Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-03-2017, 22:05   #31
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,348
Blogginnlegg: 10
Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.
Sv: Marsskravling 2017

I dag har eg vore på svangerskapskontroll hos jordmor. Eg er 22+2 i dag. Alt såg heldigvis veldig fint ut. Ikkje noko utslag på urinprøven, og blodprøvane eg tok forrige gang var fine. Det samme var blodtrykket. Eg har litt hovne bein om kveldane, og så er det dei stygge åreknutane som plagar meg. Det er egentlig det verste dette svangerskapet. Eg får sjå om eg får tak i nokon støttestrømper, det anbefalte jordmora.

Babyen i magen min var veldig aktiv i dag. Eg kjente fleire tydelige spark, mens jordmora prøvde å finna fosterlyden. Fosterlyden var på 146 slag i minuttet. Så var det vekta mi då. Frykta at eg hadde lagt mykje på meg, sidan magen min veks så fort dette svangerskapet - og det hadde eg! Eg hadde gått opp 6 kg sidan forrige jordmorkontroll i veke 14. Til saman har eg no lagt på meg 7 kg dette svangerskapet. Dvs. kun 1 kg i løpet av dei 14 første vekene, og så har det tatt heilt av etter det! I mine to forrige svangerskap har eg lagt på meg ca 12 kg til saman, og eg har lagt på meg mest på slutten av svangerskapa. Så korleis skal dette enda?

På grunn av alderen min blir eg også nødt til å ta glukosebelastning om nokre veker, for å sjekka om eg har svangerskapsdiabetes. Eg trudde berre det var dei som var overvektige og hadde høg BMI som måtte ta glukosebelastning, men då tok eg tydeligvis feil. Alle gravide over 36 år måtte visst gjera det. Håpar det går greit, og at det ikkje smaker altfor ille det eg må drikka. Eg må også fasta frå midnatt kvelden før.

Ja ja, så lenge babyen i magen har det bra, så skal eg ikkje klaga. Det er virkelig herlig å kjenna så masse liv i magen kvar einaste dag no!

Des. 12

Juli 17

Sist endret av Mirabella; 22-03-2017 kl 22:10.
Mirabella er logget av   Svar med sitat
Gammel 23-03-2017, 21:10   #32
Hunter
Medlem

Hunter sin avatar

Medlem siden: Jun 2014
Sted: Romerike
Meldinger: 177
Hunter er på vei til noe stort.

Så hyggelig å lese så fyldig rapport! godt at alt står bra til. Jeg burde også kjøpe støttestrømper, men syns ærlig talt at det er fryktelig dyrt for et par sokker. 7 kg ja, da er vi ca i samme vektbåt vi to.. hvordan skal det gå

Har ingen erfaringer med glukosebelastning, men har skjønt at det for noen er litt utfordrende å drikke de greiene. Du klarer sikkert dette kjempefint

Ja, det er sååå godt med mye liv. Helt herlig følelse 💕
Gammel 23-03-2017, 21:44   #33
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Hunter Vis post
Så hyggelig å lese så fyldig rapport! godt at alt står bra til. Jeg burde også kjøpe støttestrømper, men syns ærlig talt at det er fryktelig dyrt for et par sokker. 7 kg ja, da er vi ca i samme vektbåt vi to.. hvordan skal det gå

Har ingen erfaringer med glukosebelastning, men har skjønt at det for noen er litt utfordrende å drikke de greiene. Du klarer sikkert dette kjempefint

Ja, det er sååå godt med mye liv. Helt herlig følelse ��
Er støttestrømper så dyre altså? Skal innrømma at eg ikkje har sjekka pris enda, har berre tenkt at eg bør få tak i støttestrømper snart.

Godt at me er fleire i samme båt. Vart litt sjokkert, når eg skjønte at eg hadde gått opp 6 kg i løpet av dei siste 8 vekene! Var litt meir enn eg hadde rekna med, skal eg innrømma. Eg gjekk jo berre opp 1 kg i løpet av dei 14 første vekene av svangerskapet, sjølv om magen vaks fort og var stor på den tida og. Får berre håpa at vektoppgangen ikkje blir like stor framover, for då tør eg ikkje å tenka på kor mange kilo ekstra eg endar opp med til slutt!

