   #27
ladyevot
Juniormedlem

ladyevot sin avatar

Sitat:
Gosj, vi kommer aldri til å bli enige om navn virker det som Vi er superenig på en haug med jentenavn, men guttenavn finnes vi ikke enig
Kanskje dere må treffe lillegutt først? Mange som ikke har navnet klart før etter barnet er født
Gammel 18-03-2017, 17:33   #28
Hunter
Medlem

Hunter sin avatar

Sitat:
Kanskje dere må treffe lillegutt først? Mange som ikke har navnet klart før etter barnet er født
Håper det hjelper, men syns ikke det er veldig mange fine guttenavn. Det går liksom i det samma hele tiden, rett og slett kjedelig. Men vi får nå håpe vi lander på noe etterhvert, hvis ikke så får han bare hete Fire (som i barn nr 4)
Gammel 20-03-2017, 14:37   #29
ladyevot
Juniormedlem

ladyevot sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Mirabella Vis post
Uff, ikkje noko kjekt at mormora di vart sjuk mens du var på OUL. Skjønnar godt at dagen ikkje vart heilt som venta då. Håpar mormora di kjem seg igjen, og får møta oldebarnet sitt!

Veldig kjekt å høyra at alt gjekk fint på OUL. Gratulerer så mykje med ein liten gutt i magen! Då stemte jo magefølelsen din. Og så gøy at dåke allerede har navn klart. Me har diskutert navn, og har funne eit jentenavn me likar godt. Godt mulig at me endar opp med det navnet, men me har ikkje bestemt oss heilt enda.
Takk, hun er mye bedre nå. Så bra at hun maser på sykepleierne om at de må få henne frisk så hun får møte oldebarnet sitt
Krysser fingre for at utviklingen fortsetter i samme retning

Takk for det, har jo følt det hele tiden, men det var noe helt spesielt å få det bekreftet likevel Han var veldig lite sjenert, så radiografen som utførte UL sa det var helt sikkert en gutt Han drakk fostervann og vifta med tær og vinka, helt magisk å se
Nå gleder vi oss enda mer til å få hilse på lillegutt
Må tilbake på ny UL i uke 32 da morkaken lå langt nede. Vet ikke helt hva hun mente med det jeg, men fikk i alle fall ny time i slutten av juni. Så da får jeg se han enda en gang før han kommer ut til oss

Guttenavn har vi hatt klart nesten siden før IVF faktisk, hadde slitt mer om det ble en jente...
Han blir oppkalt etter farfaren min, noe bestemor og pappa er veldig glade for da vi mistet han for et drøyt år siden <3
Gammel 20-03-2017, 18:54   #30
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,348
Blogginnlegg: 10
Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.

Sitat:
Takk, hun er mye bedre nå. Så bra at hun maser på sykepleierne om at de må få henne frisk så hun får møte oldebarnet sitt
Krysser fingre for at utviklingen fortsetter i samme retning

Takk for det, har jo følt det hele tiden, men det var noe helt spesielt å få det bekreftet likevel Han var veldig lite sjenert, så radiografen som utførte UL sa det var helt sikkert en gutt Han drakk fostervann og vifta med tær og vinka, helt magisk å se
Nå gleder vi oss enda mer til å få hilse på lillegutt
Må tilbake på ny UL i uke 32 da morkaken lå langt nede. Vet ikke helt hva hun mente med det jeg, men fikk i alle fall ny time i slutten av juni. Så da får jeg se han enda en gang før han kommer ut til oss

Guttenavn har vi hatt klart nesten siden før IVF faktisk, hadde slitt mer om det ble en jente...
Han blir oppkalt etter farfaren min, noe bestemor og pappa er veldig glade for da vi mistet han for et drøyt år siden <3
Så bra at mormora di er bedre no! Håpar det fortset slik, og at ho får møta oldebarnet sitt.

Eg hadde jo også veldig guttefølelse i starten, men eg tok feil. Så det er ikkje alltid magefølelsen er til å stola på. Men greit at det stemte for deg, når dåke allerede hadde eit guttenavn klart. Eg synst det er lettast å finna fine jentenavn. Så viss det hadde blitt gutt trur eg det hadde vore vanskeligare å finna navn - sjølv om eg har to jenter frå før, og ingen guttar.

Det er kjempekoselig med UL, når alt er bra med babyen i magen! Ein heilt fantastisk og spesiell opplevelse å sjå babyen sprella rundt der inne.

Grunnen til at du må tilbake på UL, er nok fordi det er ein sjanse for at morkaka legg seg framfor åpningen når den ligg så langt nede i livmora. Og skjer det, så er det umulig å føda normalt. Derfor må du ha ein ny UL ei stund før termin, for å sjekka dette. Viser det seg at morkaka dekkar åpningen, så blir det planlagt keisersnitt nokre veker før termin. Men forhåpentligvis flyttar morkaka seg oppover før termin, sånn at du kan føda normalt.

Des. 12

Juli 17
Mirabella er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:27.