Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-02-2018, 21:30   #1
Laluna
Medlem

Laluna sin avatar

Medlem siden: Feb 2013
Sted: Oslo
Meldinger: 160
Laluna vil raskt nok bli berømt.Laluna vil raskt nok bli berømt.
Februarskravling 2018

Åpner opp for februarskravling og håper at noen har lyst til å komme innom å skravle litt . Er det noen flere med termin i juli/august?
Håper at issa og Cadillac kommer sterkere tilbake etterhvert ❤️

Laluna er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-02-2018, 22:36   #2
Cadillac
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2018
Meldinger: 23
Cadillac er på vei til noe stort.
Sv: Februarskravling 2018

Sitat:
Opprinnelig postet av Laluna Vis post
Åpner opp for februarskravling og håper at noen har lyst til å komme innom å skravle litt . Er det noen flere med termin i juli/august?
Håper at issa og Cadillac kommer sterkere tilbake etterhvert ❤️

Februar og bare halvåret igjen av graviditeten(e). Iiik.

Jeg skal henge med. Røyner nok på her inne når bare noen av de løse ballene i luften lander.

Med 1, 2 og snart 3.
Cadillac er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-02-2018, 00:52   #3
Laluna
Medlem

Laluna sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Cadillac Vis post
Februar og bare halvåret igjen av graviditeten(e). Iiik.

Jeg skal henge med. Røyner nok på her inne når bare noen av de løse ballene i luften lander.
Så koselig at du er tilbake 😍❤️
Ja tenk at vi snart er halvveis!
Tiden har gått utrolig fort.

Gleder meg masse til å følge deg! 😘

Gammel 07-02-2018, 10:36   #4
issa
Medlem

issa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Meldinger: 339
issa er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Får skrive litt jeg også. Jeg har vært gjennom litt av hvert med å få fjernet spiralen, både med ultralyd og med kamera opp i livmor, men spiralen er borte, så ingen skjønner helt hva som har skjedd der. De siste par dagene har jeg begynt å blø en god del, og har mye smerter i magen og ryggen, så skal inn på ul i dag for å sjekke. Har helt mistet følelsen av å være gravid, men det kan være pga blodet også. At jeg innbiller meg at det har gått galt liksom...
Gammel 07-02-2018, 13:21   #5
Cadillac
Juniormedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av issa Vis post
Får skrive litt jeg også. Jeg har vært gjennom litt av hvert med å få fjernet spiralen, både med ultralyd og med kamera opp i livmor, men spiralen er borte, så ingen skjønner helt hva som har skjedd der. De siste par dagene har jeg begynt å blø en god del, og har mye smerter i magen og ryggen, så skal inn på ul i dag for å sjekke. Har helt mistet følelsen av å være gravid, men det kan være pga blodet også. At jeg innbiller meg at det har gått galt liksom...
Huff. Det er ikke måte på hva du skal stå i. Og så merkelig at spiralen bare er poff borte. Lykke til på UL!!

Med 1, 2 og snart 3.
Gammel 08-02-2018, 00:12   #6
Laluna
Medlem

Laluna sin avatar

Sitat:
Å nei så leit å høre 😢
Spiralen må ha dettet ut av seg selv da?
Håper blødningen kommer av noe annet og at alt står bra til med den lille. Hvordan gikk det på UL?

Stor klem til deg! ❤️

Gammel 08-02-2018, 08:04   #7
Cadillac
Juniormedlem

Hvordan er formen deres da?

Jeg slutter nær sagt å være kvalm over natten i uke 12, men nå i uke 14 er det tilbake igjen. Men helst kveldstid/natt og etter måltid, mot før måltid/til jeg spiste og hele dagen tidligere. Urk. Jeg nyser fryktelig mye ogsåC begynner å bli sliten av det. Blir liksom aldri ikke-forkjølet. Og fortsatt trøtt. Trøtt, trøtt, trøtt.

Har forsøkt å koble av en noe presser og stresset hverdag/livssituasjon med litt babysyssel, som at jeg har surfet litt og kikket på babyutstyr. Vi har to fra før, men alt foruten ei vugge og vippestol er solgt eller gitt bort, så vi trenger å kjøpe inn alt på nytt.