Ja, eg har også høyrt at mange strevar med å få i seg den væska dei skal drikka, fordi det smakar så dårlig. Så eg er ikkje så veldig glad for den der glukosebelastninga, for eg var sikker på at det var noko som ikkje vart aktuelt for meg. Får berre håpa det går bedre enn eg fryktar.

Des. 12

Juli 17
Gammel 23-03-2017, 21:58   #34
ladyevot
Juniormedlem

ladyevot sin avatar

Medlem siden: Dec 2016
Sted: Trondheim
Meldinger: 46
ladyevot er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mirabella Vis post
Er støttestrømper så dyre altså? Skal innrømma at eg ikkje har sjekka pris enda, har berre tenkt at eg bør få tak i støttestrømper snart.
Alt er relativt, men jeg kjøpte akkurat kompresjonsstrømper på apotek1 https://www.apotek1.no/produkter/kom...stromper-12807 til halv pris 99kr per par. Jeg sliter ikke med mye vann i føttene enda, men kjøpte som en forberedelse til vi skal på ferie om 5-6 uker og tenkte det var greit å ha til flyturen
Gammel 23-03-2017, 22:19   #35
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

No er eg litt frustrert altså! Dette svangerskapet har eg fått overraskande mange negative kommentarer både på at me ventar ei jente til, og det at eg har fått så stor mage allerede. Eg blir ærlig talt litt sjokkert og lei meg over at så mange personar er så korttenkte, og trur det er heilt greit å koma med sånne kommentarar.

Det var veldig mange som sa til meg tidligare i svangerskapet at eg heilt sikkert venta gutt denne gangen, sidan eg ikkje har vore kvalm i det heile tatt dette svangerskapet. Og når eg fekk vita at me venta ei jente til, så merka eg med ein gang at mange rett og slett var skuffa på våre vegne. Eg har sett på reaksjonen til folk, at dei blir skuffa med ein gang dei får høyra at det er ei jente til på vei. Og enkelte kan heller ikkje la vera å koma med kommentarar, som tydelig viser at dei synst me har uflaks som ikkje får ein gutt denne gangen. Eg har blant anna fått desse kommentarane:
"Enda ei jente? Ja ja, det går vel bra".
"Dåke får ta det dåke får, sjølv om det er ei jente til."
"Det er mannen din sin feil, for det er han som bestemmer kjønnet. Det må du seia til han!"

Og så er det alle kommentarane eg har fått på magen min så langt dette svangerskapet, som heller ikkje er av det positive slaget! Eg er slank til vanlig, er høg og har tynne armar og bein. Virkar som om folk av den grunn trur det er greit å kommentera kor stor mage eg har fått. Eg har fått så mange overraska blikk, når eg har fortalt kor langt eg er på vei. Eg fortel aldri lenger til nokon kor mange veker eg er på vei, uten at folk spør meg direkte om det. Men det er dessverre mange som spør, og då vil eg jo ikkje lyga heller. Her er nokre av kommentarane eg har fått på vekta mi så langt:
"Oi, ja du var stor! Er du heilt sikker på at det ikkje er to der inne?"
" Guri, så stor du er allerede! (ler). Så stor var du ikkje forrige gang du var gravid."
"Det må vera to der inne." (Eg gjentar at eg har vore på UL, og at det berre er ei jente i magen min. Personen ser så bekymra på meg, og fortset): "Har du snakka med jordmor om det, og høyrt om det er normalt?"

Æsj altså, eg blir berre så utrulig oppgitt og lei meg over å få så mange sånne negative kommentarer! Føler at eg får mykje fleire sånne kommentarar som dette, enn eg får positive kommentarar. Eg har så lyst til å svara frekt tilbake når folk seier sånne ting, men eg tør liksom ikkje. Eg blir berre så overraska og skuffa, at eg ikkje heilt veit kva eg skal svara. Så tenker eg på det etterpå, og kjenner at eg blir skikkelig sint og lei meg over at så mange trur det er greit seia sånne ting. Eg har ikkje opplevd dette i mine to forrige svangerskap, så eg blir litt satt ut over at det skjer såpass ofte no. Eg måtte berre få det ut, for dette har plaga meg ein del i det siste! Det fører til at eg ikkje klarar å gleda meg ordentlig over å vera gravid, iallfall ikkje når eg snakkar med andre om graviditeten.

Er det nokon av dåke andre som opplever å få sånne kommentarar, eller er det berre meg?

Des. 12

Juli 17

Sist endret av Mirabella; 23-03-2017 kl 23:54.
Gammel 23-03-2017, 22:21   #36
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av ladyevot Vis post
Alt er relativt, men jeg kjøpte akkurat kompresjonsstrømper på apotek1 https://www.apotek1.no/produkter/kom...stromper-12807 til halv pris 99kr per par. Jeg sliter ikke med mye vann i føttene enda, men kjøpte som en forberedelse til vi skal på ferie om 5-6 uker og tenkte det var greit å ha til flyturen
Det var jo ikkje så ille!

Des. 12

Juli 17
Gammel 24-03-2017, 10:28   #37
ladyevot
Juniormedlem

ladyevot sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Mirabella Vis post
No er eg litt frustrert altså! Dette svangerskapet har eg fått overraskande mange negative kommentarer både på at me ventar ei jente til, og det at eg har fått så stor mage allerede. Eg blir ærlig talt litt sjokkert og lei meg over at så mange personar er så korttenkte, og trur det er heilt greit å koma med sånne kommentarar.

Det var veldig mange som sa til meg tidligare i svangerskapet at eg heilt sikkert venta gutt denne gangen, sidan eg ikkje har vore kvalm i det heile tatt dette svangerskapet. Og når eg fekk vita at me venta ei jente til, så merka eg med ein gang at mange rett og slett var skuffa på våre vegne. Eg har sett på reaksjonen til folk, at dei blir skuffa med ein gang dei får høyra at det er ei jente til på vei. Og enkelte kan heller ikkje la vera å koma med kommentarar, som tydelig viser at dei synst me har uflaks som ikkje får ein gutt denne gangen. Eg har blant anna fått desse kommentarane:
"Enda ei jente? Ja ja, det går vel bra".
"Dåke får ta det dåke får, sjølv om det er ei jente til."
"Det er mannen din sin feil, for det er han som bestemmer kjønnet. Det må du seia til han!"

Og så er det alle kommentarane eg har fått på magen min så langt dette svangerskapet, som heller ikkje er av det positive slaget! Eg er slank til vanlig, er høg og har tynne armar og bein. Virkar som om folk av den grunn trur det er greit å kommentera kor stor mage eg har fått. Eg har fått så mange overraska blikk, når eg har fortalt kor langt eg er på vei. Eg fortel aldri lenger til nokon kor mange veker eg er på vei, uten at folk spør meg direkte om det. Men det er dessverre mange som spør, og då vil eg jo ikkje lyga heller. Her er nokre av kommentarane eg har fått på vekta mi så langt:
"Oi, ja du var stor! Er du heilt sikker på at det ikkje er to der inne?"
" Guri, så stor du er allerede! (ler). Så stor var du ikkje forrige gang du var gravid."
"Det må vera to der inne." (Eg gjentar at eg har vore på UL, og at det berre er ei jente i magen min. Personen ser så bekymra på meg, og fortset): "Har du snakka med jordmor om det, og høyrt om det er normalt?"

Æsj altså, eg blir berre så utrulig oppgitt og lei meg over å få så mange sånne negative kommentarer! Føler at eg får mykje fleire sånne kommentarar som dette, enn eg får positive kommentarar. Eg har så lyst til å svara frekt tilbake når folk seier sånne ting, men eg tør liksom ikkje. Eg blir berre så overraska og skuffa, at eg ikkje heilt veit kva eg skal svara. Så tenker eg på det etterpå, og kjenner at eg blir skikkelig sint og lei meg over at så mange trur det er greit seia sånne ting. Eg har ikkje opplevd dette i mine to forrige svangerskap, så eg blir litt satt ut over at det skjer såpass ofte no. Eg måtte berre få det ut, for dette har plaga meg ein del i det siste! Det fører til at eg ikkje klarar å gleda meg ordentlig over å vera gravid, iallfall ikkje når eg snakkar med andre om graviditeten.