Har laget meg en liste og blant annet bestemt meg for brystpumpe, babycall og bilstol. Den største investeringen blir jo vogn, og der har jeg særlig sett meg ut to stykker, der den ene kommer med ny modell nå ila våren, så jeg venter til den kommer for å se. Men jeg trooor jeg har bestemt meg. Dette er sånt som ikke interesserer barnefar i det hele tatt, og det gjør meg i grunnen ingenting, da kan jeg bestemme. Hehe.

Har dere begynt «redebyggingen»? Dere har muligens mye fra før, men ... Del gjerne tips og erfaringer. Hvilken barnevogn har dere og dere fornøyd? Osv.

Med 1, 2 og snart 3.
Gammel 08-02-2018, 08:53   #8
issa
Medlem

issa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Meldinger: 339
issa er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Det så ikke sånn kjempepositivt ut på ultralyden, så vi skal inn i gjen på mandag, og om det da er over vil jeg få disse riestimulerende tablettene.

Går det bra har jeg vogn, vugge, seng og vippestol fra før, men har gitt bort og solgt alt annet. Orker ikke helt å forholde meg til så mye innkjøp og sånt før evt over helga.
Gammel 08-02-2018, 10:55   #9
Cadillac
Juniormedlem

Sitat:
Det så ikke sånn kjempepositivt ut på ultralyden, så vi skal inn i gjen på mandag, og om det da er over vil jeg få disse riestimulerende tablettene.

Går det bra har jeg vogn, vugge, seng og vippestol fra før, men har gitt bort og solgt alt annet. Orker ikke helt å forholde meg til så mye innkjøp og sånt før evt over helga.
Det var leit å lese, issa. Gravid mot alle odds osv og masse styr. Jeg håper det går bra, og krysser fingre litt til, og forstår veldig godt at du kkke orker å forholde deg til all verdens inntil dere vet noe mer. Tøffe tak!

Klem til deg

Med 1, 2 og snart 3.
Gammel 09-02-2018, 18:35   #10
Laluna
Medlem

Laluna sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Cadillac Vis post
Hvordan er formen deres da?

Jeg slutter nær sagt å være kvalm over natten i uke 12, men nå i uke 14 er det tilbake igjen. Men helst kveldstid/natt og etter måltid, mot før måltid/til jeg spiste og hele dagen tidligere. Urk. Jeg nyser fryktelig mye ogsåC begynner å bli sliten av det. Blir liksom aldri ikke-forkjølet. Og fortsatt trøtt. Trøtt, trøtt, trøtt.

Har forsøkt å koble av en noe presser og stresset hverdag/livssituasjon med litt babysyssel, som at jeg har surfet litt og kikket på babyutstyr. Vi har to fra før, men alt foruten ei vugge og vippestol er solgt eller gitt bort, så vi trenger å kjøpe inn alt på nytt.

Har laget meg en liste og blant annet bestemt meg for brystpumpe, babycall og bilstol. Den største investeringen blir jo vogn, og der har jeg særlig sett meg ut to stykker, der den ene kommer med ny modell nå ila våren, så jeg venter til den kommer for å se. Men jeg trooor jeg har bestemt meg. Dette er sånt som ikke interesserer barnefar i det hele tatt, og det gjør meg i grunnen ingenting, da kan jeg bestemme. Hehe.

Har dere begynt «redebyggingen»? Dere har muligens mye fra før, men ... Del gjerne tips og erfaringer. Hvilken barnevogn har dere og dere fornøyd? Osv.
Hei,

Formen er fin her. Har ikke vært kvalm siden uke 13. Har ingen plager nå faktisk så er veldig heldig.
Litt trøtt eneste.
Magen vokser i rekordfart og jeg har begynt å kjenne små dult/spark 😍 Herlig!
På mandag er det OUL. Blir spennende! 🍀❤️

Så leit at kvalmen har kommet tilbake. Håper den gir seg helt snart så du slipper å være så plaget. 😘

Har ikke begynt å se på babysaker enda.Tenkte vente til etter OUL.
Vi har en del fra før men har lyst på mye nytt. Har en jente fra før og venter gutt nå så må i alle fall kjøpe en god del nye klær.
Har også lyst på ny vogn.
Brystpumpe står høyt på innkjøpslisten her også. Denne gangen skal jeg ha en dobbel elektrisk pumpe 😁
Sist hadde jeg en enkel og det tar jo mye lenger tid med den.
Ny ammepute må jeg også kjøpe.

Hvilken vogn har du sett på?

Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 19:55.