Er det nokon av dåke andre som opplever å få sånne kommentarar, eller er det berre meg?
Så vondt å lese at du får sånne kjipe tilbakemeldinger. Virkelig unødvendig av disse menneskene å si sånne ting til deg. Mulig det ikke er ment så ille som du tar det, men synes det var i overkant direkte ja... At andre blir skuffet over kjønnet på barnet deres hører jo rett og slett ikke hjemme noe sted. Og hva spiller det for rolle egentlig? Det viktige er jo at barnet er friskt (føler jeg gjentar meg selv til det uendelige). Og ei nydelig lita jente er vel like velkomment som om det hadde vært en liten gutt.

Det er heller ikke unormalt å få en større mage raskere etter at man har vært gravid før. Jeg tipper du er helt innenfor det som er normalt, men det finnes dessverre mennesker som mangler litt takt og tone. Det er ikke din feil! Mangel på folkeskikk er dessverre mer utbredt enn man skulle ønske.
Du er flott akkurat som du er, og barnet vokser og trives og sparker og har det bra. Det er det eneste som betyr noe

Har ikke selv opplevd sånne kommentarer, men har merket en økt tendens til at folk, og gjerne de jeg slettes ikke kjenner, synes det er helt greit å ta meg på magen. Det synes jeg ikke er spesielt kult. Det er ikke fritt fram bare fordi jeg er gravid. Det er fortsatt noe som kalles intimsone...

Prøv å gi litt f... i alle disse meningene som kommer fra alle retninger.
Ønsker deg ei god helg sammen med familien din

Sist endret av ladyevot; 24-03-2017 kl 10:39.
ladyevot er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-03-2017, 10:37   #38
ladyevot
Juniormedlem

ladyevot sin avatar

I dag, 19+4 kjenner jeg for første gang skikkelig liv i magen. Og nå er jeg ikke i tvil lenger På UL sa de at babyen lå ut mot magen min og at det derfor kunne gå litt lenger før jeg kjente liv.
Men når jeg hadde spist frokost og satt med kaffekoppen i hånda her tidligere i dag kjente jeg tydelige bevegelser i magen
Det var ikke som små sommerfuglvinger, men mer som en litt stor klumsete gullfisk som sprella rundt

Nå er jeg straks halvveis, og begynner å bli veldig klar for å hilse på lillegutt. Håper ventetiden fremover går fort. Det er i alle fall mye som skjer både med kropp og hode merker jeg

til dere flotte damer
Gammel 24-03-2017, 17:39   #39
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Sitat:
Så vondt å lese at du får sånne kjipe tilbakemeldinger. Virkelig unødvendig av disse menneskene å si sånne ting til deg. Mulig det ikke er ment så ille som du tar det, men synes det var i overkant direkte ja... At andre blir skuffet over kjønnet på barnet deres hører jo rett og slett ikke hjemme noe sted. Og hva spiller det for rolle egentlig? Det viktige er jo at barnet er friskt (føler jeg gjentar meg selv til det uendelige). Og ei nydelig lita jente er vel like velkomment som om det hadde vært en liten gutt.

Det er heller ikke unormalt å få en større mage raskere etter at man har vært gravid før. Jeg tipper du er helt innenfor det som er normalt, men det finnes dessverre mennesker som mangler litt takt og tone. Det er ikke din feil! Mangel på folkeskikk er dessverre mer utbredt enn man skulle ønske.
Du er flott akkurat som du er, og barnet vokser og trives og sparker og har det bra. Det er det eneste som betyr noe

Har ikke selv opplevd sånne kommentarer, men har merket en økt tendens til at folk, og gjerne de jeg slettes ikke kjenner, synes det er helt greit å ta meg på magen. Det synes jeg ikke er spesielt kult. Det er ikke fritt fram bare fordi jeg er gravid. Det er fortsatt noe som kalles intimsone...

Prøv å gi litt f... i alle disse meningene som kommer fra alle retninger.
Ønsker deg ei god helg sammen med familien din
Takk for fint svar, ladyevot!

Eg er heilt enig i det du seier. Det er utrulig unødvendig av folk å koma med sånne kommentarar. Men som du seier, så trur heller ikkje eg at dei som kjem med desse kommentarane, egentlig meinar noko vondt med det. Eg trur rett og slett ikkje at dei tenker over at det dei seier kan opplevast som sårande. Litt rart, synst eg. For eg ville sjølv aldri ha kommentert på ein negativ måte at andre venta eit barn til av samme kjønn, eller at dei hadde stor mage!

Når det gjeld dei negative kommentarane eg får på at me ventar ei jente til, så trur eg kanskje enkelte trur at eg hadde eit sterkt ønske om gutt denne gangen, sidan eg har to jenter frå før. Eg fortalte mange tidlig i svangerskapet at eg trudde det var gutt denne gangen, på grunn av den manglande kvalmen. Så kanskje mange oppfatta det som om det var gutt eg ønska meg, sjølv om eg egentlig berre sa at eg trudde det var gutt? Det som virkelig betyr noko for meg, er jo at barnet er friskt - uavhengig av om det er jente eller gutt! Ellers må forklaringa vera at dei som kommenterer kjønnet på ein negativ måte, sjølv ville ha blitt skuffa om dei berre fekk barn av samme kjønn. Ikkje godt å vita, men det er iallfall min teori.

Dei negative kommentarane eg får på kor stor magen min er, opplever eg egentlig ikkje heller at folk kjem med for å såra. Eg føler vel mest at dei blir overraska når dei høyrer kor langt eg er på vei, og ser at magen min har blitt så stor allerede. Og at dei lurer på kva som kan vera grunnen til at magen min veks så fort denne gangen. Det er det eg trur.

Likevel, sjølv om desse kommentarane sannsynligvis ikkje er meint for å såra, så synst eg det er litt rart at folk ikkje tenker litt meir over kva dei seier! Det einaste sånne kommentarar fører til, er at eg tenker at andre ikkje synst eg er bra nok som ikkje klarar å få barn av begge kjønn, og at eg føler at magen min er unormalt stor!

For meg er det meir enn bra nok med 3 fine jenter, men eg føler at andre ikkje er enige, og hadde blitt meir fornøyde om eg venta ein gutt denne gangen. Eg veit også veldig godt frå før, at magen min er større denne gangen enn dei to forrige gangane eg har vore gravid. Men når så mange reagerer så veldig på magestørrelsen min, så begynnar eg sjølv å tenka at kanskje det ikkje er normalt å ha så stor mage allerede, og at det må vera noko som ikkje stemmer. Sjølv om eg veit at alt såg fint ut på jordmorkontrollen denne veka, så blir eg litt ekstra bekymra når folk reagerer sånn på magen min.

Eg har faktisk ikkje opplevd i dette svangerskapet, at tilfeldige personar tar meg på magen. Sikkert fordi dei er mest opptatt av kor stor magen min har blitt. Eg har opplevd det litt i mine to forrige svangerskap, at andre berre kjem bort og kjenner på magen min uten å spørja - men ikkje denne gangen. Enig med deg i at det er unødvendig av andre å ta på magen din, uten å spørja om det er greit først.

Eg skal prøva å ikkje la dei negative kommentarane gå altfor mykje inn på meg, men det er ikkje alltid så lett når det blir så mange av dei. Føler at nesten ingen har noko positivt å seia, og då blir eg litt frustrert.

Riktig god helg til deg og, ladyevot!

Des. 12

Juli 17

Sist endret av Mirabella; 24-03-2017 kl 19:25.
Gammel 24-03-2017, 19:12   #40
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Sitat:
I dag, 19+4 kjenner jeg for første gang skikkelig liv i magen. Og nå er jeg ikke i tvil lenger På UL sa de at babyen lå ut mot magen min og at det derfor kunne gå litt lenger før jeg kjente liv.
Men når jeg hadde spist frokost og satt med kaffekoppen i hånda her tidligere i dag kjente jeg tydelige bevegelser i magen
Det var ikke som små sommerfuglvinger, men mer som en litt stor klumsete gullfisk som sprella rundt

Nå er jeg straks halvveis, og begynner å bli veldig klar for å hilse på lillegutt. Håper ventetiden fremover går fort. Det er i alle fall mye som skjer både med kropp og hode merker jeg

til dere flotte damer
Så gøy at du og har begynt å kjenna ordentlige bevegelsar no. Det er så herlig! Eg kjente også skikkelig liv i magen for første gang i veke 19, når eg var førstegangsgravid!

Eg synst tida går så fort no, og snart er det ordentlig vår - og vips, så er sommaren her! Me har ei spennande tid i vente.

Des. 12

Juli 17
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:20.